آموزش هیروی Undying - دوتا 2

کوتاه کننده لینک محل تبلیغات شما آپلود عکس
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3
  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    کاربر متخصص
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    شماره عضویت
    6923
    یوزرنیم استیم
    Mr.Shhh
    نوشته ها
    72
    تشکر شده: 207 بار در 50 ارسال

    آموزش هیروی Undying - دوتا 2

    مقدمه:


    Almighty Dirge,Undying،هیروی Strength و Melee هستش که به عنوان تانکی قدرتمند ازش استفاده میشه و اسپل زنی خطرناک. توانایی هاش مخالفان رو مجبور میکنه که یا اون رو بکشن
    یا از Debuff های قدرتمندش در Team-fight ها زجر بکشن.

    Decay توانایی هستش که strength دشمنان در محدوده اش رو میدزده، اون ها رو ضعیف تر میکنه،و باعث میشه Undying در Fight های طولانی بیشتر دووم میاره درحالیکه با مقادیر Health مردابی خودش هم،بطور استثنایی نیرومند میشه . Soul Rip میتونه به عنوان اسپل قوی Heal کننده یا Damage دهنده استفاده بشه. با شکافتن بخشی از جون خودی ها یا دشمنان درآن محدوده ،جریان انرژی زنده رو به هدف وارد کنه ،هدف اگه خودی باشه heal میشه و اگه دشمن باشه damage میخوره.
    این توسط Tombstone قدرت پیدا میکنه،که به عنوان مخزنی ساکن, Zombie ها رو برای slow کردن دشمنان Undying احضار میکنه.

    با زامبی های احضار شده،Soul Rip میتونه در بالاترین حد خودش استفاده بشه،درحالیکه Decay حریفان Undying رو تضعیف میکنه. در انتها،Undying میتونه شکل Flesh Golem مخوفی رو به خودش بگیره.
    این تغییر شکل ، دمیج تمام خودی ها رو مقدار عمده ای افزایش میده،و کمک میکنه وقتی تیمیش دشمن رو میکشه خودش رو زنده نگه داره .
    هیبت واقعی و هیولایی،هنگامیکه رقیبان از اینکه اون در میدان نبرد اون ها رو آزار میده زجر میکشن، Undying رضایت خاطری از زنده و سالم موندن خودش داره.
    توانایی های نیرومندش بهش اجازه میده که اون ها رو در نبردهای بزرگ استفاده کنه،Dirge هرگز متوقف نمیشه.


    داستان هیرو:


    از وقتی که اسم و رسمش رو گم کرده چه مدت گذشته؟ فساد ذهنش دیگه به یاد نمیاره.
    بطور مبهمی اون زره و علامت ها و خویشاوندان بد چهره اش رو برای ملحق شدن،فرا خونده.
    نبردی رو بیاد میاره: درد و ترس زمانی که دستانی رنگ پریده از قسمت پالانش اون رو دریدند. وحشت رو بخاطر میاره وقتی اون ها پرتش کردن به درون دره عمیق "خدای مرده" کنار برادرانش،تا صدای Dirge رو بشنون که از پا در اومده. درون تاریکی،زمان اون ها رو رها کرده. تفکر و عقل اون ها رو رها کرده. اما گرسنگی نه. اون ها همدیگر رو با کندن ناخن ها و شکستن دندان ها به تکاپو انداختن. بعد اون چیز اومد: ابتدا بیگانگی،خاطره ی ضعیفی در لبه ی احساس،با دیگری ملحق شده،و بعدی،گریزناپذیر و بی پایان.
    هم سرایان تبدیل به دیوار زنده ای از صدا شدن که در ذهنش می تپیدن تا اینکه هیچ فکر دیگه ای باقی نموند. با نوحه ای که اون رو از پا درمیاره،اون آغوشش رو به روی خدای مرده باز کرد و پذیرای پاک کنندگی اش شد. تا اون زمان ویرانی چیزی نبود که انتخاب کرده بود. خدای مرده درخواست جنگ کرد.
    در بطن این پوچی بزرگ،قصد جدیدی رو بیان کرد: گسترش dirge در امتداد سرزمین،صف بستن مردگان بی قرار در برار زندگان. اون نامرده شده بود(undying)،قاصد خدای مرده،هربار که بدنش نا امیدش میکنه بلند شدن و سقوط و به پا خاستن دوباره. قدم زدن آهسته و بی پایان درون مرگ،و اینکه درج ممکنه هرگز از بین نره.

    6923 01508161033Undying, the Almighty Dirge
    "Where go the living, the dead soon follow"


    6923 01508161610
    نقش هیرو ها در دوتا 2


    نقاط قوت:
    با انتخاب +15 hp میتونید مدت زیادی توی درگیری ها باشه
    اسکیل هاش برای اذیت دشمنان توی درگیری ها مناسبه
    میتونه هیل کنه
    میتونه نقش تانک رو داشته اگه خوب فارم کنه
    به واسه ult میتونه دمیج خوبی به دشمن وارد کنه و دشمن ها اسلو میشن
    اگه دشمن با کریپ های زیادی میخواد تاورتون رو بندازه،فقط کافیه اسکیل سوم رو زیر تاور بزنید. بعد اسکیل اول
    از اسکیل سوم برای push دادن هم استفاده کرد



    نقاط ضعف:
    اگه gank بشه اسکیل فرار نداره
    بدون مانا هیلی وجود نداره(Lifesteal نمیکنه) و در نتیجه کار خاصی از دستش بر نمیاد
    اگه فارم نکنه توی فایت ها حرفی برای گفتن نداره
    6923 01508157576



    اسکیل ها:

    Skill اول
    6923 11508157576

    Undying استرنج تموم دشمن های محدوده خودش رو میدزده،همینکه استرنج دشمن رو برای خودش میکنه، دمیج پایه میگیره.

