داستان هیرو:
او سایه ها را جایی برای قدرت گیری و تجدید حیات قرار میدهد
او در هر حمله قوی تر و دشمن ضعیف تر میشود کسانی که میخواهند فرار کنند گرفتار این شبح هولناک خواهند شد
او عهد و پیمان خود با تاریکی را برای شکستن قدرتمند ترین ها استفاده میکند
او در هر گوشه ای از زمین مشغول جنگ هایی بزرگ است او از عمیق ترین نقاط برای پیدا کردن یادگاران باستان آمده…….
داستان هیرو از قول دوتا ویکی:
کمی به ساکنان جهان خشک شناخته شده ، تیره ریف زندان غرق شده که در آن بدترین دریا نژاد برای جنایت علیه همراهان خود را فرستاده است . این یک تیغ صورت تراشی خاردار وارن پر از slithereen مرگبار ، آنهایی که در اعماق خائنانه ، meranths sociopathic است . در این دخمه پرپیچ و خم کم نور ، گشت می زدند توسط مارماهی و محافظت شده توسط شقایقهای عظیم، تنها باطل زنده بمانند. در تاریکی ریف برای جرایم ناشناخته تن به تن ، Slark نیم عمر بدون قوم و خویش و یا محبت به سر برد ، اعتماد هیچ کس، باقی مانده از طریق ترکیبی از خفا و بی رحمی ، نگه داشتن افکار خود و برنامه های خود را برای خود . هنگامی که بدنام تیره ریف دوازده رسم برک آوت بد بخت خود، آنها برنامه های خود را نگه داشته است یک راز کامل، قتل هر کسی که می تواند تکه کرده اند را با هم - اما به نوعی Slark طرح خود را کشف و جایی برای خود در آن ساخته شده است. در تلاش برای فرار ده از دوازده فوت کرد ، و دو دستگیر شدند ، کشیده بازگشت به Dark ریف، پس از آن برای سرگرمی از زندانیان دیگر خود را اجرا . اما Slark ، سیزدهم گمنام ، با استفاده از اغتشاش به عنوان پوشش و تضعیف دور، هرگز گرفتار می شود. اکنون مقیم دزدکی از اسکراب حرا گوشتخوار که مدتها از دسترس جنوبی Shadeshore ، Slark تنها فراری موفق از تیره ریف باقی مانده است.
نقش هیرو:این هیرو توانایی بازی کردن در نقش های carry و gank میتواند بازی کند .
نقاط مثبت :
1.شاخ بودن در اول بازی
2.گنکر فوق العاده
3. راحت فرار میکنه
4.نیازی به بیس رفتن نیست
نقاط ضعف:
1.hp کم ابتدا بازی (گوشت بودن)
2.مانا کم اوردن در ابندای بازی {سکیل اول بازی بد می زنه}
3.در برابر انتی مجیک ها ضعیف عمل میکنه
سکیل1:Slark خدایان را از مرداب ها برای مهر و موم پیمان تاریکش فرا می خواند و یک موج سیاه تخریب ساطع می کندکه در 325 AOE وبترتیب لول اپ 75 و 150 و 225 و 300 دمیج واردمیکند که
بعد از 2 ثانیه تاخیر اثر میکند و بترتیب 55و 50و 45 و 40 مانا کم کرده و با لول اپ شدنش کولدانش کم میشه و 10و9و8و7 ثانیه میرسد.
-این اسکیل مقداری به خود اسلارک دمیج میدهد ولی نمتوتند خودش را بکشد
-این اسکیل از نوع مجیکال است
-با مردن اسلارک اثر اسکیل هم از بین میرود
-این اسکبل اکثر باف های مضر را ازبین می برد.
سکیل2:اسلارک با پرشی سمت دشمنان او را با زنجیری از تاریکی به زمین متصل میکندکه دشمن قادر به حرکت بیش از 325 AOE برای 3.5 ثانیه نیست و به ترتیب لول اپ 70 و 140 و 210 و 280 دمیج میدهد
و در تمامی لولها 75 مانا کم میکند
-رنج پرش اسلارک 700 است
- دشمن میتواند با بلینک و تلپورت از این اسکیل فرار کند
-اسلارک با این لول میتواند از موانع پریده و فرار کند
سکیل3:slark تیغه های خود را به سرقت قدرت و شجاعت چاپیکی دشمنانش مجهز میشود و خود را قوی میکند.
