اموزش Phantom assassin براساس مپ 6.88e-دوتا 2

کوتاه کننده لینک محل تبلیغات شما آپلود عکس
صفحه 1 از 10 123 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 96
  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    کاربر نیمه فعال
    تاریخ عضویت
    May 2016
    شماره عضویت
    5019
    یوزرنیم استیم
    rf418
    نوشته ها
    160
    تشکر شده: 187 بار در 77 ارسال

    اموزش Phantom assassin براساس پچ 7.03-دوتا 2

    مقدمه:
    معرفی قهرمان:
    Mortred یا Phantom Assassin یک قهرمان melee agility (نزدیک زن چابک )مناسب در نقش hard carry (تمام کننده قوی)هست. Mortred بهترین - شناخته شده ترین ، و بدنام برای ، توانایی اش در وارد کردن آسیب های سرسام آور با
    یک ضربه است.توانایی هایش در همکاری با همدیگر بسیارعالی هستند ، درتوصیف او باید گفت یک دشمن بسیار نیرومند زمانی که ایتم هایی که نیاز دارد را بدست بیاورد. او یک قهرمان melee بسیار وابسته farm است، اما فارم کریپش
    نسبت به بسیاری ازشخصیت carries بسیار بیشترراحت تراست، او ازStifling Dagger برای دادن ضربه اخراستفاده می کند. علاوه برحذف ضعفی که بیشتر هیروهای میل در فارمشان دارند ، آن نیز در بواسطه مصرف طلا هایش برای ایتم
    مهم قهرمانان melee carry همچون Quelling Blade موجب کمکش در فارم می شود. توانایی دومش ، Phantom Strike، به عنوان هم فرار و هم وارد شدن در یک حمله کاربرد دارد ، درحالی که Blur به او قدرتی علیه دیگر قهرمانانی که
    وابسته اند به حمله های فیزیکی شان بوسیله گریزش به او قسمتی مصنویت در برابر آسیب به بیشتر کری های میدهد. التیمیتش (توانایی نهایی مارترد) ، این ضربات کریتیکال داخل بازی قوی هستند ، ان چیزی هست که به مارترد بواسطه
    اسیب چهار رقمی متصل است و به او یک نشان درمیان بهترین قاتلان support در اواخر بازی می دهد ، چون با داشتن یک divine آنها معمولا از ضربه التیمیتش فورا می میرند ، چالاک و توانا در مبارزه با تقریبا هر دشمنی که جرات
    رویارویی با او را ندارد ، مارترد یک دشمن نیرومند
    هست که هرگز نباید دست کم گرفت، و بواسطه انتخاب ایتم مناسب و اندکی kills، او می تواند به گلوله برفی خارج از کنترل تبدیل شود و متوقف کردنش
    کاری غیرممکن است . (ریپلی سوم همین پست دقیقا تعبیر این جمله است، مارترد توقف ناپذیر است)

    داستان قهرمان:
    طی یک مراسم مقدس , کودکان برای تربیت به Sisters of the Veil ( خواهران نقاب دار ) سپرده میشدند. گروهی که قتل را بخشی مقدس از طبیعت میدانستند. خواهران نقاب دار کودکان برگزیده را توسط عبادت و الهام گرفتن پیدا میکردند.
    اون ها هیچ قرار دادی نمی بستند و کسی را به خاطر هدف شخصی یا سیاسی به قتل نمی رساندند. قتل های آن ها کاملا خاص یود و هیچگونه هدف مشخصی نداشت. ممکن بود هدف یک چهره ی برجسته باشد یا یک کارگر ساده!
    شیوه ی قتل را فقط خودشان میدانستند. آن ها هدف های خود را به عنوان قربانی می کشتند و مردن به دست آن ها افتخار محسوب میشد. بزرگ شده بدونه هیج اطلاعاتی از گذشته , هر Phantom Assassin میتونه جای یکی دیگه رو بگیره.
    تعدادشون معلوم نیست. شاید خیلی زیادن , شاید خیلی کمن . هیچ کس نمیدونه پشت نقاب اون ها چیه به جز , او , که در طی زمان , وقتی کسی در اطرافش نیست , اسمه ممنوعه ی خودش رو از پشته نقاب زمزمه میکنه : Mortred !!