    انیمیشن: 0+0.45
    محدوده اِعمال: 650
    شعاع: 325
    دمیج: 20/60/100/140
    نوع دمیج: Magical
    استرنج دزدیده شده: 4(با آقانیم 10 واحد)
    مدت زمان: 45 ثانیه
    کولدان: 4/6/8/10(با تلنت 2/4/6/8)
    مانا: 70/90/110/130

    نکات:
    1) استرنج هیرو رو به 0 نمیرسونه،اما undying همیشه بالاترین مقدار استرنج رو برای هر ضربه ای که به دشمن بدست میاره.
    2) دزدیدن استرنج همیشه قبل از دمیج اِعمال میشه.
    3) هیروهای اسپل خورده 20 جریان و حداکثر جون رو برای هر واحد استرنج دزدیده شده از دست میدن. پس health اون ها 80 واحد(با آقانیم 200) قبل از دمیج دریافتی کم میشه.
    4) Undying با 20 جون در هر استرنج دزدیده شده healمیشه. پس حداقل هیل 80 واحد(با آقانیم 200) هستش.
    5) هنگامیکه روی 5 هیرو دشمن اسپل میزنه، 400 واحد(با آقانیم 1000) heal میشه.
    6) وقتی چند Meepo در محدوده هستن،فقط استرنج یکی از اون ها(در هر بار اسپل زدن بطور تصادفی انتخاب میشه)دزدیده میشه.
    7) این روش روی هیروی Arc Warden و Tempest Double اش هم به همین صورته. ولی دمیج وارده هنوز تموم Meepo ها و A ها رو هدف قرار میده.
    8) از ایلوژن ها استرنج نمیدزده.
    9) هر Buff وضعیت Decay اندازه مدل undying رو %2 افزایش میده. روی برخورد اندازه اش هیچ اختلالی نداره.
    10) با وجود تاثیرات ظاهری،استرنج دزدی بلافاصله زیاد میشه.
    11) وقتی Undying بمیره،تموم استرنج های دزدیده شده رو از دست میده،اما دشمنان تحت تاثیر strength شون رو پس نمیگیرن.
    12) اگر قبل از Spell Immunity زده بشه،Debuff باقی میمونه.
    13) آقانیم دزدیدن استرنج رو زیادتر میکنه
    14)استفاده های مکرر این اسکیل کاملا روی اهداف و undying استک میشه.
    15)ایلوزن های undying یا دشمنان تحت تاثیرش استرنج از دست رفته یا بدست اومده رو برنمیگردونن. اون ها مقادیر استرنج اصلی از هیروها رو نگه میدارن.



    Skill دوم
    6923 21508157576

    Undying سلامتی رو از تموم یونیت های اطرافش به چنگ میاره و ازش برای هیل دادن خودش و یار ها استفاده میکنه،یا دشمن دمیج میده. حتی میتونه Tombsnone رو هیل کنه.

    نوع دمیج: Magical
    انیمیشن: 0+0.45
    محدوده: 750
    شعاع جستجو: 1300
    damage/heal به هر یونیت: 18/22/26/30
    حداکثر نفرات: 10/12/14/16
    کولدان: 6/12/18/24
    مانا: 100/110/120/130

    نکات:

    1) میشه روی یارهای Spell Immune نزدیک خودش انجام بشه.اما نه روی دشمنان با Spell Immune.
    2)مقداری توسط Linken بلاک میشه (یونیت های حساب شده سمت دمیج هنوز health از دست میدن)
    3)روی Tombstone انجام میشه ولی نه روی یونیت ward مانند دیگه.
    4) وقتی روی Tombstone خودی انجام میشه،اون رو با 2/4/6/8 هلت heal میکنه. همیشه با این مقدار ثابت heal میکنه، با صرف نظر از شمارش یونیت.
    5) میتونه Tombstone دشمن رو هدف قرار بده ولی دمیج یا هیل نمیکنه.
    6) روی زامبی های Tombstone اِعمال نمیشه
    7) 1300 واحد شعاع جستجو دور undying متمرکز میشه،نه هدف.
    8) یونیت های درون محدوده بطور تصادفی انتخاب میشن و باید 18/22/26/30 جون رو به عنوان قسمتی از طلسم سلامتی از دست میدن. ازدست دادن این سلامتی هرگز کشنده نیست.
    9) undying ،هدف،wardها،building ها،دشمنان نامرئی و یونیت های fog of war به حساب نمیان.
    10) Spell Immune های خودی به حساب میان،علاوه بر اون زامبی های Tombstone.
    11) یونیت هایی که برای کشته شدن مقدار کمی اتک میخوان ،توسط Soul Rip جونشون رو از دست نمیدن.
    12) اگر یونیت سالمی در محدوده جستجو نباشه،دمیج یا هیل مساوی 0 میشه.
    13) دمیج یا هیل جمع شده , و هدف اون رو به عنوان یکبار دریافت میکنه.
    14) soul rip میتونه یونیتی رو تا 180/264/364/480 واحد هیل کنه یا بهش دمیج بده(قبل از کاهش)



    Skill سوم
    6923 31508157576

    سنگ قبری(Tombstone) در یک نقطه احضار میکنه. زامبی ها به طور مکرر کنار یونیت های دشمنِ نزدیک سنگ قبر،به وجود میان و بهشون اتک میدن. زامبی ها توانایی عطش مرگ(Deathlust) دارن که باعث میشه اتک هاشون دشمنان رو اسلو کنه، و اگر جون دشمن کم باشه،Attack Speed و Movement Speed زامبی ها زیاد میشه.

    نوع دمیج: Physical
    انیمیشن: 0.45+0
    محدوده اِعمال: 600
    محدوده به وجود آمدن مکرر زامبی ها: 600/800/1000/1200
    تاخیر هر بار زنده شدن زامبی ها: 3 ثانیه
    تعداد ضربات هیروها برای نابود کردن سنگ قبر: 4/5/6/8
    تعداد ضربات کریپ ها برای نابود کردن سنگ قبر: 8/10/12/16
    تعداد ضربات هیروها و تاورها برای کشتن زامبی : 1
    تعداد ضربات دیگر برای کشتن زامبی: 2
    مدت زمان سنگ قبر: 15/20/25/30
    کولدان:70
    مانا:120/130/140/150

    نکات:

