این هیرو یک هیروی Intlegence Range است که میتواند همه وقت موثر باشد
داستان هیرو:جکیرو با رفتار غیر قابل پیشبینی و پرخاشگرانه خود و با داشتن دو سر بزرگ خود یک مخلوق تهدید کننده است که وفادار به seninel و با استدلالهای خود است.بنا بر طبیعت مرموزش یک کنترل عجیب بر نیروهای اب و اتش دارد که به او قدرتی اعطا میکند که هر چیزی که در مسیرش باشد را ویران بکند و از ان بیشتر شایستگی او در نگهداری مخالفهایش در خط عصبانیتش است به طوری که با قدرت منجمد کردنش چشم مخالفانش را ذوب میکند
Jakiro, the Twin Head Dragon Two sides of the same coin."
نکات:
دمج در ثانیه عالی
دمج عالی اسکیل ها
پوش عالی
اخر بازی نمیمیره
ضعف در مقابل دیزیبل
اسکیل 6ش قلق داره
اسکیل ها:
نکات:
یونیت ها را تا رنج 950 دمج میدهد
0.3 ثانیه بین هر تنفس دیلای هست
به طور کل80/180/280/380 تا دمج میدهد
نکات:
به طور کامل دیزیبل میکند
اگر دشمنی پس از زدن اسکیل 2 به ان برخورد کند فقط استان میشود
نکات:
بر روی تاور ها هم اثر دارد
تاور هم اتک اسلو میشود
به طور کل:75/100/125/150 دمج میدهد
تا رنج 600 اثر دارد
نکات:
درختان را نابود میکند
اگر دشمنی در ان ناحیه در کل زمان اتش انجا بماند 700/980/1260 و با اقانیم 1750/2450/3150 تا دمج میدهد
اسکیل گیری:
شما اول بازی نیاز خاصی به به اسکیل 2 تون ندارید
اسکیل های 1و2 برای کیل گیری و تیم ورک عالی هستند
و...
ایتم بندی:
برای اغاز بازی 1 برای پر کردن مانا و بگیرید تا غم اچ پی نداشته باشید
هم برای مانا و بعد هم را به تبدیل کنید تا همون اول بازی مانا تون حدود 1000 باشه
هم برای امور و مانا خوبه هم مهمه
هم برای پر کردن هلث و در تیم فایت استفاده کنید
برای فرار ی گیر انداختن دشمنان میتونید از استفاده کنید
برای فرار و کامل شدن اینتلجنس از کمک بگیرید
و مهم ترین ایتم این هیرو که شما رو از نظر هلث و مانا OK میکنه و تاثیر زیادی بر التی شما داره است
هیرو های دوست و دشمن
دوستان:انهایی که چند تا میشوند و دشمن را استان میکنند یا یکجا نگه میدارند
آقا earth shaiker شدیدا با این هیرو مچه
فک کنین شیش کنین و بعد دو کنین بعد که دو تون تموم شد ارت شیکر بیاد دو کنه
حریف دوب میشه
شیش وویدم خیلی برا گیر انداختن عالیه
با شیش انیگما هم شیش این بابا خوب جواب میده یه جورایی برگ برندس شیش این هیرو در تیم فایتا