    پنهان کننده: یادداشتی کوتاه از (Arcana Phantom Assassin):
    812028229
    بوسیله یک صدای گوش خراش ، اهنگر بزرگ Craler شمشیر خانوادگی سانگ که قدمتش به یازده نسل برمی گشت در کوره آهنگری می گذاشت و می کوبید. پس از آن بسیارتیز شدند ، با یک صدای شبیه پاره کردن پارچه ، ارام ارام
    حقیقت برایش روشن شد. از طریق این شکافتن ، Craler تصویر خودش را از لحظه ای قبل دید ، به این تیغه که همان دارایی بسیار باارزش بود طمع کرد. سپس، دچار حرص و جنون شده بود ،او برای تصاحب کردن شمشیر دوقلو به عنوان
    مالکش،خودش را زخمی کرد. بسیار دیر شده بود،اما، Craler جراحتی اشنا را احساس می کرد، و درانتها تنها خاطره ای از مرگش باقی ماند.......


    پنهان کننده: داستان و افسانه ها

    75
    خواهرانی در پشت نقاب (Sisters of the Veil)، به عنوان خواهران نقاب دار یا انهایی که نقاب دارن شناخته می شوند که یک تشکل سری که برای تمرین ایین کشتن هست. همانطور که از نامش پیداست ، اگرچه همه نه ،
    ولی اغلب اعضا زن هستند.

    اوراکل نقاب دار (Veiled Oracle) از جمله انهایی بود که سفارش به احترام شد، اگر کسی از نامش حرفی بزند برای مردن مقرر می شود ، دیگر اندک هستند که درباره او می دانند.

    Phantom Assassin (شبح قاتل):خواهران نقاب دار باور داشتند که قتل یک بخش مقدس از نظم طبیعی است. برای رسیدن به این باور، انها با یک روش از پیشگویی کودکان را برای رشد و تعلیم به عنوان فانتوم اساسین
    انتخاب می کردند.این کودکان بدون داشتن هویتی از خودشان ، به جزفداکاریشان نسبت به خواهران نقاب دار بزرگ میشوند. اهدافشان ظاهرا به طور تصادفی تعیین می شود، از طریق تفکر و پیشگویی که هیچ فرقی ما بین
    طبقات انسانی نمی گذارد. قربانیانی که برای کشتن در نظر گرفته می شدند ، کشته شدنشان بدست یک فانتوم اساسین افتخار محسوب می شد. فانتوم اساسین ها از گفتن نام خودشان منع شدند. مارترد تنها کسی
    بود که این قانون را شکست.فانتوم اساسین ها خودشان را یکی درون این نظم می دانند.هنگامی یک فانتوم اساسین میمیرد ، دیگری جای او را می گیرد. تعداد کل فانتوم اساسین ها نامشخص می باشد.

    Phantom Veil (نقاب فانتوم):
    هر اساسین به یک نقاب فانتوم روی صورتش ملبس است ، ساخته شده از ابریشم می باشد. همچنین برخی شواهد وجود دارد که نقاب فانتوم یک مفهوم متافزییک است، با این ادعا مارترد
    که حتی مرده نمی تواند"فراتر از نقاب فانتوم را نگاه کند"وجود دارد .او همچنین متعقد است که مرگشان نشان دهنده شکست در نقابشان است، و آن که کشته شدنشان توسط الگویی از این نقاب ضروری هست.

