آموزش هیروی Jakiro - دوتا 2

کوتاه کننده لینک محل تبلیغات شما آپلود عکس
نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4
  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    کاربر فعال
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    شماره عضویت
    2109
    محل سکونت
    شهر باران (رشت)
    یوزرنیم استیم
    M_Hunter78
    نوشته ها
    272
    تشکر شده: 781 بار در 218 ارسال

    آموزش هیروی Jakiro - دوتا 2

    سلام
    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: Capture.PNG
مشاهده: 6420
حجم: 117.5 کیلو بایت

    این هیرو یک هیروی Intlegence Range است که میتواند همه وقت موثر باشد


    داستان هیرو:جکیرو با رفتار غیر قابل پیشبینی و پرخاشگرانه خود و با داشتن دو سر بزرگ خود یک مخلوق تهدید کننده است که وفادار به seninel و با استدلالهای خود است.بنا بر طبیعت مرموزش یک کنترل عجیب بر نیروهای اب و اتش دارد که به او قدرتی اعطا میکند که هر چیزی که در مسیرش باشد را ویران بکند و از ان بیشتر شایستگی او در نگهداری مخالفهایش در خط عصبانیتش است به طوری که با قدرت منجمد کردنش چشم مخالفانش را ذوب میکند




    Jakiro, the Twin Head DragonJakiro iconversion6990f266de61248679b4beb291d036ed
    Two sides of the same coin."



    نقش هیرو :Nuker / 24px Pip pusherversion0943b987970ea84d7596ba6d735d3d24Pusher / 24px Pip babysitterversion57c4c4bc2491d103133c2ddf093af213Lane Support / 24px Pip disablerversionbb7be8b027d59365e868e099e229911aDisabler24px Pip gankerversion9a85ac0fa6fedf18124c150870d6db51

    [اشنایی با نقش هیرو ها در دوتا 2]


    نکات:
    دمج در ثانیه عالی
    دمج عالی اسکیل ها
    پوش عالی
    اخر بازی نمیمیره


    ضعف در مقابل دیزیبل
    اسکیل 6ش قلق داره





    اسکیل ها:
    2109 11405015078

    نکات:
    یونیت ها را تا رنج 950 دمج میدهد
    0.3 ثانیه بین هر تنفس دیلای هست
    به طور کل80/180/280/380 تا دمج میدهد

    2109 21405015078

    نکات:
    به طور کامل دیزیبل میکند
    اگر دشمنی پس از زدن اسکیل 2 به ان برخورد کند فقط استان میشود

    2109 31405015078

    نکات:
    بر روی تاور ها هم اثر دارد
    تاور هم اتک اسلو میشود
    به طور کل:75/100/125/150 دمج میدهد
    تا رنج 600 اثر دارد

    2109 01405015078

    نکات:
    درختان را نابود میکند
    اگر دشمنی در ان ناحیه در کل زمان اتش انجا بماند 700/980/1260 و با اقانیم 1750/2450/3150 تا دمج میدهد


    اسکیل گیری:
    2109 01405015657

    شما اول بازی نیاز خاصی به به اسکیل 2 تون ندارید
    اسکیل های 1و2 برای کیل گیری و تیم ورک عالی هستند
    و...

    ایتم بندی:
    2109 01405016068

    برای اغاز بازی 1نام: Clarity_icon.png نمایش: 5644 اندازه: 7.8 کیلو بایت برای پر کردن مانا نام: Tango_icon.png نمایش: 5652 اندازه: 9.6 کیلو بایتونام: images (1).jpg نمایش: 5654 اندازه: 1.2 کیلو بایت بگیرید تا غم اچ پی نداشته باشید
    نام: Null_Talisman_icon.png نمایش: 5649 اندازه: 9.9 کیلو بایتهم برای مانا و بعد هم نام: images (2).jpg نمایش: 5631 اندازه: 1,001 بایترا به نام: Arcane_Boots_icon.png نمایش: 5598 اندازه: 9.5 کیلو بایت تبدیل کنید تا همون اول بازی مانا تون حدود 1000 باشه
    نام: Veil_of_Discord_icon.png نمایش: 5617 اندازه: 9.4 کیلو بایتهم برای امور و مانا خوبه نام: Shiva's_Guard_icon.png نمایش: 5608 اندازه: 12.6 کیلو بایتهم مهمه
    نام: Mekansm_icon.png نمایش: 5585 اندازه: 11.0 کیلو بایتهم برای پر کردن هلث و در تیم فایت استفاده کنید
    برای فرار ی گیر انداختن دشمنان میتونید ازنام: Eul's_Scepter_of_Divinity_icon.png نمایش: 5548 اندازه: 11.4 کیلو بایت استفاده کنید
    برای فرار و کامل شدن اینتلجنس از نام: steamworkshop_webupload_previewfile_211882174_preview.png نمایش: 5548 اندازه: 10.3 کیلو بایتکمک بگیرید
    و مهم ترین ایتم این هیرو که شما رو از نظر هلث و مانا OK میکنه و تاثیر زیادی بر التی شما داره نام: Aghanim's_Scepter_icon.png نمایش: 5509 اندازه: 10.9 کیلو بایت است



