[گفتگوی آزاد] بیا تو بگو الان چه حسی داری... - صفحه 544

کوتاه کننده لینک محل تبلیغات شما آپلود عکس
صفحه 544 از 1160 نخستنخست ... 444444945345425435445455465545946441044 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 5,431 به 5,440 از 11600
  1. Top | #5431

    عنوان کاربر
    کاربر فعال
    تاریخ عضویت
    Aug 2015
    شماره عضویت
    4129
    نوشته ها
    292
    تشکر شده: 394 بار در 269 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط Apdentist نمایش پست ها
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    تازه جالب اینجاست هیچ مسابقاتی ... چیزی هم شرکت نمیکنه،من مطمنم چون اعتیاد به مواد مخدر داشته از اثرات جانبی این استرویید ( همون دارو های بدنسازی)نمیترسه!
    از چاه در اومد افتاد تو چاله

  2. Top | #5432

    عنوان کاربر
    کاربر تحت کنترل
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    شماره عضویت
    390
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,348
    تشکر شده: 4,077 بار در 1,710 ارسال
    اصلا یه وضعیه ، هر باشگاهی میری بهت پیشنهاد میدن و متاسفانه 100 تا یکیشونم اطلاعات درستی ندارن ، من خودم شخصا صاحب باشگاه که کلی مسابقات رفته اومد پیشم گفت من زیر نظرت گرفتم استعداد بدنت خیلی بالاست و بیا مکمل استفاده کن خیلی قشنگ میشه گفتم خدا یکی حرف منم یکی هیچوقت اینکارو نمیکنم گفت با برنامه غذایی خوبه که داری استفاده میکنی اما خیلی زمان میبره ها گفتم اشکال نداره

    نا گفته نماند بعد تمرین یا ماهی یا مرغ یا تخم مرغ میخوردم که نسبتبه اونایی که مکمل می خوردن بیشتر هزینش در میاد ، ما برای 6 پک 5 وعده غذایی داشتیم که ماهی 800 تقریبا پول خوردن میشد روزی 200 شکم کرانچ میزدیم 5 تا هم ست 15 تایی خلبانی ! این یعنی بعد 1 ساعت تمرین سخت ، به گریه افتادن ، خداییش کسی ندیدم مثل ما کار کرده باشه که دو نفری گریمون گرفت توی کف باشگاه پهن شدیم d:

    البته هر بدنی استعدادی داره ، من استعدادم توی سرشون بود که یکی از زیباترین قسمت های بدنه

    و اینم در نظر بگیرید شما نمیتونید هم در دوره حجم باشید هم 6 پک داشته باشید دقیقا ضد هم هستن ، 6 پک مربوط به زمان خشک کردنه

  3. Top | #5433

    عنوان کاربر
    کاربر متخصص
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    شماره عضویت
    1805
    محل سکونت
    China
    نوشته ها
    1,419
    تشکر شده: 2,630 بار در 1,213 ارسال
    من خودم خلبانی 5 تا 30 تا میزدم ولی اینو مربیم گفت،اما دیگه ست آخر واقعا به معنای حقیقی کلمه داغون میشدم. یا مسگری هر طوری میزدم میگفت اشتباه میزنی... مسگری نوشته بود 5تا100 تا.
    “If you can't fly then run, if you can't run then walk, if you can't walk then crawl, but whatever you do you have to keep moving forward.”


  4. Top | #5434

    عنوان کاربر
    کاربر فعال
    تاریخ عضویت
    May 2014
    شماره عضویت
    2725
    نوشته ها
    125
    تشکر شده: 342 بار در 113 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط Phant0m نمایش پست ها
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    شما عکس گرفتی موس رو بردی رو پروفایل یکی دیگه که رنکش 2000 بود !واسه همین من اشتباه فهمیدم ...
    رنک 2000 زیریشه
    phantom lancer
    تو یه تیم 7000 اختلاف رنک!!!
    ویرایش توسط Sepehr_R : 06-07-2016 در ساعت 01:46 PM

  5. Top | #5435

    عنوان کاربر
    کاربر تحت کنترل
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    شماره عضویت
    390
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,348
    تشکر شده: 4,077 بار در 1,710 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط Apdentist نمایش پست ها
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    من خودم خلبانی 5 تا 30 تا میزدم ولی اینو مربیم گفت،اما دیگه ست آخر واقعا به معنای حقیقی کلمه داغون میشدم. یا مسگری هر طوری میزدم میگفت اشتباه میزنی... مسگری نوشته بود 5تا100 تا.
    تعداد زیاد باعث پارگی شکم میشه ! اشتباه نکن ! علمی برو جلو نه تجربی

    تعداد ست رو ببر بالا به جای تعداد تکرار در هر ست !