    Martial Arts (هنر های رزمی):اساسین ها از خواهران نقاب دار ،که دراستفاده از تیغه های دوطرفه و داس بشدت کارآزموده هستند. اولین توانایی فنی از پرتاب کردن خنجر می باشد که یک شاگرد می آموزد ، که برای ناتوان کردن
    یا منحرف کردن ذهن یک هدف قبل از درگیر شدن مورد استفاده قرار می گیرد. اساسین ها در تفکر می اموزند، که چگونه با پیش بینی حمله های وارده تواناییشان را بالا ببرند.بواسطه خواست الهی ، فانتوم اساسین می تواند
    ضربه تمام کننده وارد کند ، غالبا یک نشانه از خاتمه دادن به زندگی هدف با یک ضربه است. سلاح های فانتوم اساسین برد طولانی دارند. قسمت منحنی تیغه ها که سنگین تر است تیزترمی باشد. بیشتر از همه، خواهران نقاب دار
    به سلاحشان که می تواند هر چیزی را بشکافد ، افتخار می کنند.

    Lordran یک سرزمین دور و ناشناخته است. مارترد سابقا در Lordran بود ، جایی که او دانش جدیدی بدست اورد. برخی نجوا ها ، حدس و گمان ها در مورد انچه او اموخته بود دارد ، که این یک راز برای همه به جز خود مارترد است.

    Crepuscular Sigil(نشان پگاه رو) یک تاج از منشاای ناشناخته هست. همان طور که از نامش پیداست ، ان چیزی هست که در ساعت پگاه کار می کند. مارترد یک کمربند مزین به نشان خانوادگی همراه با Crepuscular Sigil دارد،
    که به نظر می رسد تاج به منظور جلب تاریکی روی سرش قرار دارد، و بنابراین در پنهان شدن کمکش می کند .

    Craler اهنگری بزرگ بود. یک مسیر طولانی از اهنگری را طی نمود ، سنت خانوادگی Craler که نسل به نسل برای تمام کردن ان شی بسیار باارزش که ساختند بود. بعد از یازده نسل از در کوره اهنگری قرار دادن و کوبیدن.
    او شمشیر را کامل کرد که در نهایت تبدیل شدن به Manifold Paradox. بعد از تکمیل ، لبه ان بسیار تیز شدند ، که آن بواسطه این حقیقت خودش را با یک صدایی شبیه به پاره کردن پارچه برید. از طریق این گسستن ،
    او دید تصویری از لحظه ای قبل خودش را ، این تیغه هماندارایی واقعی بود. مبتلا به حرص و جنون شده بود. Craler تصویری از خودش را کشت و مدعی این شد که شمشیردوم از ان خود اوست، که لحظه ای بعد متوجه نشد ،
    او از جراحتش دچار درد شده، از اسیبی که دیده بود مرد. Manifold Paradox بعدا توسط Oracle پیدا شد، که پس از سپری شدن مدتی آن را به مارترد داد.

    - از جمله خواهران نقاب دار، مارترد است اما یکی از چندین فانتوم اساسین.
    - همانند دیگر فانتوم اساسین ها ، مارترد از اوراکل نقاب دار دستور می گیرد.
    - مارترد صاحب تیغه دوقلو Craler است ، که او ان را از اوراکل گرفته است.
    - مارترد بعضی اوقات به عنوان Dark Wraith (شبح تاریک) شناخته می شود.
    - مارترد سابقا در سرزمین اسرارامیز Lordran بوده است.
    - مارترد صاحب Crepuscular Sigil (نشان پگاه رو) و به آن ملبس است .

    پنهان کننده: مطالب بی اهمیت

    135
    - Mortred نامی است مشتق شده از Mordred, یک شخصیت در افسانه آرتوریان است که در نبرد شاه آرتور با کامالان خیانت کرده است.
    - "Coup de grâce" یک اصطلاح فرانسوی است که به معنای "کشتن از روی ترحم" است و کشته شدن یک فرد زخمی یا حیوانی، دوستانه یا غیر از آن ، برای رفع درد و رنج آنها با یک ضربه اشاره دارد.
    - افزایش سطح مارترد در لاین هنگام بازی "من یک دختر غیر مادی هستم" احتمالا به ترانه Material Girl اجرا شده توسط Madonna اشاره دارد.
    - در دوتا: آلستارز , blur باعث می شود که مارترد هنگام امدن دشمنان شفاف شود، در مقایسه هر سطح او را تقریبا نامرئی می سازد و غیر قابل اندازه گیری برای بازیکنان بی تجربه است,
    بنابراین لقبش "Phantom Assassin" است. این جنبه از توانایی به Dota 2 منتقل نشد.
    - ماترد در داستانهای مصور dota2 ویژه است.

