Rubick - TheGrand Magus
سلام به دوستان دوتاباز. از اونجایی که دیدم برای روبیک آموزشی نوشته نشده در حالی که یکی از بهترین و همه فن حریف ترین هیرو های دوتاس، تصمیم گرفتم خودم آموزشش رو بنویسم. من خودم با این هیرو زیاد کار کردم و به جرئت میگم اگه ازش درست استفاده کنین خیلی تیم حریف رو داغون میکنین(البته معلومه که نه تنهایی، با کمک تیمتون ). امیدوارم از این آموزش بهره ببرین و تونسته باشم کمکی به دوتاباز ها کرده باشم
2.bmp
داستان:
هر شعبده باز میتواند یک یا دو جادو انجام دهد، و عده ای به قدری مطالعه میکنند که به جادوگر ملقب میشوند، ولی فقط با استعداد ترین ها به لقب ساحر شناخته میشوند.
او که عضو جامعه شعبده باز ها بود، هیچوقت فکر نمیکرد روزی به دنبال داشتن لقب ساحر برود. در حالی که دوازدهمین نفر از مزدوران به قتل رساندنش را از یک بالکن مرتفع به پایین پرتاب کرد، به این فکر کرد که چقدر بدون تفکر وهدف زندگی خود را می گذراند. او به دنبال رقابتی بزرگتر بود، برای همین، پس از گذاشتن نقاب مبارزه به چهره، کاری که هر شعبده باز برای بالا رفتن مقامش باید انجام میداد انجام داد: او اعلام کرد که میخواهد یک ساحر را به قتل برساند.
روبیک به زودی متوجه شد که تهدید کردن یک ساحر، تهدید کردن همه ساحر هاست و آنها با قدرت تمام به دنبال وی بودند. جادوی هر ساحر یک چشمه بی پایان انرژی بود و هر حمله ای، یک ضربه کشنده... ولی اتفاقی افتاد که باعث تعجب رقبای روبیک شد، جادوی آنها بر علیه آنها استفاده میشد. در گرداب جادو، روبیک جزئیات هر جادو را تقلید میکرد و علیه دیگری استفاده میکرد که باعث هرج و مرج میان کسانی که علیه وی متحد شده بودند شد. فکر به اینکه ساحران به همدیگر خیانت میکنند در ذهن همه ساحران افتاد و باعث شد به جان یکدیگر بیفتند، بدون اینکه بدانند که چه کسی پشت این اعمال است.
در پایان، او در میان اجساد ساحران که برخی منجمد، برخی تکه تکه و برخی سوخته بودند ایستاد. بسیاری از آنها به دست دوستان خود به قتل رسیده بودند. او به کنار ایستاد، دردمند ولی خرسند. هیچ کس قدرت و جرئت ایستادگی در برابر درخواست او به انجمن مخفی را نداشت، و تمامی یازده تن اعضای آن قبول کردند که به او لقب "ساحر اعظم" (Grand Magus) را بدهند.
توضیحات:
روبیک یه هیرو اینتل دورزن ه و نقش اصلیش عموما ساپوتره. نکته ای که اونو از بقیه متمایز میکنه و بهش قدرت میده، تواناییش تو یاد گرفتن اسپل های حریف ها و استفاده از اونا روی حریف ها و برای بعضی اسپل ها، یار هاست. روبیک در تمامی طول بازی گوشته و از یه گنک دسته جمعی حساب شده زنده بیرون نمیره(مگر بعضی موارد خاص) و در تمامی طول بازی باید مواظب باشین. روبیک همچنین یه هیرو پوزیشن ه، یعنی جایگیریش تو میدان نبرد خیلی مهمه. گفتیم که اسپل دزدیدن روبیک، قدرت اصلیشه، برای همین هم نباید اونو تو بازی ای که اسپلر کم داره یا اتکر زیاد داره و در کل، حریف اسپل های با ارزشی نداره پیک کنین. در ضمن بدونین که بخاطر یه نفر حریف خاص، روبیک رو برداشتن خیلی اشتباهه و بازی رو سخت میکنه. برای توضیحات بیشتر، قسمت "کِی اونو برداریم، کِی نه؟؟" رو همین پایین میارم.