    هیرو های دوست و دشمن

    دوستان:انهایی که چند تا میشوند و دشمن را استان میکنند یا یکجا نگه میدارند
    2109 01405016756

    دشمن:استان و اسلو و دمج بالا
    2109 11405016756


    توضیحات و معانی اصطلاحات استفاده شدهلغتنامه دوتاباز


    پنهان کننده: تاریخ به روز رسانی
    July 12, 2013 Patch


    June 14, 2013 Patch

    • Fixed 16px Liquid Fire iconversion468f7aac52715822dbfeb7ee0090ef6b Liquid Fire damage interval happening every 1 second instead of every 0.5 seconds.

    February 14, 2013 Patch


    November 08, 2012 Patch

    • [Undocumented] Fixed 16px Jakiro iconversioncae52d2e0d7028432dc15a59a85a9a33 Jakiro's 16px Ice Path iconversione961a1fec9329e62d906f0703f7e3cc7 Ice Path being able to target heroes/units.

    March 08, 2012 Patch

    • Macropyre now does the correct amount of damage with a Scepter.
    • Fixed Macropyre not hurting siege units.

    December 08, 2011 Patch

    • Altered processing on Jakiro voices (in 12/1/11 update).

    December 01, 2011 Patch

    • Fixed Liquid Fire working with Illusions.

    November 17, 2011 Patch


    November 10, 2011 Patch

    • Fixed Liquid Fire not working on Siege units.
    • Fixed Dual Breath fire interval being a little too slow.

    November 03, 2011 Patch

    • Enabled 16px Huskar iconversion38272232ecd8d207fd7ac8b0c94bea84 Huskar, 16px Batrider iconversiond7b97f82dd15b3e7ff07645a776c4265 Batrider and 16px Jakiro iconversioncae52d2e0d7028432dc15a59a85a9a33 Jakiro for Captain's Mode.
    • Fixed Dual Breath not being targetable on units directly.

    October 27, 2011 Patch






    پنهان کننده: تغییرات در توانایی هیرو
    6.81


    6.80

    • 16px Ice Path iconversione961a1fec9329e62d906f0703f7e3cc7 Ice Path damage rescaled from 25/50/75/100 to 50.
    • 16px Liquid Fire iconversion468f7aac52715822dbfeb7ee0090ef6b Liquid Fire DPS increased from 10/15/20/25 to 15/20/25/30.
    • 16px Dual Breath iconversion38476e2c5b66310afd45a26500f94f34 Dual Breath burn and slow duration increased from 4 to 5 seconds.
    • 16px Dual Breath iconversion38476e2c5b66310afd45a26500f94f34 Dual Breath DPS increased from 5/10/15/20 to 16/36/56/76.
    • 16px Dual Breath iconversion38476e2c5b66310afd45a26500f94f34 Dual Breath damage interval improved from every 1 second to every 0.5 seconds.
    • 16px Dual Breath iconversion38476e2c5b66310afd45a26500f94f34 Dual Breath Attack Speed slow increased from -20 to -30.
    • Removed initial impact damage from 16px Dual Breath iconversion38476e2c5b66310afd45a26500f94f34 Dual Breath.

    6.79

    • 16px Liquid Fire iconversion468f7aac52715822dbfeb7ee0090ef6b Liquid Fire is now a castable Attack Orb (same cooldown, no mana cost).

    6.77

    • 16px Ice Path iconversione961a1fec9329e62d906f0703f7e3cc7 Ice Path damage from 100 to 25/50/75/100.

    6.76

    • 16px Ice Path iconversione961a1fec9329e62d906f0703f7e3cc7 Ice Path creation delay increased from 0.4 to 0.5.
    • 16px Ice Path iconversione961a1fec9329e62d906f0703f7e3cc7 Ice Path manacost increased from 75 to 90.

    6.75

    • 16px Liquid Fire iconversion468f7aac52715822dbfeb7ee0090ef6b Liquid Fire AoE increased from 175 to 300.
    • 16px Ice Path iconversione961a1fec9329e62d906f0703f7e3cc7 Ice Path
      • Anyone that touches the path gets frozen until the path disappears.
      • Now deals 100 damage.
      • Stun duration increased from 1/1.33/1.66/2 to 1/1.4/1.8/2.2.
      • Has 0.4 seconds creation delay.

    6.73

    • 16px Ice Path iconversione961a1fec9329e62d906f0703f7e3cc7 Ice Path cooldown decreased from 16/15/14/13 to 12/11/10/9.
    • 16px Macropyre iconversion16bcf34071acd7993fed6a7c1a4248ec Macropyre duration increased from 5 to 7 seconds.

