سلام. امروز با آموزش هیروی Techies در خدمتتونم
پنهان کننده: D:
معرفی هیرو :
Techies هیروی رنج Intelligenceـه با اسکیل هایی که مثل خر Damage میدن. این هیرو با سرعت 270 کمترین MS رو داره. Stasis Trap یکی از طولانی ترین Stun ها رو داره که توی یه محوطه همه رو Stun میکنه. یه اسکیل عجیب هم Suicide Squad,Attack!ـه که با بیرحمی خودشو منفجر میکنه ولی خسارت خیلی زیادی وارد میکنه. هیروی باحالیه!
داستان هیرو :
در افسانه های شهرDredger’s Bight، هیچ بزینسی بیشتر از Techies Demolitions (متخصص های ویرانی) مورد فحش واقع نشده البته، Dredger’s Blight دیگه وجود خارجی نداره. همینطور Toterin و حتی Trapper Town. در حقیقت، اگه کسی
نگاهی به تاریخچه Techies بندازه، احتمالا متوجه میشه که بعد از اینکه Techies میان، شهرها ناپدید میشن.
مثل هر مصیبت اجتناب ناپذیر اطراف Techies، نابودی Dredger’s Bight با یه اختراع شروع شد. با هدف طراحی راهی امن تر برای منفجر کردن مین های زیر شهر، متخصص های مواد منفجره، Squee،Spleen، و Spoon ، عجیب ترین سازه شونو اختراع کردن : یه دکمه که وقتی فشرده بشه، یه دستگاه رو از فاصله خیلی دور فعال میکنه تا فتیله رو روشن کنه.
مشتاقانه برای امتحان کردن اختراعشون، بشکه بعد بشکه پر از مواد منفجره کردن، تا اینکه همه ی کارگاه کوچکشون با بمب های از راه دور پر شد. از کُپه بمب، اونا یدونه بشکه برداشتن و اونو توی یه دشت دور دفن کردن. به محض این توی یه گودال پناه گرفتن، Spleen دکمه رو فشار داد. هیچ اتفاقی نیفتاد. گیج شد؛ بلند شد و اینقدر دکمه رو فشار داد تا در نهایت، انفجار به چاله توب دشت ایجاد کرد. خوشحال و سرافراز، چرخیدن به سمت خونه که یه موج بزرگ صدا، اونا رو به عقب پرت کرد.
گیج شده بود گوش هاشون از انفجار غیرمنتظره سوت می کشید، آنها در بخار تیره و بد بو جمع شدند تا دودی که از جایی که یه روز کارگاهشون اونجا بود رو ببینن. تیکه های سنگ و چوب از آسمون میبارید. اونا فقط یه سوال داشتن: چطور میتونن یه انفجار بزرگتر درست کنن؟؟
نکات مثبت
Techies Demolitions! We put the tech in tech-nically we meant to do that
[ برای آشنایی با نقش هیرو ها به اینجا بروید. ]
اسکیل هایی با بالاترین دمیج در بازی
پول دشمنان بخاطر خرید تعداد زیادی Sentry ward و Gem از بین میرود
Stun نسبتا طولانی که در یک مجوطه همه رو Stun میکنه.
نکات منفی
کمترین MS. از متوسط سرعت هیروها 30تا کمتر میره
اگه حریف Gem و Ward داشته باشند و Techies ، آیتم Aghanim's scepter رو نداشته باشه، کار خاصی نمیتونه انجام بده.
کمترین Attack Damage.
اگه توی یه بازی اینو پیک کنید و ببازید، همه باخت رو گردن شما میندازن.
اسکیل ها
نکته 1: این بمبها در هر صورت که منفجر بشن(رد شدن دشمن، نابود شدن بمب با اتک دادن دشمن به اون، ردشدن از تعداد مجاز) ، خسارت وارد میکنند.
نکته 2: یونیت های invisible با رد شدن از روی بمب، اونو منفجر میکنند اما یونیت های Invulnerable، بمب رو فعال نمیکنند.
پنهان کننده: Invulnerability
نکته 3: یونیت های پرنده (Batride's Firefly،Winter Wyvern's Arctic Burn، Visage's Familiars، Beastmaster's Hawk، Flying Courier ) بمب رو فعال نمیکنند و از اون دمیج نمیخورند.