    1) به spell immune ها نفوذ میکنه
    2) وقتی اسپل زده میشه، درختان اطرافش در شعاع 300 رادیوس قطع میشن
    3) زامبی ها برای یونیت های نامرئی یا یونیت های درون fog of war زنده نمیشن.
    4) زامبی ها برای wardها،building ها،Courier ها،یونیت های Hidden /پنهان و زامبی های Tombstone دشمن زنده نمیشن.
    5) زامبی ها غیرقابل کنترل هستن و هیچ کاری جز اتک دادن به هدف انتخاب شده انجام نمیدن.هرچند میتونن توسط طلسم ها یا Aura های خودی ترقی کنند(boost بشن).
    6) تنها استثنا اسکیل HOWL هیروی Lycan که روی زامبی ها تاثیر نداره.
    7) به محض اینکه tombstone احضار بشه،اولین موج بلافاصله تولید میشه. نتیجه اش 5/7/9/10 موج در انجام اسپل هستش.
    8) وقتی هدف زامبی ها نامرئی بشه،زامبی وابسته به اون در 0.1 ثانیه میمیره.
    9) زمانیکه یونیت مورد هدف زامبی بمیره،زامبی وابسته بلافاصله میمیره مگر اینکه هدف Meepo باشه.
    10) در مورد مرگ کلون های Meepo ،زامبی ها در اطراف می ایستند تا tombstone از بین بره.
    11) وقتی هدف موردنظر زامبی ها درون fog of war بره،زامبی ها هنوز تعقیبش میکنن.
    12) وقتی tombstone از بین بره یا نابودش کنن،تموم زامبی ها بلافاصله می میرن.
    13) زامبی ها میتونن فقط با اتک های physical بمیرن(بدین معنی که Counter Helix هیروی Axe روی اون ها تاثیر نداره.)
    14) اهمیت نداره دمیج چقدر باشه،برای موفقت آمیز بودن باید زامبی رو مورد هدف قرار بده تا به حساب بیاد. بدین معنی که اتک های miss شده دمیجی به زامبی نمیدن.
    15) ایلوژن ها وقتی به tombstone اتک میدن مثل کریپ ها عمل میکنن، پس اون ها هم برای نابودی tombstone باید دو برابر هیروها اتک بدن.
    16) هرچند وقتی به زامبی ها اتک میدن،ایلوژن ها مثل هیرو ها عمل میکنن و به 1 اتک برای کشتن یک زامبی نیاز دارن.



    Zombie ها
    6923 51508157576

    با اتک دشمنان رو اسلو میکنه.اگر مقدار HP هدف پایین باشه،به attack speed و movement speed زامبی اضافه میشه.

    توانایی: Passive
    میزان HP ثابت : 100/200/300/400
    میزان درصد اچ پی: %20/%25/%30/%35
    مقدار سرعت اضافه:%50
    مقدار attack speed اضافه: 50
    کند کردن سرعت: %7
    مدت زمان: 2.5

    نکات:

    1) اسلو حاصل از چند اتک و چند زامبی کاملا stack میشه
    2) هر استک 2.5 ثانیه باقی می مونه. اون ها با مدت زمان همدیگه Refresh نمیشن.
    3) تعداد stack های جمع شده، روی آیکون debuff دیده میشه(شماره ای روی اون ظاهر میشه)
    4) HP هدف هر 0.5 ثانیه چک میشه. اگر مقدارش به حد مورد نظر برسه،buff عطش مرگ فعال میشه.
    5) باف برای 2.5 ثانیه باقی می مونه،اما تا زمانیکه HP هدف پایین باشه، Refresh میشه.
    6) روی Familiars هیروی Visage اثر نداره .



    Spell Immunity
    6923 61508157576

    این موجود تاثیرات بیشتر طلسم های مجیکال رو احساس نمیکنه.

    توانایی: passive
    Magic Resistance اضافه: %100
    Tombstone نیز این توانایی رو داره.



    Ultimate
    6923 41508157576

    Undying تبدیل به golem ترسناکی میشه که دارای Aura طاعونی میشه. این محدوده یا Aura تموم دشمن ها رو در شعاع 750 Radius اسلو کرده و دمیج خوردنشون رو افزایش میده؛هرچه به undying نزدیکتر باشن،دمیج و اسلو بیشتری دریافت میکنن. وقتی یونیت طاعون زده بمیره،undying برابر با درصدی از حداکثر hp خودش هیل میشه.

    انیمیشن: 0+0
    شعاع تاثیر: 750
    افزایش حداقل دمیج: %1
    افزایش حداکثر دمیج: %20/%25/%30
    کند شدن حداقل سرعت حرکت: %1
    کند شدن حداکثر سرعت حرکت: %20
    حداکثر جون خودش و همچنین هیل با هر مرگ یک هیرو:%10
    حداکثر جون خودش و همچنین هیل با هر مرگ یک غیر هیرو: %2
    مدت زمان: 30 ثانیه
    کولدان: 75
    مانا: 100

    نکات:

    1) ایلوژن ها باف جدید ult رو میگیرن که برای 30 ثانیه کامل باقی میمونه،و ارتباطی به باف خود undying نداره.
    2) روی spell immune ها تاثیر میذاره.
    3) Ultimate طلسم های Channeling رو قطع میکنه.
    4) undying وقتی heal میشه که یونیت تحت تاثیر در محدوده طلسم بمیره،اما مهم نیست چه کسی اون رو کشته باشه.
    5) مرگ ایلوژن ها هیل نمیده.
    6) افزایش damage و slow وقتی در محدوده 200 رادیوسی اطراف undying باشن،در قوی ترین حالت ممکن هستن.
    7) هرچه یونیت ها از undying دورتر بشن،تاثیرات نیز ضعیف تر میشن. حداقل برُد در شعاع 750 می باشد.
    8) این 3 نوع دمیج رو تقویت میکنه: دمیج خودش به علاوه دمیج آسیب به خودش, دمیج زده شده توسط خودی ها.
    9) دیباف Aura طاعونی برای 0.5 ثانیه خواهد بود.
    10) Flesh Golem با مردن کاملا کنسل میشه.