قدرت هیروی اسلارک به این اسکیل است این اسکیل به طور اتوماتیک عمل کرده و در ازای هر اتکی که اسلارک میده از تمام attributes هیرو مقابل یک واحد کم میشود و 3واحد به اگیلیتی اسلارک اضاف میشود که بعد از مدتی از بین میرود با لول اپ کردن این مدت به15 و 30 و 60 و 120 ثانیه افزایش میدهد
-با افزایش اگیلیتی اسلارک دمیج و ارمورش زیاد تر می شود
-این اسکیل راحت میتواند هیروی مقابل را ضعیف کند
سکیل6:slark خود را با دود تیره پوشش میدهد و خود را نامریی میکند به طوری که در مدت 5.5 ثانیه عمل میکند و میتواند در این مدت از تمامی اسکیل هاش استفاده کرده و اتک هم بدهد بدون آنکه دیده شود
همچنین هنگامی که در تاریکی ها راه می رود به جونش و سرعتش اضافه میشود بترتیب لول اپ:
30% movespeed و 3% hp regen
35% movespeed و 4% hp regen
40% movespeed و 5% hp regen
هنگامی که invis نیست
کولدان این اسکیل 25 و 120 مانا کم میکند
نهوه ی سکیل گیری
ایتم ها
آيتم هاي اول بازي بسيار مهم چون شما تا 6 نشيد يک هيرو با hp reg پايين هستيد پس توصيه مي کنم به فکر آيتم هايي براي تامين هيلتون در اول بازي باشيد .
سپس با کامل کردنشون يکم سفت تر شين.
و با خريدن Orb of venom يکمي زمان براي اتک داد بخرين .
بعلاوه اسلارک به خاطر اگيليتي بالاش يک لايف استيلر خوبه پس :
و در آخر بسته به شرايط بازي ميتونيد آيتم هاي زير رو ببنديد ايتم bash جزو آيتم هاي اصلي اين هيرو به حساب مياد و باز هم براي اتک دادن شما زمان مي خره.
بررسي آيتم هاي:
يک آيتم کم هزينه و عالي در ابتدا بازي که واقعا ميتونه بهتون کمک کنه و با bash ترکيبه خوبيه.
اگيليتي شما زياده با اين علاوه بر اينکه زياد تر ميشه ميتونيد کلي از مانا دشمن رو بسوزونيد علاوه بر اسلويي که ميتونه بکنه
در مقابل اسکيل هايي که قابليت ديدن در حالت نامرئي را دارند هم ميتونيد وايستيد.
يتم بدي نيست اما در شرايط خاصي از بازي ميتونيد به جاي MOM استفاده کنيد
هيرو مقابل اسلو ميشه = اتک دادن بيشتر = دزديدن اگيليتي بيشتر
مرجع:Dota - آموزش هیروی Dota 2_ Slark
نکات از دوتا ویکی
این هیرو بخاطر2 یه هیرو Escape هست
حمله با چنگال خوب برای هر دو تعقیب و دشمنان فرار است .
پیمان تاریک یک ابزار فوق العاده برای پاکسازی debuff همیشه منفی قرار داده شده در او است . هنگامی که در زمان مناسب استفاده می شود، در طول تاخیر، امواج ساطع شده از Slark نیز debuff همیشه وارده به روی او قرار می گیرد را حذف کنید، به شما این امکان " گول زدن " و یا کوتاه مدت خود را .
بر خلاف بسیاری از تصفیه، پیمان تیره می تواند stuns از Slark پاکسازی - تحمل این را در ذهن اگر شما توسط یک بی حس کردن پرتابه در حال حرکت آهسته ( مانند طوفان چکش Sven رو یا ترکیب ناپایدار کیمیاگر است ) را هدف قرار داده شده است و در زمان و فعال سازی خود را از پیمان تیره آن را حذف کنید آن را به عنوان اعتصاب . با تمرین به اندازه کافی شما می توانید زمان آن را به تقریبا به طور کامل بی اثر کردن استفاده از آنها .
پیمان تیره نیز ارائه می دهد Slark یک نوع بسیار جالب از استفاده در برابر دفاع خاص. پشت سر هم از پیمان تیره به عنوان 10 حمله به سرعت یکی پس از دیگری محاسبه شده ، به این معنی است که Slark می توانید آن را در مقابل علاقمندان مانند زندگی زره پوش ، که حفاظت استفاده کنند، اما تنها در برابر مجموعه ای از تعداد موارد آسیب قبل از ناپدید شدن دفاع کند.
اگر شما در HP پس از یادگیری نهایی خود را کم می باشد ، سایه رقص ، سعی کنید برای جلوگیری از حمله و پس از آن امکان استفاده از توانایی شفا منفعل نهایی خود را .
