سلام دوستان این دومین آموزشم هست و امیدوارم که راضی باشید :D
معرفی هیرو :Keeper of the light یه هیرویه ساپورت معروفه ( نه بابا :| ) که تنها دلیل معروف بودنش اینه که به تنهایی میتونه یه تیم رو ساپورت کنه همچنین پوشر خوبی هم هست! این هیرو میتونه یک یار با ارزش برای هر تیم باشه !
داستان هیرو :
Upon a pale horse he rides, this spark of endless suns, this Keeper of the Light. Ezalor long ago escaped the Fundamental plane, separating from the other ancient forces to which he was bound within the great Primordial harmony. He is a power grown sentient in the dawn of the universe, and now rides forth in all planes at once, one step ahead of pursuing chaos, bearing his gift with him at the end of a radiant staff. His majestic truth lies hidden beneath the outward appearance of a slightly doddering old man who barely stays in the saddle. However, when faced with the challenge of chaos, or the forces of darkness, his primordial light bursts forth, and his full power is revealed, transforming him once again into a force to be reckoned with
نقاط قوت :
پوشر خوبیه!
میتونه یار هاش رو برای پوش / فرار تلپورت کنه!
مانای حریفو خشک میکنه
این هیرو رو پیک دادید با کمبود مانا بای بای کنید!
سرعت حرکتش از بقیه هیرو ها زیاد تره!
نقاط ضعف :
خیلی گوشته
فقط میتونه یک نفر رو Disable کنه :(
میتونه فارم یار هاشو با اسکیل یک بدزده :D
دشمن BKB بیاره دیگه KOTL هیچی نیست
نکات :
در لول آخر هنگام استفاده از اسپل هر از یک ثانیه 100 دمیج میده یعنی اگر بعد از یک ثانیه رها شد فقط 100 دمیج میده
بلافاصله بعد از استفاده از اسپل یه اسپل دیگه جایگزین میشه که میتونید سریع تر اسپل رو رها کنید
موج ها با سرعت 1050 حرکت میکنند
به یونیت هایی که در فاصله 1900 تایی سر راهش باشند دمیج میده
اگه که بزارید کل 5 ثانیه طی بشه تا اسپل رها بشه اسل های خوشگلی رو هم با موج ها میفرسته :D
و توسط BKB هم بلاک میشه و دشمن دمیجی نمیبینه
اسکیل 2 : Mana Leak
http://forum.dotabaz.com/uploaded/4739_01472633907.png
نکات : بعد از استفاده محل هدف رو چک میکنه و بعد از 0.1 دوباره این کار رو تکرار میکنه . در کل 51/61/71/81 بار چک میکنه
هر بار که چک میکنه محل کنونی حریف رو با محل چک کردن قبلیش مقایسه میکنه و مانای حریف رو بر اساس فاصله این دو مکان کم میکنه
در کل 1.5/2/2.5/3 ثانیه حریف رو stun میکنه
اگه که حریف از BKB استفاده کنه این اسپل بلاک میشه
هدف باید 2000 یونیت ( نمیدونم منظورش متره ؟:| ) رو طی کنه تا ماناش کاملا خالی بشه
استفاده این اسپل روی حریفی که ماناش 0 عه باعث میشه که حریف بلافاصله استان شه
وقتی فاصله بین دو مکان بیشتر از 300 باشه مانایی کم نمیکنه و این یعنی حریف باید یا با سرعت 3000 :| حرکت کنه یا با فاصله حداقل 300 تا بلینک کنه
اسکیل 3 : Chakra Magic http://forum.dotabaz.com/uploaded/4739_01472641132.png
نکات : وقتی روی خودتون استفاده میکنید 50/115/180/245 مانا میده ( چون که خود اسپل 25/35/45/55 تا مانا میخواد )
وقتی که استفاده میشه اولین اسپلی که بره روی کولداون 3/4/5/6 ثانیه از کولداونش کم میشه
میتونه کولداون هر اسپلی که روی کولداون میره ( حتی passive ها ) رو کم کنه
نکات : این اسکیل با فعال کردن آلتیمیت فعال میشه .
اگر که روی زمین یا نقشه کلیک کنید نزدیک ترین یار رو به شما تلپورت میکنه
اگر که KOTL یا هیرویی که میخواد تلپورت شه بمیره تلپورت غیر فعال میشه
تلپورت مثل بلینک اسپل هارو جاخالی نمیده و بعد از تلپورت اسپل بهتون میخوره :D
اگر که دمیج به شما وارد شه تلپورت کنسل نمیشه ولی اگر که به یارتون دمیج وارد شه کنسل میشه
میتونه Illusion ها و یار هایی که به هر طریق نمیشه بهشون دمیج / اسپل زد رو تلپورت کنه
اسکیل 5 : Blinding Light http://forum.dotabaz.com/uploaded/4739_31472641132.png
نکات : این اسکیل با فعال کردن آلتیمیت فعال میشه
یونیت هارو با سرعت 1000 به عقب پرت میکنه . مقدار فاصله ای که پرتاب میشن 400 هست و فرقی نداره که فاصلشون با مرکز اسپل چقدر باشه
یونیت ها هنگام پرتاب شدن disable نمیشوند یعنی میتونن بچرخن , اتک بدن , از اسپل ها و آیتم ها استفاده کنن. همچنین ایتم ها و اسکیل های channeling مثل تلپورت و آلتیمیت Witch Doctor قطع نمیشه
میتونه یونیت هارو به مکان های صعب العبور ( :| ) مثل محل های وارد گذاری و... تلپورت کنه همچنین درخت های سر راهشون رو هم قطع میکنه( اصلا اینا به طبیعت اهمیت نمیدن)
نکات :
اگر که آقانیم بخرید برای همیشه فعال میمونه
با فعال شدنش دو اسکیل دیگه هم فعال میشوند همچنین توی اسکیل شماره یک یه تغییری ایجاد میشه و اونم اینه که دیگه نمیخواد سرجاتون وایسید تا اسکیل کاملا رها بشه . یه روح جای شما میاد و شما میتونید حرکت کنید
اگر که وسط اسکیل 1 تایم آلتیمیت تموم بشه یا ایتم آقانیم بیاد توی Inventory شما اسکیل یک فورا رها میشه
وقتی که وسط اسکیل یک آقانیم به شما برسه ( آتلیمیت فعال نباشه ) حالت روح همیشگی بعد از رها شدن یا متوقف شدن اسپل فعال میشه
اگر که بمیرید آلتیمیتتون رو از دست میدید ولی اگر آقانیم داشته باشید بعد از زنده شدن دوباره به دست میارید