نکته 4: اگه کنار یه حریف بکاریدش، 0.8 ثانیه طول میکشه تا منفجر بشه (0.5 + 0.3)
مشخصات بمب:
نکته 1: اگه کنار یه حریف بکازیدش، 3 ثانیه طول میکشه تا Stun کنه (1.5 + 1.5)
نکته 2: فقط در صورتی حریف رو stun میکنه که با نزدیک شدن بهش، فعالش کنن. (با تموم شدن زمانش یا نابود شدنش توسط دشمن Stun نمیکنه)
نکته 3: وقتی یه Stasis Trap فعال بشه، تمام Stasis Trapهای اون پلیر در رنج 450 رو بدون اینکه تاثیری داشته باشن، از کار میندازه .(منظور از "اون پلیر" اینه که مثلا اگه Rubic حریف تو رنج 450 تایی Stasis Trap شما، یکی از همینا بذاره و برای شما فعال بشه، روی اون تاثیری نداره)
نکته 4: یونیت های invisible، invulnerable، وStasis Trap،Magic Immuneرا فعال نمیکنند. البته اگه وقتی که هیروی Invisible نزدیک Stasis Trap باشه و یکی اونو فعال کنی، هیروی invis هم stun میشه.
مشخصات Stasis Trap
نکته 0: اسم این اسکیل باحاله : "تیم خودکشی، حمله!"
نکته 1: خودکشی با این اسکیل، Deny حساب میشه و XP و Gold به حریف نمیده.
نکته 2: اول دمیج میده، بعد میمیره. یعنی اگه شما با این اسکیل، کیل بگیرید، xp میگیرید.
نکته 3:درخت ها رو تا شعاع 500 از بین میبره
نکته 1: از همون اول این اسکیل رو دارید و قابل Learn و level up نیس.
نکته 2: مسیر رو Block نمیکنه.
نکته 3: از زنده شدن (NC (Neutral Creep ها جلوگیری نمیکنه. (اگه وارد بذارید تو کمپ، سر دقیقه دیگه زنده نمیشن ولی اگه اینو بذارین، باز هم زنده میشن)
نکته 4: با آپگرید شدن توسط آقانیم، تمام مین و بمب های رنج 125تایی دورشو کاملا از true sight مخفی میکنه. (به هیچ وجه قابل دیدن نیست)
نکته 1: با یادگیری آلتیمیت، این اسکیل قابل استفاده میشه.
نکته 2: وقتی که Silence یا stun شده باشید، نمیتونید از این اسکیل استفاده کنید ولی وقتی مرده اید میتونید
نکته 1: مبدا دمیج، خود بمبه. به همین خاطر Blademail به شما دمیج بر نمیگردونه
نکته 2: این بمبها در هر صورت که منفجر بشن(رد شدن دشمن، نابود شدن بمب با اتک دادن دشمن به اون، ردشدن از تعداد مجاز) ، خسارت وارد میکنند.
نکته 3: بر خلاف Land Mine و Stasis Trap و مانند minefield sign، این بمب ها از زنده شدن NCها جلوگیری نمیکنند.
ساب ابیلیتی آلتیمیت
نکته: از این اسکیل وقتی کهDisable, techies شده باشه هم میشه استفاده کرد.
مشخصات Remote Mine:
نحوه اسکیل گیری از نظر دوتاباف (و من!)
Best Versus
Worst Versus
آیتم بندی از دید Dota2wiki:
از دید من:
*نکته: آیتم های Smoke of Deciet و Sentry Ward هم لازم و بدرد بخور هستن که یادم رفت اینتو بذارم.
آموزش بازی با Techies
(با تشکر از ir_Prince بابت عکس دوم)
Mind games. یه کارایی کنید به اعصاب حریف ها! بمب ها رو بر حسب عادت همیشه یه جا نذارین. همیشه حریفو سوپرایز کنین. مثلا جاهای بدرد بخور برای بمب رو تو عکس مشخص کردم.
یک level از اسکیل 2 در جاهای Juke کردن خیلی بدرد میخوره و از گنک شدن و همچنین فرار حریف موقع گنک کردن جلوگیری میکنه.
بهترین جاها برای بمب گذاری(که تو نقشه مشخص نشده) لب بالایی پله ها، وسط درخت ها و کلا جاهایی که توی fog of war هستن ـه. چون حتی اگه حریف sentry یا جم هم داشته باشه، تا وقتی که از پله ها بالا نیاد، نمیتونه اونارو ببینه. وقتی هم که ببینتشون دیگه خیلی دیر شده!
همیشه حواستون به آیتمای حریف باشه که یوقت جم نداشته باشن. اگه داشتن با (alt+click) روی جم، به یاراتون اطلاع بدین و زود جم رو بدست بیارین.
Land mine دمیج خیلی زیادی به ساختمان ها میده. با اون میتونین سریع پوش بدین/فارم کنین
Stasis trap روشان رو هم stun مبکنه. وقتی میخواین برین روشانو انجام بدین/بکنین ( Doing roshan!)، به کارتون میاد.
با minefield sign حریفو گمراه کنین. مثلا وقتی که aghanim ندارین، مین ها رو درست زیر اون بذارین. حریفاتون که پیش خودشون فکر میکنن خیلی زرنگن و شما علامتو اینجا گذاشتین تا از یه طرف دیگه برن و برن روی بمب ها، صاف میرن روی تابلو و میمیرن ;(