هنگامی که در حال تعقیب ، سعی کنید به دور از چشم گرفتن از دشمن ، لازم است آن را در اطراف درختان ، تا تپه ها، و غیره . افزایش سرعت منفعل از نهایی Slark در زمانی که خارج از دید دشمن فعال خواهد شد و آخرین برای لحظه ای کوتاه پس از نگاه به دست آورد است . اگر شما از جان گذشته ، استفاده از حمله با چنگال به treelines و صخره به سرعت روشن است.
شما می توانید با استفاده از سرعت حمله پاداش از هر دو ماسک از جنون و اسانس شیفت ، اما با احتیاط از افزایش آسیب های گرفته شده به عنوان Slark بسیار پیچ و تابدار است باشد.
اگر سمت راست به پایان رسیده است ، حمله با چنگال می توان به طفره رفتن برخی از مهارت پرتابه مانند تیرانداز از خفا نهایی استفاده می شود.
یک اثر جانبی مفید از منفعل سایه رقص این است که Slark دستاوردهای شکل ضعیف تشخیص . اگر شما دریابید که شما به طور ناگهانی سرعت حرکت شما و پاداش بازسازی سلامت در حالی که به ظاهر به تنهایی از دست داده اید ، به این معنی یکی از سه چیز . این می تواند به معنایدشمن کمین در اطراف منطقه ای که شما نه می توانید ببینید و شما باید فوق العاده محتاط باشد. در غیر این صورت ، اگر دشمنان خود را همه به حساب برای ، به این معنی که دشمن بخش در منطقه و شما باید اجازه دهید تیم خود را می دانید و یا Bloodseeker تشنگی خود را بر شما ماهر است در حالی که شما در زیر نیم سلامت می باشد.
Slark عمل کمی متفاوت ترین حمل - در حالی که حمل استاندارد سرمایه گذاری در آسیب پایدار ، Slark را در یک رویکرد ضربه و اجرا کنید. به حداکثر رساندن طول مدت خود را تغییر اسانس را به طور مداوم آزار و اذیت و عقب نشینی . برو برای کشتن یک بار شما فکر می کنم شما آسیب به اندازه کافی و به سرعت حمله را به پایین قهرمانان دشمن. ویژگی های پایه Slark را در بهترین حالت متوسط می باشد ، اگر چه به اندازه کافی با چابکی به سرقت رفته است او می تواند نگه دارید تا با سخت حمل مانند شبح قاتل و تیرانداز از خفا .
به حداکثر رساندن بازده اسانس شیفت را با در نظر گرفتن اهداف با استفاده از ویژگی های به سرقت رفته خود . پس از یک teamfight بزرگ، آن را غیر معمول نیست برای پیدا کردن که Slark به سرقت رفته بیش از 50 چابکی، ساخت کار سریع از برج untended و یا روشن .
دو مهارت اصلی ایجاد شده برای Slark وجود دارد : یکی از آنها در اعضاء پیمان تیره بعد از اعضاء حمله با چنگال ، با یک نقطه در ذات تغییر است؛ به این ترتیب ، شما یک سایت خوب با استراحت بسیار کم ، که کار کاملا با داشته های خود را حمله با چنگال . بیشتر به شما حمله قهرمانان دشمن ، قوی تر خواهید ، از شما بیشتر و بیشتر چابکی کسب : ساخت دوم بر توانایی منفعل خود ، ذات تغییر است.
روح حلقه فراهم می کند یک منبع ارزان از مانا فوری، و سایه رقص به راحتی می توانید بازسازی هزینه سلامت است.
رنگ ارغوانی روشن شرارت ارائه می دهد تمام بازسازی ماناشما هرگز نیاز ، آسیب پاداش حمله و سرعت ، و همچنین آسیب تقویت توانایی سکوت . همراه با حمله با چنگال ، آن را تقریبا به طور کامل قفل کردن هر هدف . توجه داشته باشید ، با این حال ، که این انتخاب آیتم سلامت به طور طبیعی کم خود را در تمام مکمل نیست.
خفا سایه تیغه را ارائه می دهد بقای بزرگ و فرار ، و همچنین به شما این امکان را به زمین حملات تعجب.
جایگزین خوبی برای منحصر به فرد حمله تغییردهنده (البتهیکی کمتر دفاعی ) خواهد بود Diffusal تیغه . در حالی که ممکن است او را به بقای همان چشم Skadi فراهم نیست، آن اعطا چابکی بسیار عالی افزایش، 8/16 ( Lv1/Lv2 ) کل استفاده از پاکسازی فعال، و امضا اصلاح حمله manaburn است، که یک متقابل خوبی در برابر نسبت طلسم وابسته به دشمنان