    پنهان کننده: دوستان و رقبا

    5019 01491252636
    برخورد متحدان فانتوم اساسین:
    .Your phantom presence is always welcome16px Abaddon minimap iconversion10e731b0e7e0d85cb3a200b425b22f21
    همیشه حضورتان (فانتوم) را خوش امد می گویم.
    .Ah, to share the field of battle with such beauty is an honor16px Keeper of the Light minimap iconversion2481cef3e867eb36d76f575dfccda5cc
    آه، سهمیم شدن در میدان نبردی به چنین زیبایی برای من یک افتخار هست.
    .Just admit it, Phantom Assassin, you kill because you like it16px Monkey King minimap iconversion53202f963dfcc8ee156ddaeabd9a4250
    فقط اعتراف می کنم که ، فانتوم اساسین ، شما را میکشد چون شما مثل ان هستید.
    ?I'm not one of the five names on the list right16px Monkey King minimap iconversion53202f963dfcc8ee156ddaeabd9a4250
    آیا من یکی از پنج نام در فهرست سمت راست نیستم ؟
    ?Phantom Assassin, you're not here for me are you16px Templar Assassin minimap iconversionbba0a0c6292d3b132402d1d71c60b1e4
    فانتوم اساسین ، ایا شما برای من اینجا هستید؟
    کشته شدن فانتوم اساسین به دست دشمنانش:
    .I wish I could have got a better look at you, Phantom Assassin16px Batrider minimap iconversion64a59fea0da8130e4740a70a64b285d9
    ای کاش می توانستم یک نگاه بهتر نسبت به تو داشته باشم، فانتوم اساسین.
    .Assassin, your ways have earned you a bounty on your head16px Bounty Hunter minimap iconversionde5607675b00bb50c095262f1ae471e6
    اساسین ، راهی برای بدست اوردن جایزه سرت یافتم.
    .In my prophecies, I always see Phantom Assassin… dead16px Death Prophet minimap iconversionf9aff6ae4c42be138cc3a83c367c2501
    در پیشگوییم ، من همیشه فانتوم اساسین را.........مرده می دیدم.
    .Never trust an assassin16px Legion Commander minimap iconversionf364449cd1808606de64b39a2a394528
    هرگز به یک اساسین اعتماد نکن.
    ?Didn't your sisters warn you about me, Assassin16px Monkey King minimap iconversion53202f963dfcc8ee156ddaeabd9a4250
    ایا خواهرانت به تو درباره من هشدار نداده بودند ، اساسین؟
    .The Phantom Veil becomes your shroud, Mortred16px Monkey King minimap iconversion53202f963dfcc8ee156ddaeabd9a4250
    نقاب فانتوم کفنت میشود ، مارترد.
    Blink! You're dead16px Queen of Pain minimap iconversion1742b50222cf1209754c266cb9741199
    دریک چشم به هم زدن ! تو می میری.
    .Fine assassin you turned out to be16px Slark minimap iconversiond0f867d65e8997fb3ffa43540138939c
    اساسین مشخص شد که تو خوب بودی.
    .Phantom, I was not a fan16px Templar Assassin minimap iconversionbba0a0c6292d3b132402d1d71c60b1e4
    فانتوم ، من از طرفدارانت نبودم.
    .Behold the world beyond the veil16px Visage minimap iconversion591044b6539ae8f91816c3dd2a3dae85
    جهانی فراتر از نقاب را بنگر.
    دیگران:
    .I lift the veil of destiny: behold the phantom's face16px Oracle minimap iconversion36ebdba0f108edbbd446763b630a0767
    من نقاب را از سرنوشتش برداشتم :حالا چهره فانتوم را بنگر.