    یعنی اینکه اگر می خوای 200 تا بزنی بکنش 5 ست 20 تایی نه اینکه 3 تا ست 66 تایی ! چون تنفس صحیح و استراحت عضله مهمترین اصل بدنسازی هستش و باعث میشه ماهیچه بهتر خودشو ریکاوری کنه

  6. کاربر مقابل از Mohammad_ai69 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    dark druid (06-07-2016)

  7. Top | #5436

    عنوان کاربر
    کاربر متخصص
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    شماره عضویت
    1805
    محل سکونت
    China
    نوشته ها
    1,419
    تشکر شده: 2,630 بار در 1,213 ارسال
    به حرفاش دیگه گوش نمیدم،میخوام خودم هر روز فقط روی یه عضله کار کنم یه روز سینه یه روز جلو بازو یه روز پشت بازو یه روز پا.
    “If you can't fly then run, if you can't run then walk, if you can't walk then crawl, but whatever you do you have to keep moving forward.”


  8. Top | #5437

    عنوان کاربر
    کاربر تحت کنترل
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    شماره عضویت
    390
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,348
    تشکر شده: 4,077 بار در 1,710 ارسال
    دو نکته هم بگم برای دوستانی که این ورزش رو انجام میدن

    نکته شکم : بیشتر از سه روز در هفته شکم کار نکنید چون که کار زیاد باعث میشه پک ها تحلیل بره ( همون اب شدن خودمون ) ، هر عضله مخصوصا شکم نیاز به ریکاوری ( استراحت ) داره ، حرکات باعث رشد ماهیچه نمیشه بلکه در زمان استراحت اینها رشد میکنن به صورتی که وقتی شما 1-2 ساعت تمرین میکنید توی عضلات یک پارگی به وجود میاد و بدن زمان استراحت می خواد ترمییم بکنه برای همین حجم پیدا میکنه

    نکته در زمان تمرین : حتما بین هر ست مقداری اب بنوشید ( زیاد نه ) این رو به عادت تبدیل کنید چون هم باعث ریکاوری سریع در زمان خستگی میشه هم بهتون انرژی در حال تمرین میده در عین حال به تنفسم کمک میکنه تا در تعداد بالا کمبود اکسیژن احساس نکنید و عضلات کوفته بشه

  9. 2 کاربر مقابل از Mohammad_ai69 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.

    dark druid (06-07-2016),Viper (06-07-2016)

  10. Top | #5438

    عنوان کاربر
    کاربر فعال
    تاریخ عضویت
    Aug 2015
    شماره عضویت
    4129
    نوشته ها
    292
    تشکر شده: 394 بار در 269 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohammad_ai69 نمایش پست ها
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    دو نکته هم بگم برای دوستانی که این ورزش رو انجام میدن

    نکته شکم : بیشتر از سه روز در هفته شکم کار نکنید چون که کار زیاد باعث میشه پک ها تحلیل بره ( همون اب شدن خودمون ) ، هر عضله مخصوصا شکم نیاز به ریکاوری ( استراحت ) داره ، حرکات باعث رشد ماهیچه نمیشه بلکه در زمان استراحت اینها رشد میکنن به صورتی که وقتی شما 1-2 ساعت تمرین میکنید توی عضلات یک پارگی به وجود میاد و بدن زمان استراحت می خواد ترمییم بکنه برای همین حجم پیدا میکنه

    نکته در زمان تمرین : حتما بین هر ست مقداری اب بنوشید ( زیاد نه ) این رو به عادت تبدیل کنید چون هم باعث ریکاوری سریع در زمان خستگی میشه هم بهتون انرژی در حال تمرین میده در عین حال به تنفسم کمک میکنه تا در تعداد بالا کمبود اکسیژن احساسن نکنید و عضلات کوفته بشه
    ماشاالله همه بچه ها ورزشکارن !

    ولی خیلی اطلاعات مفیدی دادی دمت گرم

  11. Top | #5439

    عنوان کاربر
    کاربر تحت کنترل
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    شماره عضویت
    390
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,348
    تشکر شده: 4,077 بار در 1,710 ارسال
    شاخه ای که کار میکردم ما روی استراحت که چند ثانیه هم باشه کار کردیم در این حد دقیق ! هر روز برگه a4 داشتم و در اتمام هر حرکت تیک میزدیم که بفهمیم هفته قبل توی چه حرکتی کم اوردیم تا روی همون حرکت بتونیم بهتر برنامه ریزی کنیم و نقاط ضعف رو تشخیص بدیم ! حتما این کار رو انجام بدین باعث پیشرفت چشم گیری میشه

  12. Top | #5440

    عنوان کاربر
    کاربر فعال
    تاریخ عضویت
    Aug 2015
    شماره عضویت
    4129
    نوشته ها
    292
    تشکر شده: 394 بار در 269 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohammad_ai69 نمایش پست ها
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    شاخه ای که کار میکدم ما روی استراحت که چند ثانیه هم باشه کار کردیم در این حد دقیق ! هر روز برگه a4 داشتم و در اتمام هر حرکت تیک میزدیم که بفهمیم هفته قبل توی چه حرکتی کم اوردم تا روی همون حرکت بتونیم بهتر برنامه ریزی کنیم و نقاط ضعف رو تشخیص بدیم ! حتما این کار رو انجام بدین باعث پیشرفت چشم گیری میشه
    فک کنم اینا رو از همون گروه استریت ورک اوت کسب کردید ( اطلاعات )

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


اکنون ساعت 02:29 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.

طراحی توسط ArTaBaZ و VBIran | کلیه حقوق این وبسایت برای دوتاباز محفوظ می‌باشد. 2022-2012©



chatbox