چه مواقعی این هیرو را پیک کنیم؟
هروقت اسپل های با ارزش زیادی برای دزدیدن تو تیم حریف بود. یعنی:
1-هر وقت اسپلر تو حریف زیاد بود
2-هروقت حریف ساپورتر خوبی داشت
3-هروقت نوکر خفن تو حریف بود
هروقت یه disabler احتیاج داشتین(گرچه disabler های بهتر از روبیک هم هستن)
هروقت اول درست و حسابی آفلاین کار کردین و مطمعن شدین یاد گرفتین( روبیک خیلی کار میخواد)
چه مواقعی این هیرو را پیک نکنیم؟
به طور عمومی، وقتی تو تیم حریف کسی با اسپل به درد بخور نبود. یعنی:
1-اتکر زیاد داشتن
2-کری های simply مثل sniper و phantom assassin بودن
اسکیل ها:
Telekinesis
روبیک با استفاده از قدرتش تو حرکت اجسام با ذهن، یه یونیت (هیرو یا کریپ) دشمن رو بای مدت کوتاهی به هوا میبره و به زمین میکوبه و یونیت های اطراف محل برخورد رو استان میکنه. یونیتی که به هوا رفته و به زمین کوبیده میشه تو هوا disable میشه ولی بعد از برخورد به زمین هیچ تاثیری نمیبینه و استان نمیشه
Cast Time: 0.1+0.97
Cast Range: 550/575/600/625
Stun Radius: 325
Lift duration: 1.5/1.75/2/2.25
Stun duration: 1/1.25/1.5/1.75
نکات:
این اسکیل disable روبیکه. ازش میشه استفاده های زیادی کرد. میتونین تو گنک ازش برای نگه داشتن حریف استفاده کنین تا دوستاتون ترتیب حریف رو بدن. میتونین برای فرار ازش استفاده کنین و یه کریپ یا هیرویی که تو تعقیب و گریز کار زیادی نمیتونه بکنه رو ببرین بالا و بکوبین پیش گروه هیرو های حریف تا استان شن و شانس فرارتون بیشتر شه
فرود اومدن یونیتی که رفته هوا 0.3 ثانیه طول میکشه
این اسکیل، اسپل های چنلینگ رو قطع میکنه(مثل تله پورت، لول شش witch doctor،...)
یونیتی که با این اسکیل زمین کوبیده میشه، موقع برخورد درخت های اطراف خودش رو به شعاع 325 قطع میکنه
باهاش نمیشه روشان رو بلند کرد ولی در عوض وقتی به روشان زده شه، روشان به اندازه زمانی که یونیت ها تو هوا میمونن، استان میشه
Telekinesis land
بعد از این که از telekinesis استفاده کردین، تا لحظه ای که تونیت حریف به زمین کوبیده شه تبدیل به telekinesis land میشه. با این اسکیل میتونین محل فرود اومدن یونیتی که هوا رفته رو معین کنین.
Cast Time: 0.1+1.07
Cast Range: Global
Max Throw Distance: 375
Stun Radius: 325
Stun Duration: 1/1.25/1.5/1.75
نکات:
مکان فرود اومدن حریف رو تا حداکثر فاصله 375 از محل بلند شدن تعیین میکنه.
این اسکیل فقط مکان رو تعیین میکنه و یونیت disable شده باید تمام مدت لول رو هوا بمونه و فقط وقتی duration اسکیل lift تموم شد، به محلی که تعیین شده کوبیده میشه
اگه محل تعیین شده برای فرود دورتر از شعاع مجاز 375 باشه، یونیت در همون جهت، به فاصله 375 به زمین کوبیده میشه
از این اسکیل تو مدتی که حریف تو هواس میتونین چندین بار استفاده کنین ولی فقط مکانی که دفعه آخر دادین محل فرود تنظیم میشه
محل فرود با یه مارپیچ سبز علامت گذاری میشه که فقط هیرو های یار میتونن ببینن
Fade bolt
روبیک یک جریان از انرژی جادویی درست میکنه که بین دشمن ها جابجا میشه و هم دمیج میزنه و هم دمیج اونا رو برای یه مدت کم میکنه. با هر بار پرش انرژی بین دشمن ها، از دمیجی که میزنه کم میشه
Cast Time: 0.1+0.93
Cast Range: 800
Bounce Distance: 440
Number of Bounces: Infinite
Base Damage: 70/140/210/280
Bounce Damage Reduction: 4%
Hero Attack Damage Reduction: 14/20/26/32
Creep Attack Damage Reduction: 7/10/13/16
Duration: 10
نکات:
تعداد پرش ها محدودیت نداره و هر چند تا یونیت تو شعاع پرش باشن، مورد اصابت قرار میگیرن.