    نقش های هیرو:
    5019 11476060047
    [آشنایی بانقش هیرو ها در دوتا 2]

    Mortred, the Phantom Assassin
    Phantom Assassin minimap iconversionff58d44795a928bed6211a4118c13a77
    "I'm here to blur the line between life and death."
    من برای محو کردن خط میان زندگی و مرگ اینجا هستم.








    جنبه مثبت:5019 01464711387
    التیمتیش قویه و یکبار مصرف نیست(منظورم اینکه cooldown نداره)
    جزو اون دسته از هیروهایی است که بازی کردن باهاش راحت است
    دارای مکانیزم blur و evision
    مکانیزم فرار متوسط (یعنی موقعی که از اسکیل 2 نمی تونید استفاده کنید از اسکیل 1 برای کند کردن هیرویی که در تعقیبتون هست می تونید استفاده کنید به شرط اینکه اینویز نباشه)
    اسکیل 1 و 2 اش به نسبت کولدان پایینی دارن
    اگه player باشید هیروی باگی هست حتی بدون supp ( توی چند نرف اخیر valve این حرف را ثابت کرد)
    هیرویی است که می تونه هدفش رو از راه دور هم شکار کنه ( تا رنج 1200)
    مزایا(از نظر دوتا ویکی):
    شدت خسارت بسیار بالاست.
    evasion ذاتی هست.
    به مانا نیاز ندارد ، میزان برد بالا slow با خسارت خوب.
    نسبتا سریع.


    جنبه منفی:5019 11464711387
    اگر هیروهای رقیب کسی MKB یا کریتیکال ببنده عملا اسکیل 3 این هیرو میره رو هوا
    اول بازی تقریبا ضعیف هست مخصوصا اگه نتونه فارم کنه
    اسیکل 3اش miss قوی نداره زیاد نمی شه روش حساب باز کرد
    blur خوبه اما بدبختانه نشون نمی ده موقعیت دشمن کجاست (یجورایی تو فرار سردرگم میشید)
    nuker ها اواسط بازی میتونند خیلی این هیرو اذیت کنند(ولی از قدیم میگن جوجه رو اخر پاییز میشمرن)
    توانایی اول disjointable و توانایی دوم not disjoint است.(خداییش خیلی نامردیه حداقل یکیش رو آزاد میزاشتید)
    معایب (از نظر دوتا ویکی):
    به توزیع شبه تصادفی وابسته است.(یعنی ضربه کریتیکال
    و evasion کاملا شانسی است)
    در مقابل disables شدن ، اسیب پذیر است.
    به ایتم Black King Bar بشدت وابسته است.