    درخت استعداد

    6923 81508157576
    نکات:
    1) Health Regen به عنوان واحد اضافی به شما اضافه میشه و تاثیری روی ایلوژن ها نداره
    2) گلد اضافه شده از talent به عنوان طلای غیر معتبر هستش.
    3) Upgrade, افزایش HP حاکثر گنجایش جون رودربر خواهد داشت و مقدار اچ پی رو درصدی نگه میداره.
    4) armor هم بصورت bonus بهتون اضافه میشه و روی ایلوژن ها تاثیر نداره.

    پیشنهاد: اگر توی game هیروهایی با hp بالا باهاتون شاخ به شاخ میشن،+15 Regen واقعا کارآمده. درصورتیکه زیادی feed دادین یا به دلیلی زیاد توی مپ چرخیدین و طلای کمی دارین یا از ترس Gank شدن مجبورید بیشتر زیر تاورتون وایسید،+90 گلد کمک خوبی براتونه.
    در لول 15 اگه Supp نیستید و Tank پلی میدید،مسلما +300 HP. ولی اگه هیروهای حریف زودتر lvl up میشن و شما down level هستید بهتره +35% XP رو بگیرین که در هر farm مقدار بیشتری XP تون پر بشه.

    توی لول 20 کاملا به شرایط بستگی داره! اگه هیروهای سریعی مثل Blood Seeker حریفتون هستن یا میخواید راحت تر توی مپ به هم تیمی ها کمک کنین،+30 movement speed گزینه مناسبیه. در حالیکه وقتی هم تیمی ها Ganker هستن و توی درگیری های پی در پی با تحت ضربات سنگینی قرار میگیرید،+50 tombstone zombie damage رو بگیرید.
    بعد وسط درگیری tombstone رو بزنید که به همه ی دشمنا دمیج بده. اونوقت می بینید که کلی زامبی میوفته به جون دشمن ها! اسپل سومتون واقعا توی fight تاثیرگذازه و و دمیج خوبی به حریفان میدین. خصوصا اگه یه هیروی Stunner مثل Sand King داشته باشین.
    وقتی شما 3 کنین،sand 1 کنه،بعد شما ult کنین و بلافاصله اسکیل اولتون رو بزنید،و sand در این فاصله ult بزنه...حتی اگه 2 یا 3 به 5 هم باشین،همه رو با خاک یکسان میکنین!!! البته این بستگی به شانستون و حریفایی که جلوتون هستن هم داره.

    در لول 25 کاهش 2 ثانیه ای کولدان اسکیل دومتون بدرد زمانی میخوره که بیشتر نوکر هستین یا میخواید خودی ها رو توی فایت ها سریع تر هیل کنین. ولی بیشتر مواقع +15 ارمور رو میگیرن چون کارآمد تره. البته بازم به شرایط بستگی داره.


    محبوب ترین براساس سایت Dotabuff

    6923 71508157576




    پنهان کننده: تصویر هیرو در بازی
    در حالت معمولی


    6923 21508156921


    در حالت Ultimate
    6923 31508156921


    درصد حضور در Lane ها

    6923 71508156921


    هیروهای ضد Undying بر اساس بهترین و بدترین

    6923 61508156921

    6923 51508156921


    نقش هیرو در بازی

    6923 41508156921



    محبوب ترین روش اسکیل گیری
    6923 01508167740

    1) اسکیل یک رو معمولا اول میگیرن چون hp دشمن ها زیاد نیست و راحت تر توی lane اذیت میشن. درضمن به شما health بیشتری میده. در نتیجه کارآمد تره

    2)بعدش سراغ اسکیل دوم برید چون میتونه شما و اطرافیانتون رو heal کنه(البته درصدش زیاد بالا نیست)
    بهتره که اسکیل یک رو زودتر upgrade کنید چون توی درگیری ها تاثیر بسزایی داره.

    3)اسکیل سوم رو زمانی استفاده کنید که تعداد دشمن بیشتر از شماست و شما تصمیم دارید یا فرار کنید یا فرصت بیشتری بخرید تا هم تیمی هاتون سر برسن و بهتون کمک کنن.
    استفاده ی بعدیش زمانیه که توی درگیری 5 به 5 هستید. قبل از اینکه وارد درگیری بشید این اسکیل رو بزنید که موثر تره. در آخر وقتی توی لاین های دیگه هم تیمی هاتون کمک میخوان یا یونیت های دشمن با تعداد بالا از هر 3 lane بهتون حمله کردن،توی lane خودتون(اگه تنها هستید) این اسکیل رو بزنید. بعد به لاین دیگه برای کمک به بقیه تلپورت کنین. میتونید توی جنگل هم ازش برای فارم استفاده کنید،منتها خودم تا حالا چنین چیزی ندیدم.

    4)اسکیل آخرتون نقش حیاتی توی درگیری ها داره. چون وقتی تحت تاثیر اون هستید، به دشمنان تحت شعاع این اسپل دمیج بیشتری میتونید وارد کنید و اون ها اسلو میشن. با مردن هیروهای دشمن هیل خوبی هم میگیرید. به شدت با اسکیل اولتون هم سازگاری داره.
    ولی توی آپ کردن اسکیل هاتون به شرایط بازی توجه کنین.


    آیتم های پیشنهادی:

    اول بازی این ها بگیرید

    6923 81508076633 که شما رو هیل میکنه و

    6923 61508076633 برای جابجا شدن در مپ و

    یه دونه 6923 51508156478

    یه خرده که پول درآوردین این ها رو بخرید

    6923 01508156478 هم سرعتتون بیشتر میشه هم جبران مانا هستش و هم اینکه یکی از مشتقات آیتم اصلیتونه و

    6923 11508077456 که با مردن هیروهای دشمن شارژ میشه و آیتم هیلر هستش(ساپورتر هم باشید بدرد میخوره) و

    6923 01508156921

    حالا اگه تانک میشینید و توی بازی دشمن هاتونم خیلی گردن کلفت هستن این ها رو ببندید

    6923 11508156921 کلا با این تک به تک اصلا نمیمیرید(اگر از درخت استعداد +15 هلث رو هم گرفته باشید) و

    6923 61508156603 که با بوت شما ترکیب میشه و تبدیل به یه آیتم هیلر خوب میشه که در پایین تصویرش رو میبینید

    6923 71508156603 این آیتم حتی اگه ساپورت هم باشین به کار میاد...و

    6923 21508076635 که در مقابل تانک های قوی مثل Night stalker که کشتنش عرق آدم رو در میاره بسیار مناسبه

    6923 41508076635 این یکی هم شما رو از شر اسپل های از ساپورتر حریف نجات میده + دمیجتون رو هم بالا میبره

    6923 51508076635 این یکی هم برای اواسط بازی خوبه خصوصا جلوی هیروی Axe و Legion.