به یونیت های نامرئی یا اونایی که بهشون دید ندارین پرش نمیکنه.
هر یونیت رو حداکثر یه بار مورد اصابت قرار میده.
این اسکیل همچنین به ایلوژن ها، spirit bear هیروی lone druid، گالم های warlock و دو جزء storm و fire از سه جزء حاصل از لول primal split هیروی brewmaster تاثیر میذاره و دمیج میزنه
اگه هدف اول این اسکیل linkin’s sphere داشته باشه، نه تنها خودش بلکه هیچ یونیت دیگه ای تاثیری نمیبینن.
Null field
این یه اسپل aura ه که به شما و یارای اطرافتون magic resistance میده
Radius: 900
Magic Resistance Bonus: 5%/10%/15%/20%
نکات:
تاخیر تاثیر این اسپل 0.5 ثانیه از لحظه ورود به شعاع تاثیره.
با عوامل دیگر magic resistance مثل آیتم ها stack میشه.
Spell steal
لول ultimate روبیک... وقتی روی یه هیرو زده بشه ، آخرین اسکیل که هیروی حریف استفاده کرده رو یاد میگیره و میتونه ازش استفاده کنه. اسپل دزدیده شده تا وقتی که بمیرین یا زمانش که تو توضیحات گفته شده تموم شه، قابل استفادس.
با آیتم Aghanim’s Scepter هم آپگرید میشه. تاثیرات این آیتم:
1- کولداون به 2 ثانیه کاهش پیدا میکنه
2- لول های دزدیده شده با تاثیر آغانیم زده میشن(یعنی اگه لولی بدزدین که با آغانیم آپگرید میشه، مثل اکثر ultimate ها یا بعضی از لول ها، موقع استفاده ازش، با تاثیر آغانیم اجرا میشه، یعنی انگار شما همون هیروی حریف هستین که آغانیم داره)
3- رنج دزدیدن اسپل افزایش پیدا میکنه که تو پرانتز گفته شده.
Cast Time: 0.1+0.93
Cast Range: 1000 (1400*)
Spell Duration: 180/240/300
نکات:
وقتی یه اسپل رو بدزدین، یه کپی از هیروی حریف با سرعت 900 به سمت شما میاد که وقتی برسه، میتونین از اسپل استفاده شده استفاده کنین
لول های پسیو، آیتم ها و attack modifier ها قابل دزدیده شدن نیستن.
اسکیل های Quas، Wex، Exort و Invoke از هیروی Invoker قابل دزدیدن نیستن.
شما فقط میتونین از هیرو ها اسپل بدزدین.
اسکیل دزدیده شده به لولی که هست دزدیده میشه، نه به لولی که وقتی آخرین بار ازش استفاده شده بوده.
روبیک تمامی اسپل ها رو تقریبا بلافاصله اجرا میکنه و cast time براش اهمیت زیادی نداره، به جز اسپل های روبرو:
Assassinationفایل پیوست 3859، Requem of Soulsفایل پیوست 3860، Teleportation، Poof، Teleportation، Stasis trap و Remote Mines
اسپل های transformation که باعث تغییر شکل میشن هم برای روبیک cast time دارن که شامل اسپل های روبرو میشن:
Chemical Rage، True Form، Druid Form، Shape Shift و Metamorphosis
در آن واحد فقط یه اسپل میشه دزدید و اگه یه اسپل بدزدید و بعدش یکی دیگه، جایگزین قبلی میشه و قبلی حذف میشه و برای استفاده دوبارش باید باز هم اون رو بدزدید. با دزدیدن یه اسپل، sub-spell های اون اسپل هم اتوماتیک دزدیده میشن
یه نکته راجب آیتم آغانیم هست و اونم اینه که شما در هر صورت، اسپلی که میدزدین اگه ممکن باشه، با آغانیم آپگرید میشه و اصلا اهمیتی نداره که حریف، آغانیم داره یا نه.