    توانایی ها
    5019 01514054713
    5019 21514402092 یادداشت ها:
    1- Stifling Dagger با سرعت 1200 به سمت هدف حرکت می کند و نمی تواند انتقال یابد. این مهارت از نوع disjointable (قابل جاخالی دادن) است(Patch 6.79). (مطلبش زیاد بود بخاطر همین ترجمه نکردم
    اما همین رو بگم که برخی ایتم ها و مهارت ها می توانندبه این نوع توانایی ها جاخالی بدن مثل blink یا توانایی دوم Anti-Mage)
    2- پس از برخورد به هدف ، خنجر Phantom Assassin باعث یک حمله فوری بر روی هدف می شود.
    2-1- از آنجا که این مهارت یک حمله معمولی دارد، می تواند با هر حمله modifiers (حمله های دارای اثر منحصر به فرد) ترکیب شود و معمولا روی ضرباتش موثر است، بجز موارد modifiers ذکر شده:
    Jinada ,16px Tidebringer iconversion110ef5a5313cb290943d7f880e5d82dcTidebringer16px Jinada iconversiondea4877853cfd864b63b906a9fa359ec
    2-2- ویژگی کند کردن این مهارت از ویژگی آسیب ایتم Echo Sabre و از مهارت Tidebringer کاربردی تر هست، اما تاثیرش از (سرعت حمله و cleave ) بهتر نیست.
    2-3- بااین وجود ، حمله هایی که از انیمیشن حمله استفاده نمی کند،پس نمی توانند توانایی هایی که بر روی فرایند شروع حمله (به طور مثال Untouchable16px Untouchable iconversionfa4445d6e33a1335a8ab9ff484ed1647) ادامه یابد. (اینجا باید بگیم "چه ربطی داشت")
    2-4- cleave براساس موقعیت هدف تاثیر گذار می باشد،اسیب به صورت یک ناحیه دایره وار به سمت مقابل جایی که خنجر از می رود ، وارد می شود. (توضیحش شبیه خسارت splash بود)
    2-5- هرچند Dagger را می توان شبیه حمله دورزن(ranged) در نظر گرفت، این حمله هنوز هم به عنوان حمله Melee از Phantom Assassin به شمار می رود.
    2-6- بداین معنی است که تمام توانایی هایی که بین ranged و melee مشتق شده اند، تاثیر یا مقدارش به صورت melee مورد استفاده است و rang نیستند.
    2-7- این حمله فوری انجام می شود ضربه ای درست دارد، پس این حمله نمی تواند خطا برود. بااین وجود ، زمانی که Dagger در حال دور شدن است،حمله ای انجام نشده است.
    3- dagger ابتدا درصدی از مجموع اسیب حمله Phantom Assassin را کاهش می دهد ، و سپس به خودش 65 آسیب اضافی می افزاید.
    3-1- این نتایج در داخل فرمول ذکر شده می باشد: 65 + 25%/40%/55%/70% * (آسیب حمله اصلی + آسیب حمله جایزه / کاهشی) .(اوه چه فرمول عریض و طویلی)
    3-2- آسیب حمله (جایزه / کاهشی) همه تغییرات آسیب حمله ای که قبلا موجود بوده شامل می شود ،شامل انهایی که موقتند (bash) و آنهایی که شرطی اند (Quell) می شود.(مطلب خیلی سنگین بود)
    3-3- این 65 اسیب نیز یک اسیب حمله جایزه است ، اما پس از اسیب اصلی اضافه و محاسبه می شود.
    3-3- حمله modifiers به اسیب حمله (ضربه کریتیکال + lifesteal+ cleave) متکی هستند همچنین 65 آسیب اضافی هم شامل میشود.
    3-4- این آسیب به اسیب حمله Phantom Assassin از طریق یک باف وضعیت که برای 0.03 ثانیه طول می کشد اضافه میشود.
    3-5- چون که این اسیب از یک حمله عادی می اید، این را به عنوان اسیب Spell برنمی شمارد اما به عنوان اسیب حمله حساب می شود.
    3-6- این بدان معنی است که توسط اسیب بلوک تحت تاثیر قرار دارد ، بواسطه spell damage amplification (تقویت اسیب طلسم) و lifesteal با Octarine Core20px Octarine Core iconversion654d9cc153bea2aa1bdd56323e43be63 نمی تواند بی تاثیر باشد.
    4- این پرتاپ 450 محدوده برد دید دارد. این میدان دید برای 3.34 ثانیه در موقعیت هدف برای موفقیت در حمله به آن تاخیر دارد. (یک بار امتحان کنید کامل متوجه می شوید)
