نوشته اصلی توسط
viper
علت لوس شدن بازیا بخاطر جایزه نیست، مشکل از متای خود بازی هست
مثلا یه موردش بنظر من اینه:
قدیما هم تعداد هیرو ها کمتر بود همم تعداد هیرو هایی که یه پلیر میتونست به نحو احسنت باهاشون بازی کنه. Hero pool چون هر چی باشه قدیما بود و دوتا اینی که الان هست نبود که هر کسی میاد تو بازی همه چی براش توضیح داده شده باشه. خودت باید میرفتی میدیدی این اسپل چیکار میکنه و همه چیز رو هم توی سایتایی مثل playdota.com نزاشته بودن .....
الان نگاه نکنید کسترا میگن فلانی مثلا fata- هیرو پولش زیاده فلانی مثلا rtz هیرو پولش کمه هر پلیری بخواد میتونه با هر هیرو ای بازی کنه فوقش چند روز تمرین درست حسابی میخواد، یه چیز دیگه هم اینکه position 4 نقشیه که معمولا بیشتر از یدونه هیرو براش بن نمیکنن چون تقریبا هر هیرو ای رو که بگی میشه برای اون نقش پیک کرد.
نظر شخصیه من اینه که چرا بعد از این همه سال هنور باید هر تیم فقط بتونه 5 تا هیرو بن کنه؟ درسته میدونم با 5 تا هم کار ادم راه میوفته ولی اگه میخواید بازی هیجانی بشه اون 5 تا رو بکنید 20 تا :دی و تصور کنید که حالا هر تیم 20 تا هیرو بن و 5 تا پیک میکنه :دی