Sub-spell ها اسپل هایی ان که به خودی خود کاری نمیکنن و یه جور تاثیر به یه اسپل دیگه دارن و خودشون اسپل محسوب نمیشن، بنابراین یه سری اسپل هست که با دزدیدن اسپل مرتبط با اونها، دزدیده نمیشن که شامل این اسپس ها هستن:Test of Faith Teleport ، دو اسکیل Shadowrazeدیگه که رنج متفاوت دارن(یعنی شما فقط آخرین Shadowraze رو که استفاده شده میگیرین، نه همه اونها)و تمامی اسکیل هایی که با آوردن آیتم Aghanim به هیرو ها اضافه میشن. لازم به ذکره که اسپل هایی که با Aghanim به هیرو های حریف اضافه میشن، بخاطر این اتوماتیک دزدیده نمیشن که یه اسکیل جدا محسوب میشن، و این به این معنیه که شما مثل اسپل های دیگه، باید اونا رو بدزدین(تحت عنوان آخرین اسپل استفاده شده). به عنوان مثال، شما با دزدیدن Chakram نارنجی Timbersaw، فقط Chakram نارنجی رو میدزدین، ولی وقتی از Chakram آبی استفاده کرد، میتونین مثل هر لول دیگه، اونو بدزدین، برای همین، Aghanim فقط به درد Upgrade کردن اسپل ها میخوره، نه آوردن اجزای دیگه.
اسکیلی که دزدیده میشه، اگه دوباره استیل شه، دو نکته مهم داره: 1- زمان باقی ماندن و استفاده اسپل Reset میشه 2- کولداون اسپل همون جوری که هست، میمونه و Reset نمیشه.
از اونجایی که دزدیدن بعضی اسپل ها، نکات خاص داره، پیشنهاد میدم به این صفحه برین و نکات بعضی اسپل ها رو بخونین.
آیتم بندی:
Starting:
Early Game:
Core:
Situational:
توضیحات:
راجب آیتم های استارتر که کاملا واضحه علت انتخاب اون ها چیه، برای هیل کردن از Tango یا Healing Salve استفاده میشه که اگه هدف، آوردن Bottle باشه، بهتره از تانگو استفاده شه. اگه دارین تو لاین Babysit میکنین، Clarity potion خیلی مهمه، چون اوایل بازی اسپل های شما بخش زیادی از مانای شما رو مصرف میکنن و برای کمک به کری تیم، لازمه که بتونین در هر لحظه از اسپل هاتون استفاده کنین. Ironwood Branch هم بهتون Stat های مورد نیاز اول یازی، به خصوص Strength میده که میتونین بعدا بفروشینش یا تبدیل به Magic Wand کنین. اگه ساپورتر دیگه ای تو تیم شما نبود، Courier رو هم شما بخرین.
آیتم های اول بازی هم به دلایل خاصی مهم ان. بوت رو برای سرعت و رسیدن به حریف برای استفاده از اسکیل Telekinesis لازم دارین تا بتونین تو درگیری ها به کری کمک کنین کیل بگیره. Magic Wand هم بیشتر برای اوایل بازی مهمه، برای زنده موندن تو گنک و یا پر کردن مانا، که میتونه باعث استفاده از یه اسپل و تغییر جهت بازی بشه. Bracer هم بخاطر Strength ش مهمه و بیشتر اوایل بازی برای قدرت بیشتر به درد میخوره و بعدا میتونین بفروشینش.
آیتم های اصلی شما همه مهم ان و باید سعی کنین همه مهم ها رو بیارین. Aghanim برای اواسط و اواخر بازی خیلی مهمه، مخصوصا وقتی ماناتون زیاد شد، چون با کاهش کولداون دزدیدن اسپل، خیلی به درگیری های تیمی تاثیر میذاره و میتونین هر اسپل خوبی که اجرا شد رو بدزدین و همین که اونو زدین یکی دیگه بدزدین و تیم حریف یهو متوجه شه که همه Ultimate هاشون ضد خودشون زده شده. Blink Dagger از مهم ترین و حیاتی ترین آیتم های روبیک ه. بهتون قدرت بقای بیشتر میده، اجازه میده راحت به هیروی حریف برسین و ازش اسپل بدزدین، یا اسپل هایی که احتیاج به Blink دارن رو به راحتی بزنین. بهترین بوت برای روبیک Arcane Boot ه، چون نیاز روبیک به پر شدن مانا رو برآورده میکنه و باعث میشه حداکثر ظرفیت ماناتون بیشتر شه. Ward کاشتن هم عموما به عهده ساپورتره، پس اگه جز شما ساپورتر دیگه ای نبود، شما باید این کارو بکنین. چون شما یه هیرو منعطف و چند منظوره هستین، تله پورت هم استفادش بیشتر برای اینه که وقتی یه اسپل خوب دارین، خودتونو سریع به درگیری برسونین یا یه هم تیمی که داره گنک میشه رو نجات بدین.
