Nevermore يا Shadow Fiend يک هيروي Agility (اجيليتي) دورزن است که از فواصل گوناگون خسارات زيادي را وارد ميکند. چه دور باشد چه نزديک Shadow Fiend قادر است آسيب ها و خسارات سهمگيني را از خود بروز دهد هم Physical (فيزيکي) و هم Magical (جادويي).
قدرت واقعي اين هيرو از روح هايي که دريافت ميکند سرچشمه ميگيرد بنابراين هرباري که او کسي/چيزي را ميکشد خطرناک تر مي شود.
بهمراه روح هاي ذخيره شده کافي او توانايي آزاد سازي آنها را دارد که بهمراه آن انفجاري ويرانگر روي ميدهد و دشمناني که به اون نزديک تر باشند آسيب بيشتري مي پذيرند.
Shadow Fiend يک هيروي Carry است که در تمام مقاطع بازي قدرتمند است، خصوصيتي که اکثر هيروهاي Carry از آن بي بهره اند. او در Early Game به راحتي ميتواند دشمنان را آزار دهد و بازي را در دست بگيرد و در Mid Game شروع به کشتن غافلگيرانه و بي خبر هيروهاي ديگر بکند
و در Late Game ميتواند قدرت و تسلط بيشتري را از خود در برابر ديگر هيروها نشان دهد.
" So, you're curious where I come from? There's one easy way to find out for yourself"
داستان هيرو
Shadow Fiend روح يک شاعر را دارد و در واقع او روح هزاران شاعر را دارد. در طول دوران ها او روح افرادي از قبيل: شاعران، کشيش ها، پادشاهان، گداها، برده ها، فيلسوف ها،جنايتکاران و طبيعتا" قهرمانان را تسخير کرده است و هيچگونه روحي از او در امان نيست.
بلايي که بر سر آنها مي آيد ناشناخته است و تا به حال هيچکس وقتي Shadow Fiend مانند يک مارماهي از ميان سنگ هاي اختري ميرسد هرگز به پرتگاه خيره نشده است.
آيا او آنها را يکي پس از ديگري بلعيده است؟ يا آنها را در طول هال (Hall) هاي معبد Eldritch نصب کرده است يا او روح ها را در آب نمک جادو Necromantic ترشي ميندازد؟!!!
آيا او فقط يک عروسک ساده است که توسط يک خيمه شب باز شيطاني به خدمت گرفته شده است؟ چنين شيطاني داراي تشعشات شديدي از تاريکي است که هيچ ذهن هوشياري (فرد عاقل و باهوشي) نمي تواند از آن سر در بیارد.
البته براي اينکه بدانيد روح هاي ربوده شده کجا هستند يک راه مطمئن براي فهميدنش هست آن هم اينکه يا روح خود را به مجموعه او بيفزاييد يا فقط براي Nevermore صبر کنيد.
* وقتي که هيرو اسکيل اولش يعني همان Shadowraze را مي آموزد سه نوع زير مجموعه براي آن مي آيد که يک کار را انجام مي دهند اما فواصل آنها متفاوت است. زمان بارگذاري بين آنها مشترک نيست.
* وقتي که هيرو اسکيل اولش يعني همان Shadowraze را مي آموزد سه نوع زير مجموعه براي آن مي آيد که يک کار را انجام مي دهند اما فواصل آنها متفاوت است. زمان بارگذاري بين آنها مشترک نيست.
* وقتي که هيرو اسکيل اولش يعني همان Shadowraze را مي آموزد سه نوع زير مجموعه براي آن مي آيد که يک کار را انجام مي دهند اما فواصل آنها متفاوت است. زمان بارگذاري بين آنها مشترک نيست.
* میزان خسارت بستگی به میزان روح های تسخیر شده در اسکیل دوم دارد.
* این اسکیل در محیط اطراف Shadow Fiend خطوطی ایجاد میکند که باعث آسیب رسانی به دشمنان می شود. هر خط برابر 2 روح است و در مجموع این اسکیل دارای 18 خط هست.
