مشترك گرامي جناب آقاي ********** (شناسه كاربري *********) باسلام و احترام با توجه به شكايت ارسالي از طرف شما در سامانه 195 سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به اطلاع مي رساند در حال حاضر درخواست تغيير سرويس شما انجام شده است و مشكلي به لحاظ فني روي سرويس شما مشاهده نمي شود. شما ميتوانيد در صورت وجود هرگونه پيشنهاد و يا انتقادي در مورد سرويسهاي شركت شاتل، از طريق آدرس ايميل
VOC@shatel.ir و يا تماس با شمارهي 1525 داخلي صداي مشتري مراجعه به سايت شاتل؛ با سامانه "صداي مشتري" در شركت شاتل در ارتباط باشيد. با آرزوي موفقيت هاي روزافزون