راجب آیتم هایی که با توجه به شرایط خریداری میشن هم توضیح میدم. Drum of Endurance به عنوان یه آپگرید برای Bracer حساب میشه. بهتون Stat های خوب میده که مهم ترین هاشون Strength و Intelligence هستن. Scythe of Vyse هم سه استفاده مهم داره: 1- disable قوی 2- ماناتون رو خیلی افزایش میده 3- ماناریجن خیلی خوبی بهتون میده. خرید Black King Bar هم خیلی به شرایط بستگی داره، خریدنش خیلی بستگی به اسکیل های حریف ها داره و بیشتر برای جلوگیری از استان شده موقع اجرای اسپل های Channeling دزدیده شده استفاده میشه، پس فقط تو شرایط خاص بخریدش. Shiva's Guard هم برای افزایش مانا و قدرت بیشتر در برابر دمیج Physical و کند کردن هیرو ها موقع شروع درگیری استفاده میشه. Boots of Travel هم برای آخر بازی و جابجا شدن سریع پیشنهاد میشه و با مخلوط کردن Boot و Town Portal Scroll، یه جای خالی تو Inventory شما باز میکنه. Rod of Atos هم برای افزایش HP و مانا استفاده میشه و باهاش میشه از فاصله خیلی دور حریف رو اسلو کرد که برای زدن هیرو های فراری خیلی خوبه. Pipe of Insight هم برای افزایش HP و HP regen بیشتر و دادن Magic Resistance بیشتر به خود و هیرو های یار استفاه میشه که با لول Null Field هم Stack میشه. Eul's Scepter of Divinity هم یه آیتم خیلی مفید و نسبتا ارزونبرای داشتن مانا و مانا ریجن بیشتر محسوب میشه که یه لول disable خوب هم داره. Force Staff هم استفادش مثل Blink Dagger ه و برای داشتن ریجن بیشتر و فرار از گنک ها وقتی که Blink Dagger کار نمیکنه و از همه مهم تر،کمک به یه هم تیمی برای فرار مفیده. من خودم معمولا هردوتای این آیتم ها رو میخرم. Bloodstone رو هم میشه از Disassemble کردن Arcane Boot که قبلا خریده بودین، بسازین. برای ریجن بیشتر خیلی خیلی مفیده. Flying Courier هم وقتی باید خریداری شه که مدتی از بازی گذشته و هیچ کس اونو نخریده و ساپورتر دیگه ای هم نیست.
لول گیری:
لول گیری پیشنهادی دو حالت داره، ولی در هر دو حالت، اولویت اول تو لول گیری Fade Bolt ه و باید هرچه زودتر فول شه چون دمیج خوبی میزنه. برای دوتا اسکیل دیگه دو حالت هست که با توجه به نوع بازی، باید یکی انتخاب بشه:
حالت اول تمرکز روی Disable کردن داره و اولویت دوم برای آپ کردن اسپل ها، Telaknesis ه. به این روش( از راست به چپ):
حالت دوم بیشتر به فکر درگیری های تیمی ه و سعی میکنه تا لول 14 اسکیل Null Field رو فول کنه. به این روش(از راست به چپ):
آموزش:
روبیک یه spell caster خیلی با انعطافه و میتونه ساپورتر، رومر و فارمر اصلی تیم باشه. با توجه به نقشش، سبک بازی کردنش خیلی براش فرق میکنه:
1 - اگه ساپورتر شه هدف اصلیش باید هرس کردن، دینای کردن و اجازه دادن به هم تیمی ها برای فارم کردن ه. اولویت تو این حالت گرفتن XP ه تا طلا. باید از Telekinesis برای نگه داشتن هیروی دشمن و کمک به کیل گرفتن هیروی خودی استفاده کنین و بهش کمک کنین.