* هر چقدر هدف نزدیکتر باشد خطوط بیشتری به او اصابت خواهند کرد.
* در شعاع 675 تایی سرعت حرکت و میزان آسیب رسانی (Attack Damage) دشمنان را کاهش میدهد.
* فقط میزان آسیب رسانی پایه و اصلی را کاهش میدهد و بقیه که توسط آیتم و یا Stats باشند را کاهش نمیدهد.
* این توانایی میتواند مقدار کامل خسارت خود را وقتی Shadow Fiend با استفاده از Shadow Blade و Phase Boots در میان بدن دشمنان قرار دارد وارد نماید.
* این توانایی چند ثانیه بعد از اجرا شدن شما را از حالت مخفی (Invisibility) خارج خواهد کرد.
* وقتی در حال استفاده از Shadow Blade از این اسکیل استفاده کنید Shadow Fiend در حین اجرای اسکیل نمایان نخواهد شد اما در رابطه با Invisibility Rune شما در همان لحظه شروع انجام اسکیل نمایان خواهید شد.
ترتیب اسکیل گیری هیرو
اسکیل گیری هیرو بستگی به آیتمی که در اول بازی میگیرد داره و معمولا براش Necromastery میگیرن در لول یک اما خب برای Fast Bottle در Mid معمولا در لول یک Shadowraze میگیرن
ریپلی هایی که میزارم از بازی خودم با این هیرو در حالت 1v1 هست و کوتاه هستند و فکر کنم جمعا" روی هم 15 دقیقه بیشتر نیستند.
انشالله بعدا" ریپلی بازی 5v5 هم قرار خواهم داد.
نام ریپلی
حالت بازی
لینک دانلود
آیدی بازی
SF vs Tinker
1v1 Solo Mid
آپلود نشده - قابل دانلود از بازی
731525154
SF vs Drow
1v1 Solo Mid
آپلود نشده - قابل دانلود از بازی
746064072
نکات بازی با هیرو
SF هیرویی هست که نیاز به تمرین زیادی داره اما هرچقدر که روون تر بلد باشید با این هیرو بازی کنید و سرعت عملکرد بالایی داشته باشید میتونید هر هیرویی که جلوتون میاد رو اذیت بکنید و یا بکشید.
هیرویی هست که خیلی سریع میتونه فارم کنه و آیتم بیاره و اگر تنها در بازی باشید و خودتون فارم کنید آیتم بیارید میتونید تنهایی بازی رو جمع کنید.
سعی کنید اوایل بازی اصلا با این هیرو به Gank نرید چرا که لول آپ و آیتم آوردن در اولویت هستند و سعی کنید بعد از Dagger یا Shadow Blade حتما BKB ببندید چرا که اون موقع شما در مرحله ای از بازی قرار دارید که تیم حریف تمرکزش رو شماست.
در رابطه با آیتم بندی هم هر آیتمی میشه واسه این هیرو بست از Dagon و Hex گرفته تا Refresher و بقیه آیتم های غیر معمول پس منحصر به یک آیتم بیلد خاص نشید و متناسب با بازی آیتم بگیرید.
Added additional dialog for Earthshaker, Pudge, Storm Spirit, Shadow Fiend, and Doombringer.
May 10, 2012 Patch
Fixed Requiem of Souls travel distance being too small.
Fixed base HP regeneration (0.25->0.5).
April 19, 2012 Patch
Updated Nevermore's Requiem of Souls.
Added an effect for Nevermore's Necromastery.
[Undocumented] Updated the particle effect for Shadow Fiend's Requiem of Souls.
April 12, 2012 Patch
Updated Nevermore's animations.
January 12, 2012 Patch
Fixed Presence of the Dark Lord not working on siege units.