    اگه ساپورتر نشستید این آیتم ها هم مفید هستن

    6923 61508156478 برای کشیدن هیروی دشمن زیر تاورتون یا نزدیک کردنش به هم تیمی ها و در نتیجه کشتنش. البته برای فرار یا نجات هم تیمی ها هم استفاده میشه. میتونید وقتی دشمن هیروی بلینک هستش یا هیروی نصفه جونی رو تعقیب میکنید،ازش استفاده کنین.(به عنوان ساپورتر اگه نیازه بخرید)

    6923 21508076633 گفتن نمیخواد! با فعال کردنش،شما رو در برابر اسپل های سنگین دشمن محافظت میکنه (روی هم تیمی ها هم میتونید بزنید)

    6923 21508156603 این هم دشمنان رو اسلو میکنه و فرصت خوبی برای کشتنشون فراهم میکنه و البته armor اضافه هم میده(میشه اگه ساپورتر هستید بخرید)

    6923 01508076635 آقانیم هم کاملا اختیاریه

    تاریخچه ی تغییرات


    پنهان کننده: نمایش تاریخچه
    Old Abilities


    Raise DeadQD
    Unknown icon.png
    Ability
    No Target Damage
    Physical
    Calls the Undying's fellow zombies out of the earth to fight. Once a zombie attacks six times, another one will rise alongside it. When a zombie dies, its reanimating life force returns to Dirge, healing him by 50 hp.
    Cast Animation: 0.45+0.51
    Number of Zombies: 1/2/3/4
    Attacks to Multiply: 6
    Heal per Zombie Death: 50
    Zombie Duration: 30
    Cooldown symbol.png 30Mana symbol.png 100/120/140/160
    Dirge calls on his fallen brothers to fight for the Dead God.
    Notes:
    This ability got replaced by Decay icon.png Decay in the 6.58 gameplay patch.
    The zombies spawn all right in front of Undying.
    Zombies multiply upon finishing 6 attacks.
    A projectile emerges from the zombie, flying towards a random location within a tiny radius. The new zombie appears once theprojectile stops.
    The new zombie's duration is equal to the remaining duration of the zombie it was spawned from.
    When a zombie dies, they release a projectile which flies towards Undying.
    Zombies take purge damage.
    The projectile travels at a speed of 600 and heals Undying for 50 health once it reaches him.


    Heartstopper AuraPierces spell immunity. ET
    Heartstopper Aura icon.png
    Ability
    Aura Affects
    Enemies Damage
    HP Removal
    The Dirge's deathly air stills the hearts of his opponents, causing them to lose their max health over time.
    Radius: 250/500/750/1000
    Max Health Lost per Second: 1%
    Modifiers
    Debuff Heartstopper Aura: Undispellable.
    Those who come within a short distance of the Dirge can feel pestilence and plague in the air.
    Notes:
    This ability was replaced by Tombstone icon.png Tombstone in the 6.58 gameplay patch.
    The health loss from Heartstopper Aura is not considered damage, so it does not trigger any on-damage events.
    Does not affect ancient creeps and illusions.
    Theoretically, affected units die when they stand in range for 100 seconds (assuming nothing else affects their health).


    PlagueBlocked by Linken's Sphere. Partially pierces spell immunity. RE
    Unknown icon.png
    Ability
    Target Unit Affects
    Enemy Heroes Damage
    Pure
    Infects the target with a plague. Reduces movement speed and amplifies incoming damage. Infects other units that come within range of a plagued unit.
    Cast Animation: 0.45+0.51
    Cast Range: ?
    Spread Radius: 200
    Damage Amplification: 20%/25%/30%
    Movement Speed Slow: 25%
    Duration: 7/8/9
    Cooldown symbol.png 30Mana symbol.png 100/125/150
    Partially pierces spell immunity. Can be cast on spell immune units. The damage is blocked.
    Modifiers
    Debuff Plague: Undispellable.
    Notes:
    This ability got replaced by Flesh Golem icon.png Flesh Golem in the 6.58 gameplay patch.

    Can only be cast on heroes. Whether or not the plague can spread on non-heroes is unknown.
    The duration of the spread plague debuff is unknown.
    Amplifies all damage types by re-dealing 20%/25%/30% of the damage to the target after taking the damage. The re-dealt damage type is always pure.