2- به عنوان رومر، هدف اصلی استفاده زیاد از Teleknesis باشه تا گنک های قوی با هم تیمی هاتون انجام بدین. هدف تو این حالت جابجایی سریع، کمک به هم تیمی ها و استفاده از اسپل های Nuke ه.
3- اگه فارمر اصلی تیم و به عبارتی، تکیه گاه اصلی تیم باشین، باید برین لاین Mid. باید از Fade bolt برای هرس کردن و زدن دمیج استفاده کنین. تو این حالت هدف اصلی اینه که هرچه زودتر لول 6 شین و به کمک رومر ها و ساپورتر های تیم، کیل بگیرین و گلد بیارین. گلد رو باید صرف آیتم های Mobility به خصوص Blink Dagger که آیتم فوق العاده مهمی برای روبیک ه.
اوایل بازی، اسپل های روبیک قسمت بزرگی از ماناش رو مصرف میکنن، برای همین بهتره که فقط وقتی ازشون استفاده کنین که مطمئن هستین لازمه. وقتی یه منبع خوب برای مانا بدست آوردین، این قاعده به هم میخوره.
تو زمان mid-game و late-game هدف اصلیتون باید دزدیدن اسپل های تیمی مفید و قوی و همچنین زنده موندن باشه. رنج دزدیدن اسپل زیاده و Delay کمی داره، پس با داشتن انگشتای سریع(سرعت عمل و انگشتای نشکن از نیاز های کار با روبیک هستن) و دقت، میتونین تو درگیری موفق باشین.
Telekinesis یه لول Disable کوتاه مدت ولی قویه، چون میتونه اونا رو تو مکانی بذاره که خیلی به ضررشونه، مثلا از مکان های بالاتر یا پشت موانعی مثل کریپ ها یا لول Fissure هیروی Earth Shaker اونا رو میتونین بلند کنین و به یه طرف دیگه ببرین. برای همین، ازش طوری استفاده کنین که علاوه بر اینکه حریف رو نگه میدارین، اونو تو یه مکان استراتژیک بذارین.
جایگیری از دو بابت برای روبیک خیلی خیلی مهمه:
1- برای زنده موندن و دور بودن از مرکز توجه
2- داشتن بهترین محل برای زدن یک اسپل
پس توجه کنین که کجا هستین، مخصوصا موقع اجرای اسپل های چنلینگ.
همونطور که گفتم، ارزش Rubick به ارزش اسپل های حریف هاس. برای همین، اسپل هایی هستن که خیلی میتونن به درگیری تیمی شما کمک کنن. بر اساس اهمیت تو دو دسته مفید و خیلی مفید، مهم ترین نمونه ها از اسکیل ها رو میارم:
1- اسکیل های مفید: عموما اسکیل هایی که لول غیر Ultimate هستن و تاثیر زیادی به درگیری میذارن رو شامل میشه. چند تا از این اسکیل ها رو به عنوان مثال پایین میذارم:
2- اسکیل های Ultimate خاص که به درد روبیک میخورن و هدف اصلیشون "عموما" درگیری تیمی ه. بهترین نمونه ها اینها هستن:
با در نظر گرفتن این نکات، میتونین برای تیمتون مفید باشین، فقط باید تمرین زیاد داشته باشین که تو شرایط پر استرس، هول نکنین و اسپل ها رو درست بزنین.
یار ها و ضد ها:
یار های روبیک چند دسته میشن:
1- کسایی که وقتی هیروی اصلی تیم هستین ساپورتتون میکنن
2- کسایی که ماناریجن بهتون میدن
3- استانر ها که بهتون موقع زدن لول های چنلینگ کمک میکنن
و ...
ضد های روبیک هم چند دسته ان:
1- کسایی که سایلنت میکنن
2- کسایی که manaburn دارن
3- کسایی که Disable و استان های طولانی و قوی دارن
و یه ضد خیلی قوی برای این هیرو DOOM ه
اولا که اگه روی روبیک 6 بندازه، روبیک کاملا فلج میشه و دوما که تکی میتونه روبیک رو راحت بزنه و اگه اونو تنها گیر بیاره، راحت میکشدش.
اینم از آموزش روبیک که اولین آموزش من بود. امیدوارم مفید بوده باشه