-
آپدیت گیم پلی 6.85
-
-
-
والا هر کسی تاپیک آپدیت میزنه متنش رو هم به فارسی قرار میده...
-
تو اپدیت رسما techiesبه فا..ک عظمی رفت
-
تغییرات مهم
سلام دوستان
توی این پست جالب ترین و تاثیرگذار ترین تغییرات رو براتون میذارم. (اگه کسی حوصلش نگرفت کامل بخونه !)
ترجمه ای هم در کار نیست چون به نظرم وقت تلف کردنه ولی یه کامنت برای هر کدوم نوشتم.
تغییرات عمومی:
Purge no longer deals bonus damage to summoned units
Siege Creeps now behave like normal lane creeps for spell targeting rules
Siege Creeps now have 80% Magic Resistance
>> خوبه، مخصوصاً یه جاهایی که میخوای سریع بزنی که تاور نیوفته.
تغییرات هیرو ها:
Bounty Hunter
Track now provides vision only of the target rather than the area around it
>> یکی از Most Picked های اینترنشنال به چیز رفت !
Centaur Warrunner
Return strength as bonus damage increased from 26/34/42/50% to 30/42/54/66%
>> فک کن ترکس یا ووید به این اتک بدن !
Chaos Knight
Chaos Strike now lowers the target's armor by 5 for 8 seconds whenever it crits
>> دزولیتور همراه همیشگی !
Doom
Scorched Earth damage/heal increased from 12/18/24/30 to 12/24/36/48
LVL? Death cooldown reduced from 8 to 7
>> خواستن یکم قویش کنن !
Enchantress
Impetus is no longer a Unique Attack Modifier
>> !!
Gyrocopter
Call Down slow no longer pierces Spell Immunity
>> جایرو هم به چیز رفت !
Invoker
Intelligence growth increased from 3.2 to 4.0
Alacrity speed/damage bonus increased from 20->80 to 30->90
Aghanim's Scepter now adds one level to the stats provided by Quas, Wex, and Exort on all Invoked spells
>> به نظرم خیلی قوی میشه.
Leshrac
Lightning Storm jump distance reduced from 650 to 475
Lightning Storm damage reduced from 80/140/200/260 to 50/100/150/200
>> تنک آیس فراگ !
Lifestealer
Infest and Control can now be used on Ancient Creeps
>> !!
Lina
Light Strike Array damage reduced from 120/160/200/240 to 80/120/160/200
Laguna Blade damage reduced from 450/675/950 to 450/650/850
>> اینم خوبه دیگه زیادی OP شده بود لینا.
Mirana
Agility growth from increased 2.75 to 3.3
Starstorm secondary strike search radius increased from 325 to 425
>> میرانا هم ضعیف شده بود خواستن قوی تر شه.
Nature's Prophet
Sprout cast time reduced from 0.5 to 0.35
Sprout mana cost reduced from 100/120/140/160 to 70/90/110/130
Nature's Call Treants movement speed increased from 300 to 325
Wrath of Nature Aghanim's Scepter now applies a 4 second buff on the units it hits, which will spawn the extra treant if the unit dies during that time
>> راضی ام ازشون، NP جزو هیرو های مورد علاقمه ولی این پچ آخری خیلی ضعیف شده بود.
Necrophos
Heartstopper Aura no longer affects ancient creeps
>> اینایی که نکرو میرفتن Ancient از مین 0 خیلی رو اعصاب بودن :|
Night Stalker
Base health regen increased from 0.25 to 2
>> خوبه یکم به فکر این بدبختم بودن...
Ogre Magi
Bloodlust can now be cast on towers
>> تاور ؟!
Oracle
Fortune's End cast time reduced from 0.3 to 0
Fortune's End cast range increased from 650 to 850
Fortune's End radius increased from 215 to 300
Fortune's End damage rescaled from 75/150/225/300 to 90/120/150/180
Fortune's End cooldown rescaled from 12 to 15/12/9/6
Fate's Edict no longer amplifies incoming non-magical damage
Fate's Edict now has normal purgability rules
Purifying Flames cooldown reduced from 2.5 to 2.25
>> خیلی باگ نشده ولی باز بهتر از الانشه.
Phantom Assassin
Stifling Dagger now applies your attack's on-hit effects
Blur no longer has a 0.75 second delay
>> ...
Phantom Lancer
Doppelganger cast time increased from 0 to 0.1
>> خوب فکری کردن، دیگه به این سادگی نمیشه همه Projectile ها رو Dodge کرد !
Riki
Permanent Invisibility health regen increased from 4/5/6/7 to 6/8/10/12
>> این واقعاً لازم نبود دیگه :|
Spectre
Desolate now works on non-hero units if they are alone
Dispersion now reflects damage before reductions and returns it as the same damage type
>> بد نیست.
Techies
Techies' mines are no longer triggered when destroyed
Techies' mines can now be destroyed using Quelling Blade/Battle Fury [?]