    6.72c

    • 16px Macropyre iconversion16bcf34071acd7993fed6a7c1a4248ec Macropyre damage interval is now smoother (same overall damage, more intervals).

    6.72


    6.71

    • 16px Macropyre iconversion16bcf34071acd7993fed6a7c1a4248ec Macropyre damage increased from 75/125/175 to 100/140/180.

    6.70

    • Base damage increased from 42-54 to 46-54.

    6.69

    • Aghanim's 16px Macropyre iconversion16bcf34071acd7993fed6a7c1a4248ec Macropyre travel distance increased.

    6.68

    • 16px Macropyre iconversion16bcf34071acd7993fed6a7c1a4248ec Macropyre travel range from 600/750/900 to 900.

    6.67

    • Base armor increased by 2.

    6.65

    • 16px Ice Path iconversione961a1fec9329e62d906f0703f7e3cc7 Ice Path stun increased from 0.8/1.2/1.6/2.0 to 1.00/1.33/1.66/2.0.
    • 16px Ice Path iconversione961a1fec9329e62d906f0703f7e3cc7 Ice Path cooldown decreased from 16 to 16/15/14/13.
    • 16px Macropyre iconversion16bcf34071acd7993fed6a7c1a4248ec Macropyre spawn speed improved.

    6.60

    • Auto Fire replaced with a new ability 16px Liquid Fire iconversion468f7aac52715822dbfeb7ee0090ef6b Liquid Fire.
    • 16px Ice Path iconversione961a1fec9329e62d906f0703f7e3cc7 Ice Path stun increased from 0.5/1/1.5/2 to 0.8/1.2/1.6/2 seconds.
    • Added Twin Head Dragon to Aghanim's Scepter.

    6.50

    • 16px Macropyre iconversion16bcf34071acd7993fed6a7c1a4248ec Macropyre cooldown no longer increases per level.
    • Auto Fire area of effect and duration improved.



    پنهان کننده: Walpaper
    2109 01405017076




    منابع:
    dota2wiki.com- Dotabuff.com



    دو تا اموزش تو یک روز


    با سپاس

  2. 10 کاربر مقابل از Mahdi-Void عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.

    erfan5763 (10-01-2020),FCB (07-03-2016),Four-Eyes (07-11-2014),MasteR (07-10-2014),miniod (07-16-2014),samdeloges (12-15-2015),Sharingan (07-11-2014),Soul Keeper (01-01-2016),Viper (07-10-2014),رهی (07-11-2014)

  3. Top | #2

    عنوان کاربر
    همکار سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2015
    شماره عضویت
    4507
    محل سکونت
    اصفهان/اصفهان
    یوزرنیم استیم
    samdeloges
    نوشته ها
    911
    تشکر شده: 1,128 بار در 566 ارسال
    آقا earth shaiker شدیدا با این هیرو مچه
    فک کنین شیش کنین و بعد دو کنین بعد که دو تون تموم شد ارت شیکر بیاد دو کنه
    حریف دوب میشه
    شیش وویدم خیلی برا گیر انداختن عالیه
    با شیش انیگما هم شیش این بابا خوب جواب میده یه جورایی برگ برندس شیش این هیرو در تیم فایتا

  4. کاربر مقابل از samdeloges عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    erfan5763 (10-01-2020)

  5. Top | #3

    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    تاریخ عضویت
    Apr 2016
    شماره عضویت
    4907
    محل سکونت
    کاشمر
    یوزرنیم استیم
    mohammadmoeinazari1381
    نوشته ها
    39
    تشکر شده: 44 بار در 13 ارسال
    فرض کنین تو تیم حریف 3 تا دیسکانکت لول 1 داریم اگه اخر بازی با این هیرو توی بایس شیش کنیم ایا اونا میمیرن؟

  6. Top | #4
    FCB
    FCB آنلاین نیست.

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    شماره عضویت
    6
    محل سکونت
    ساوه
    یوزرنیم استیم
    FCB
    نوشته ها
    2,550
    تشکر شده: 7,250 بار در 2,417 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط lovelysandking نمایش پست ها
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    فرض کنین تو تیم حریف 3 تا دیسکانکت لول 1 داریم اگه اخر بازی با این هیرو توی بایس شیش کنیم ایا اونا میمیرن؟
    بستگی به هیروی لول ۱ که میگید داره. بر فرض مثال Sniper اول بازی بدون هیچی ۴۰۰ تا hp داره در حالیکه axe فکر کنم ۶۰۰ ۶۵۰ تا

    زمان هم مهمه. زمان بیشتر = میزان regen بیشتر از طرف fountain

  7. کاربر مقابل از FCB عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    lovelysandking (07-06-2016)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


اکنون ساعت 05:26 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.

طراحی توسط ArTaBaZ و VBIran | کلیه حقوق این وبسایت برای دوتاباز محفوظ می‌باشد. 2022-2012©



chatbox