    Version history[edit]
    Version
    Description
    7.06f
    Increased Tombstone icon.png Tombstone attacks to destroy from 3/4/5/7 / 6/8/10/14 to 4/5/6/8 / 8/10/12/16.
    7.06d
    Increased base armor from 2 to 3 (total armor is now 4.43).
    7.06
    Increased Strength attribute symbol.png strength gain from 2.1 to 2.4.
    Reduced base health regeneration from 0.25 to 0.
    Level 10 right talent: Replaced 30 seconds respawn time reduction with 15 health regeneration bonus.
    7.03
    Level 20 left talent: Increased movement speed bonus from 25 to 30.
    7.02
    Level 15 right talent: Increased experience gain bonus from 30% to 35%.
    Level 20 left talent: Increased movement speed bonus from 20 to 25.
    Level 20 right talent: Replaced 10 all stats bonus with 50 Tombstone icon.png Tombstone Zombie attack damage bonus
    Level 25 left talent: Replaced from 40 Tombstone icon.png Tombstone Zombie attack damage bonus to 2 Decay icon.png Decay cooldown reduction
    Level 25 right talent: Increased armor bonus from 12 to 15.
    7.00
    Increased Flesh Golem icon.png Flesh Golem own max health as heal per hero death from 6% to 10%.
    Added talents:
    Level 10: -30s respawn time or +90 gold per minute
    Level 15: +30% experience gain or +300 health
    Level 20: +10 all stats or +20 movement speed
    Level 25: +40 Tombstone icon.png Tombstone Zombie attack damage bonus or +12 armor
    6.88
    Increased Intelligence attribute symbol.png intelligence gain from 2.5 to 2.8.
    Decay icon.png Decay
    Increased cast range from 625 to 650.
    Increased duration from 40 to 45.
    6.87
    Increased attack range from 128 to 150.
    Tombstone icon.png Tombstone now treats attacking illusions as creeps. [?]
    6.86c
    Increased Tombstone icon.png Tombstone cooldown from 60 to 70.
    6.86
    Tombstone icon.png Tombstone
    Increased gold bounty from 75/100/125/150 to 125/150/175/200.
    No longer has a 44 experience bounty.
    Reduced Undying Zombie icon.png Zombie attack damage from 31-39 to 30-36.
    6.85
    Aghanim's Scepter icon.png Aghanim's Scepter
    No longer increases Flesh Golem icon.png Flesh Golem max damage amplification from 20%/25%/30% to 30%/35%/40% and heal from 6% to 10% from heroes and 2% to 3% from creeps.
    Now increases Decay icon.png Decay strength steal from 4 to 10.
    Tombstone icon.png Tombstone
    Reduced Undying Zombie icon.png Zombie attack damage from 37-45 to 31-39.
    Now requires 3/4/5/7 hero attacks or 6/8/10/14 non-hero attacks to destroy, instead of having 175/350/525/700 health.
    Soul Rip icon.png Soul Rip now restores 2/4/6/8 health to the Tombstone.
    6.84c
    Reduced Tombstone icon.png Tombstone health from 200/400/600/800 to 175/350/525/700.
    6.84b
    Increased Soul Rip icon.png Soul Rip mana cost from 50/75/100/125 to 100/110/120/130.
    Tombstone icon.png Tombstone
    Undying Zombie icon.png Zombies no longer require two hits to kill from Towers.
    Flesh Golem icon.png Flesh Golem
    Reduced minimum damage amplification from 5%/10%/15% (Upgradable by Aghanim's Scepter. 15%/20%/25%) to 1% (Upgradable by Aghanim's Scepter. 1%).
    Reduced minimum slow from 5% to 1%.
    6.84
    Soul Rip icon.png Soul Rip
    Now sums the damage up into 1 instance, instead of dealing a number of instances.
    Can no longer be cast on Tombstone Undying Zombie icon.png Zombies.
    Tombstone icon.png Tombstone Zombies now require 1 hero attack or 2 non-hero attacks to be killed, instead of having 30 health.
    6.83
    Soul Rip icon.png Soul Rip
    Rescaled max unit count from 5/10/15/20 to 10/12/14/16.
    Rescaled damage/heal per unit from 25 to 18/22/26/30.
    Increased Tombstone icon.png Tombstone armor from 4 to 5.
    Increased Flesh Golem icon.png Flesh Golem max slow from 15% to 20%.
    6.82
    Increased Tombstone icon.png Tombstone zombie spawn radius from 400/600/800/1000 to 600/800/1000/1200.
    Flesh Golem icon.png Flesh Golem
    Now slows between 5% and 15% movement speed, based on the distance to Undying, instead of a static 9% (same scale mechanic as the damage amplification).
    Aghanim's Scepter icon.png Aghanim's Scepter upgrade:
    Increased minimum damage amplification from 10%/15%/20% to 15%/20%/25%.
    Increased maximum damage amplification from 25%/30%/35% to 30%/35%/40%.
    6.81b
    Increased Intelligence attribute symbol.png intelligence gain from 2.0 to 2.5.
    6.81
    Increased Soul Rip icon.png Soul Rip radius from 975 to 1300.
    Tombstone icon.png Tombstone
    Increased zombies' Deathlust (Undying Zombie) icon.png Deathlust health percentage threshold from 5%/10%/15%/20% to 20%/25%/30%/35%.
    Zombies no longer give any experience or gold.
    Increased Tombstone bounty from 70/90/110/130 to 75/100/125/150.
    Flesh Golem icon.png Flesh Golem's Plague Aura now affects spell immune units.
    6.80
    Reduced Soul Rip icon.png Soul Rip cooldown from 25/20/15/10 to 24/18/12/6.
    6.79
    Increased Decay icon.png Decay strength steal duration from 25/30/35/40 to 40.
    6.78
    Increased Soul Rip icon.png Soul Rip cast range from 650 to 750.
    6.77
    Reduced Decay icon.png Decay damage from 40/80/120/160 to 20/60/100/140.
    6.75
    Decay icon.png Decay
    Increased strength steal duration from 21/24/27/30 to 25/30/35/40.
    Increased radius from 300 to 325.
    Zombies' Deathlust (Undying Zombie) icon.png Deathlust movement and attack speed bonus threshold now also triggers if their target is below 5%/10%/15%/20% health.
    6.73
    Reduced Decay icon.png Decay cooldown from 11/9/7/5 to 10/8/6/4.
    Reduced Flesh Golem icon.png Flesh Golem cooldown from 90 to 75.
    6.72d
    Increased collision size from 12 to 24.
    6.72c
    Reduced collision size from 24 to 12.
    Tombstone icon.png Tombstone zombies no longer leave a usable corpse.
    6.72
    Increased attack range from 100 to 128.
    6.71
    Increased Flesh Golem icon.png Flesh Golem movement speed slow from 7% to 9%.
    6.70
    Increased Decay icon.png Decay damage from 30/60/90/120 to 40/80/120/160.
    6.68
    Increased Tombstone icon.png Tombstone cast range from 250 to 600.
    6.67
    Increased Tombstone icon.png Tombstone health from 150/300/450/600 to 200/400/600/800.
    6.66
    Added Aghanim's Scepter icon.png Aghanim's Scepter upgrade for Undying: Increases Flesh Golem icon.png Flesh Golem max damage amplification from 20%/25%/30% to 25%/30%/35%, own health as heal per hero death from 6% to 10% and own health as heal per non-hero death from 2% to 3%.
    6.64
    Reduced base Strength attribute symbol.png strength from 25 to 22.
    Reduced Intelligence attribute symbol.png intelligence gain from 2.8 to 2.0.
    Flesh Golem icon.png Flesh Golem no longer heals the Undying from dying illusions.
    6.63
    Reduced Tombstone icon.png Tombstone armor from 10 to 4.
    Flesh Golem icon.png Flesh Golem
    Reduced own health as heal per hero death from 12% to 6%.
    Reduced own health as heal per non-hero death from 3% to 2%.
    6.60
    Reduced base armor from 5 to 2 (total armor is now 3.43).
    Tombstone icon.png Tombstone no longer spawns zombies for units in the Fog of War.
    6.58
    Reworked Undying.
    Changed primary attribute from Intelligence attribute symbol.png intelligence to Strength attribute symbol.png strength.
    All his hero stats remain unchanged.
    Replaced Raise Dead with Decay icon.png Decay.
    Decay icon.png Decay:
    Dirge saps away the strength of enemy heroes and retains it for a period of time.
    Cast Range: 625
    Radius: 300
    Damage: 30/60/90/120
    Strength steal: 4 per hit hero
    Steal duration: 21/24/27/30
    Mana cost: 70/90/110/130
    Cooldown: 11/9/7/5
    Notes: Steals the strength before dealing damage.
    Soul Rip icon.png Soul Rip can now target buildings owned by Undying (reason explained in the next ability).
    Replaced Heartstopper Aura icon.png Heartstopper Aura with Tombstone icon.png Tombstone
    Tombstone icon.png Tombstone:
    Unholy powers summon a cursed tombstone. Zombies will frequently spawn near each enemy unit and attack them. Zombies have a passive that additively slow their target by 7%. Zombies cannot be controlled.
    Cast Range: 250
    Zombie spawn radius: 400/600/800/1000
    Zombie spawn interval: 3
    Duration: 15/20/25/30
    Mana cost: 120/130/140/150
    Cooldown: 60
    Tombstone stats:
    Health: 150/300/450/600
    Armor: 10
    Bounty: 70/90/110/130 Gold
    Notes: spell immune, unit type: building, no health regeneration. Can be targeted by Soul Rip.
    Zombie stats:
    Health: 30
    Armor: 0
    Attack damage: 37-45
    Base attack time: 1.6
    movement speed: 375
    Bounty: 5-7 Gold
    Notes: Zombies are uncontrollable, spell immune and do not count towards Soul Rip icon.png Soul Rip. When the Tombstone dies, all zombies die as well.
    Zombie ability: Deathlust (Undying Zombie) icon.png Deathlust:
    Slows enemy units on attack. If the attacked unit's health goes below the threshold, the zombie receives enhanced movement and attack speed.
    Health threshold: 100/200/300/400
    Threshold movement/attack speed bonus: 50%/50
    Movement speed slow: 7%
    Slow duration: 2.5
    Notes: The slow stacks with each attack and stacks with other zombies' slow.
    Replaced Plague with Flesh Golem icon.png Flesh Golem
    Flesh Golem icon.png Flesh Golem:
    Dirge's hatred for all living beings allows him to transform into a monster. While he's transformed he carries a plague that affects nearby enemy units. Strength of the plague depends on how close the enemy is. Amplifies damage enemy units receive and reduces their movement speed (7%). When a plagued unit dies, its essence is transferred back to the Undying.
    Max radius: 750
    Min radius: 150
    Max damage amplification: 20%/25%/30%
    Min damage amplification: 5%/10%/15%
    Own Max Health as Heal per Hero Death: 12%
    Own Max Health as Heal per Non-Hero Death: 3%
    Duration: 30
    Mana cost: 100
    Coodlown: 90
    Notes: The damage amplification is strongest within 150 radius, weakest at 700 radius. Its strength changes linearly based on the distance between Undying and uffacted units. Every unit's death heals Undying based on his maximum health, including allies' death. Slow is applied within the full 700 radius.
    6.52b
    Soul Rip icon.png Soul Rip
    Changed damage type to units within range from magical to HP Removal.
    The damage done to units within range is no longer lethal.
    Plague
    Increased cast range from unknown to unknown.
    Reduced cooldown from 45 to 30.
    6.52
    Raise Dead
    Living Deads now have 33% magic resistance.
    Reduced Living Deads bounty from unknown to unknown.
    Reduced Soul Rip icon.png Soul Rip cooldown from 30 on each level to 25/20/15/10.
    6.50
    Increased base armor from 1 to 5 (total armor is now 6.43).
    Reduced Raise Dead Living Deads bounty from unknown to unknown.
    Changed Heartstopper Aura icon.png Heartstopper Aura damage type from pure to HP Removal.
    6.45
    Reduced Plague movement speed slow from 30% to 25%.
    6.44b
    Reduced Strength attribute symbol.png strength gain from 2.6 to 2.1.
    Raise Dead
    Reduced Living Dead health from 450 to 400.
    Reduced armor from 0 to -2.
    Increased bounty from unknown to unknown.
    Plague
    Reduced damage amplification from 25%/30%/35% to 20%/25%/30%.
    Reduced duration from 7/9/11 to 7/8/9.
    6.44
    Created.
    Patch history[edit]
    Patch
    Description
    24 Oct 2016
    Fixed Soul Rip icon.png Soul Rip cast order not canceling when the targeted Tombstone icon.png Tombstone expires or is destroyed before cast.
    24 Mar 2016
    Fixed Tombstone icon.png Tombstone Zombies malfunctioning against illusions.
    17 Feb 2016
    Enabled Undying minimap icon.png Undying for the Dota Workshop.
    17 Dec 2014
    Fixed Soul Rip icon.png Soul Rip's damage type to units within the radius.
    26 Sep 2014
    Fixed Undying minimap icon.png Undying Aura slow not updating in the UI properly.
    18 Jul 2013
    Fixed Backswing behavior for: Soul Rip icon.png Soul Rip, Tombstone icon.png Tombstone, Cold Feet icon.png Cold Feet, Ice Vortex icon.png Ice Vortex, Chilling Touch icon.png Chilling Touch, Enfeeble icon.png Enfeeble, Shallow Grave icon.png Shallow Grave, Thunder Strike icon.png Thunder Strike, Kinetic Field icon.png Kinetic Field, Static Storm icon.png Static Storm, Malefice icon.png Malefice, Midnight Pulse icon.png Midnight Pulse, Howl icon.png Howl, Stifling Dagger icon.png Stifling Dagger, Static Link icon.png Static Link, Shrapnel icon.png Shrapnel, Psionic Trap icon.png Psionic Trap, Whirling Axes (Ranged) icon.png Whirling Axes (Ranged), Storm Hammer icon.png Storm Hammer, God's Strength icon.png God's Strength, Wave of Terror icon.png Wave of Terror, Venomous Gale icon.png Venomous Gale, Shadow Word icon.png Shadow Word, Fatal Bonds icon.png Fatal Bonds, The Swarm icon.png The Swarm, Time Lapse icon.png Time Lapse, Maledict icon.png Maledict, Overpower icon.png Overpower and Ice Shards icon.png Ice Shards.
    14 Jun 2013
    Fixed Undying Zombie icon.png Zombie units losing HP with Soul Rip icon.png Soul Rip.
    Fixed Backswing behavior with Rupture icon.png Rupture, Viscous Nasal Goo icon.png Viscous Nasal Goo, Fissure icon.png Fissure, Decay icon.png Decay and Earthshock icon.png Earthshock.
    03 Jan 2013
    [U] Added animations for Beastmaster minimap icon.png Beastmaster, Undying minimap icon.png Undying, and Venomancer minimap icon.png Venomancer relating to their loadout stance.
    13 Dec 2012
    Fixed Decay icon.png Decay providing too much healing to Undying.
    06 Dec 2012
    Undying minimap icon.png Undying's Tombstone icon.png Tombstone now caps at 64 maximum Undying Zombie icon.png Zombies.
    15 Nov 2012
    Undying Zombie icon.png Zombies no longer spawn other zombies from a stolen Tombstone icon.png Tombstone.
    08 Nov 2012
    Undying Zombie icon.png Zombies now correctly disable Blink Dagger icon.png Blink Dagger.
    25 Oct 2012
    Fixed a recent bug that caused Undying Zombie icon.png Zombies to get Deathlust (Undying Zombie) icon.png Deathlust sooner than intended.
    09 Aug 2012
    Fixed Tombstone icon.png Tombstone spawning zombies against couriers.
    Fixed Tombstone icon.png Tombstone receiving too much aggro from towers.
    Fixed Undying Zombie icon.png Zombies not dying when their target becomes invisible.
    02 Aug 2012
    Fixed Tombstone icon.png Tombstone not spawning zombies near sleeping enemy units.
    Fixed a bug with Flesh Golem icon.png Flesh Golem dropping the damage amplification too low outside of maximum distance.
    19 Jul 2012
    Fixed a case where early game Undying Zombie icon.png Zombies could sometimes get stuck with an earlier or invalid level of Deathlust (Undying Zombie) icon.png Deathlust into the late game.
    Fixed Undying Zombie icon.png Zombies being controllable when their target goes invisible.
    12 Jul 2012
    Enabled Templar Assassin minimap icon.png Templar Assassin, Disruptor minimap icon.png Disruptor and Undying minimap icon.png Undying in Captain's Mode.
    Fixed Jinada icon.png Jinada proccing on Tombstone icon.png Tombstone.
    Fixed Poison Sting (Spiderling) icon.png Poison Sting passive proccing on magic immune units (like Undying Zombie icon.png Zombies) and spawning mass Spiderlings.
    Fixed Tombstone icon.png Tombstone interaction with Refresher Orb icon.png Refresher Orb.
    Fixed Deathlust (Undying Zombie) icon.png Deathlust sometimes not working properly.
    Fixed a bug where Deathlust (Undying Zombie) icon.png Deathlust would sometimes not go away.
    Decay icon.png Decay now makes the target lose exactly 76 health when cast and heal exactly 76 when it ends. Before the health scaling was causing the target not to lose then gain the correct amount of health.
    05 Jul 2012
    Added Disruptor minimap icon.png Disruptor and Undying minimap icon.png Undying!
    Category: Hero changelogs