October 13, 2011 Patch
Nevermore's Requiem of Souls will now properly break him out of invisibility 1 second after the cast has begun
September 29, 2011 Patch
Fixed cast fx/sounds being spammable on nevermore/zeus ultimates
September 23, 2011 Patch
Updated Nevermore model.
September 09, 2011 Patch
Fixed a bug where if you pressed "stop" or "hold position" while casting certain abilities (such as Nevermore's Shadow Raze), you would resume your previous movement command.
August 06, 2011 Patch
Fixed losing charges when reincarning.
August 04, 2011 Patch
Changed the turn rates for other heroes to fit better with the new nevermore turn rate values. This should bring the feel of turning closer to Dota1. Opened up the action windows such that timing for actions should be unaffected.
Nevermore icon and portrait fix.
August 02, 2011 Patch
Fixed Requiem of Souls summoning a Balrog of bad perf if nevermore created illusions.
July 22, 2011 Patch
Fixed a bug where Requiem wouldn't hit units that were in the AOE at the start of the spell.
July 16, 2011 Patch
Fixed Requiem of Souls opening a rift to the hell and causing the framerate demons to attack clients.
July 08, 2011 Patch
Fixed positioning of Nevermore's Requiem projectiles.
Armor reduction from Nevermore's Presence is not applied if you can't see Nevermore.
Optimized Requiem's network usage. It should use 10% of the bandwidth it used before when creating all the projectiles/effects.
Upon dying half of Shadow Fiend's souls (the amount lost on death) will be released as if you had cast Requiem of Souls with those souls. This cast doesn't put the spell on cooldown and will trigger if it is on cooldown. It is now a passive component of the ability. 6.74
عجبز :(
من نصف اموزششو نوشتم :(
تویه اونجا هم که گفتم دارم روش کار میکم :(
ولی باشه :( ممنون در هر حال
06-28-2014, 05:14 PM
MasteR
بسیار عالی :imwinkingplz:
Enigma هم هیروی هماهنگی هست با SF :studmuffinplz:
فکر کنم صدای هیرو مشکل داره
06-29-2014, 06:54 AM
Mohammad_ai69
اقا برای هیرو مچ ، magnus هم اضاف شه بد نیستا . خیلی پیش اومده که magnus با ulti کل تیم مقابل رو گرفته دگر کردم و منم ulti زدم و 2 تا کیل یا همون اسکیل 1.2.3 و رمپیج :D
06-29-2014, 07:39 AM
IR_Prince
هیچی به Dark seer و sf با هم نمیرسه :D خیلی با هم مچن . هم ion shell و هم vacccum دارک سیر با اس اف مچه . . .
treant هم یه جورایی میتونه مچش باشه . کلا اکثر هیروهای Aoe stun یا aoe damage باهاش مچن
06-29-2014, 11:05 AM
FCB
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Four-Eyes
عجبز :(
من نصف اموزششو نوشتم :(
تویه اونجا هم که گفتم دارم روش کار میکم :(
ولی باشه :( ممنون در هر حال
اولین پست اون تاپیک من گفتم دارم مینویسم دوست عزیز
حواستون رو بیشتر جمع کنید تا وقتتون دوباره هدر نره
نقل قول:
نوشته اصلی توسط MasteR
فکر کنم صدای هیرو مشکل داره
صدا تست شد مشکل نداره.
06-29-2014, 01:55 PM
Ch!LLy
مرسی بابت آموزش
08-12-2015, 05:22 PM
Dota1
سلام ببخشید من فکر میکنم لول 9 که شد شیش میگیره و لول 10 سه رو میگیره ولی تو عکس بر عکسه. ;)
08-12-2015, 08:31 PM
FCB
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Dota1
سلام ببخشید من فکر میکنم لول 9 که شد شیش میگیره و لول 10 سه رو میگیره ولی تو عکس بر عکسه. ;)
سلام بله حق با شماست نمیدونم چرا وقتی عکسش رو میزاشتم ب این نکتش دقت نکردم...