Techies' mines now provide 10 Gold for destroying them
Land Mines cooldown and mana cost reduced by 50%
Land Mines damage reduced by 50%
Land Mines no longer have a max count
Land Mines and Stasis Traps no longer block neutral spawns
Land Mines no longer stack exactly on top of each other
>> کلاً همه قوانین مین تغییر کرده باید بخونید !
Terrorblade
Temporarily removed from Captain's Mode
Reflection now affects all enemy heroes in a 900 area of effect
Reflection attack and move slow reduced from 60% to 25%
Reflection cooldown rescaled from 22/18/14/10 to 22/20/18/16
Conjure Image illusions are known as illusions to enemies
Conjure Image cast point reduced from 0.5 to 0.15
Metamorphosis now emits a 900 range aura that affects his nearby illusions, causing them to match his current form
Sunder cast range increased from 325 to 550
Sunder minimum health increased from 20 to 25%
>> اینم خیلی شاخ میشه، مخصوصاً با اون AoE شدنه رفلکشن !
Tinker
Rearm channel time reduced from 3/2/1 to 3/1.5/0.75
>> خوبه ^_^
Tusk
Frozen Sigil no longer goes through Spell Immunity
>> ...
Viper
Corrosive Skin slow no longer pierces Spell Immunity
>> این 3 وایپرم رو اعصاب بود که راحت شدیم.
Warlock
Golems can no longer be destroyed by Purge
>> تنها چیزی که لازم داشت همین بود !
Winter Wyvern
Winter's Curse no longer affects Spell Immune enemies in the area, but it still affects the primary target
>> اینم شاید پیک ریتش بیاد پایین یکم.
Wraith King
Vampiric Aura does not show the healing effect if Wraith King is in the fog of war or is invisible to the enemy
>> خوبه.
تغییرات آیتم ها:
Aegis of the Immortal
Aegis now provides temporary ground vision near your death area while reincarnating
>> خداییش لازم بود نمیدونم چرا انقدر دیر به فکر افتادن.
Bloodstone
Bloodstone no longer grants vision/experience where its owner died
>> وات ؟! از اون اولین مپ دوتا که یادمه بلاد استون بود و XP ایش :|
Diffusal Blade
Purge cooldown reduced from 8 to 0
>> لول ! گو 5 مَن پرج !
Medallion of Courage and Solar Crest
Can no longer target Spell Immune enemies
Reduces armor values by half against Roshan
>> یکی از آیتم های خوب Early game هم به چیز رفت...
موفق باشید.
-
WHAT THA F*CK ALCHEMIS ????
http://cdn.dota2.com/apps/dota2/imag...chemist_sb.png
Greevil's Greed Bounty Rune bonus increased from 4x to 5x
500 گلد بیشتر اول بازی (با برداشتن rune . عجببب ) GG
-
رفیق اگه به جای 500 گلد 5000 گلد هم اول بازی به alchemist بدن فایده نداره! ضعیف شده ،طوری ضعیفش کردن که با آیتم واقعا نمیشه قویش کرد،یه semi-carry خیلی خیلی راحت توی late game ،میزنش.
-
چرا Techies کلا" به F رفته دقیقا"؟؟؟
بیشتر بالانس شده!
از یک طرف مانا کاست و کولداون رو کم میکنه از یک طرف میگه مکس کانت برداشته میشه و در عوضش دمیج دهیش کم میشه پس من در کوتاه مدت به جای 3 تا مین امکان داره بتونم 6 تا مین بکارم که همون میشه بازم چون همه چیز دقیقا" نصف کم شده...
از طرف دیگه تنها بدی ک داره این هست که دیگه مین ها نمیتونن کمپ های جنگل رو بلاک کنن و روی هم کاشته بشن...
-------------------------------------------------
بلاد سیکر هم منطقی تر شد اسکیل سومش. یعنی اگر قدیما bonus move speed و attack damage به ازای کم شدن هر hp از 100% hp یک هیرو بود الان از 75% hp اون هیرو هست.
این به خاطر این هست که یک هیرو همیشه نمیتونه full hp باشه و اگر از 100 تا hp توی لِین 90 تا داشته باشه قدیما همین 10 تا کاستی به اون دیوث bonus میداد الان دیگه نمیده...
اسکیل 1ش هم بالانس تر کرده تا توی اسکیل بیلد مجبور بشین اگر woods میرین 1ش رو مکس کنید.
سؤالی در مورد بقیه هیرو هارو هم داشتید بگید تا بیشتر روشنتون کنم...
-
بله تشکر حالا یه چیزایی فهمیدم..
یه چیزی رو بگم من واقعا نمیدونم چرا مردم فک میکنن بلاد سیکر قویه؟ باو بلاد رو کشتن،late game اصلا نمیتونه کاری کنه، erlygame 12 کیل میگیره لیت گیم اصلا نمیتونه کاری کنه واقعا.! محمد جان اگه میتونی تغییرات اینوکر - earth spirt رو هم بگو:) مرسی