    پنهان کننده: Wallpaper
    6923 21508167740


    منبع: https://dota2.gamepedia.com/Dota_2_Wiki و https://www.dotabuff.com/

    توضیحات و معانی اصطلاحات استفاده شده در لغتنامه دوتاباز
    ویرایش توسط Your Nightmare : 10-17-2017 در ساعت 02:44 PM
    Dark Promise

  2. 11 کاربر مقابل از Your Nightmare عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.

    ba4ma3n (09-24-2018),erebor (09-23-2018),FIFA_PES (11-16-2017),Mahdi-Void (11-13-2017),masterhate (10-19-2017),Milad._.R (10-17-2017),PokerFace (10-19-2017),samdeloges (10-17-2017),Sharingan (10-17-2017),The Viper (10-19-2017),Viper (10-18-2017)

  3. Top | #2

    عنوان کاربر
    کاربر جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2018
    شماره عضویت
    7831
    نوشته ها
    1
    تشکر شده: 1 بار در 1 ارسال
    واقعا اموزش خوبی بود به این اموزش های خوب تو انجمن نیاز داریم مرسی از زحمات زیاد دتان

  4. کاربر مقابل از گرگ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    Your Nightmare (09-24-2018)

  5. Top | #3

    عنوان کاربر
    کاربر متخصص
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    شماره عضویت
    6923
    یوزرنیم استیم
    Mr.Shhh
    نوشته ها
    72
    تشکر شده: 207 بار در 50 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط گرگ نمایش پست ها
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    واقعا اموزش خوبی بود به این اموزش های خوب تو انجمن نیاز داریم مرسی از زحمات زیاد دتان
    ممنون از نظرتون. میتونید چند آموزش دیگه رو ببینید که از خودمه و بالای سایت عکس هیروهاش هستش
    Dark Promise

  6. کاربر مقابل از Your Nightmare عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    Sharingan (09-24-2018)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


اکنون ساعت 06:40 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.

طراحی توسط ArTaBaZ و VBIran | کلیه حقوق این وبسایت برای دوتاباز محفوظ می‌باشد. 2022-2012©



chatbox