    5- این پرتاپ به neutral creep اردوگاه بسته است. (البته مثل اینکه توی پچ 7.00 بعد بازش کردن یعنی میتونید رویشان 1 بزنید)
    6- هنگامیdouble strike Stifling Dagger(دو برابر کردن ضربه خفه کردن با خنجر) را از درخت استعداد انتخاب کردید،اینspell دومین پرتاپ را به سمت یک هدف تصادفی موثر که در داخل محدوده معین می باشد،می اندازد.
    6-1- هدف اولیه را با Dagger دوم نمی توانید هدف قرار دهید، تا زمانی که هیچ هدف دیگری در این نزدیکی نباشد، هیچ اتفاقی نمی افتد.
    6-2- هدف ثانویه به طور تصادفی در داخل ناحیه انتخاب می شود. هیچ اولویتی وجود دارد.
    5019 11490064841 یادداشت ها:
    1- Phantom Strike (ضربه شبح) را روی واحد های دوست ، بدون گرفتن سرعت حمله جایزه می توان استفاده کرد.
    2- هنگامی که در ریشه باشید نمی توانید استفاده کنید.(منظورش اینکه تا زمانی توسط یک مهارت (مثل مهارت دوم cm یا اولتی treant) یکجا نگه داشته شده اید نمی تونید از این توانایی استفاده کنید)
    3- Phantom Assassin به سمت هدف بعدی، بمحض قرار گیری در spell cast (فاصله طلسم ) نسبت به موقعیت او حرکت می کند.
    4-
    سرعت حمله جایزه برای 4 ثانیه یا 4 حمله موفق طولمی کشد ، هرکدام که کوتاهتر باشد.
    5- حملاتی که خطا میروند حساب نمی شوند و این میزان از حملات از دست رفته با سرعت حمله جایزه کاهش نمی یابد.
    6- سرعت حمله جایزه بر روی حمله موفق با یک تغییر هدف فورا از دست می رود.
    7- به فانتوم اساسین برای حمله به هدف اگر ان یک دشمن است دستور داده شده،به طورخودکار تاخیرهای معین را لغو کند. (اب دستته بنداز پایین بیا(یعنی بلافاصله بعد تلپورت حمله میکنه))
    8- روی couriers نمی توانید استفاده کنید.(نکته به جایی بود...... اینم اضافه کنم که روی spell immune (مثل BKB یا مهارت دوم Omni knight) جواب میده (Patch 6.88))
    9- این مهارت از نوع not disjoint است.(به این معنی که نمی توانید با این توانایی ، مهارت های disjointable را جاخالی بدید)
    5019 11514402092 یادداشت ها:
    1- Blur (گریز) و Evasion (محو شدن) مستقل از همدیگر هستند و Evasion همیشه فعال است.
    2- به طور متوسط ، Blur بواسطه بقای(توانایی زنده ماتدن) Phantom Assassin's در برابر حملات فیزیکی 25%/43%/67%/100% (16px Talent tree symbolversiond9a05984a3432eb764534e45939bc31f 82%/122%/186%/300% ) افزایش می یابد.(با چه منطقی 300% )
    3- Blur از توزیع شبه تصادفی استفاده می کند ، و بدین گونه، شانس miss (خطا) واقعی در هر سطح به میزان 20%/29.9%/37.7%/45.7%(16px Talent tree symbolversiond9a05984a3432eb764534e45939bc31f 41.8%/49.3%/56.6%/63.2% ) درصد است.
    4- در فواصل معین حضور قهرمانی از دشمن (که شامل illusions می شود) یا کریپ های قهرمانان (به جز خودی ها) و وضعیت سازگاری آنها را بررسی می کند.
    4-1- هنگامی که اثر blur فعال است ، فانتوم اساسین محو میشود و یک باف وضعیت این را نشان می دهد.
    4-2- invisible(نامرئی ها) ، spell immune (طلسم محافظتی) و invulnerable (رویین تن ها) تنها زمانی که قهرمان ها در داخل محدوده تشخیص قبل از تغییر وضعیت قرار داشتند قابل شناسایی هستند.
    4-3- قهرمانانی که قبلا invisible بوده اند وارد این محدوده بشوند قابل شناسایی نیستند ، مگراینکه آنها توسط توانایی یا ایتمی قابل دیدن باشند زمانی که در داخل محدوده باشند.
    4-4- زمانی که قهرمان های spell immune و یا invulnerable که به این شعاع وارد شوند ، قابل شناسایی نیستند.
    4-5- شناسایی قهرمانان نامرئی ساکن (یکجا ایستاده) تا وقتی که انها خارج از محدوده تشخیص نباشند قابل شناسایی هستند.
    4-6- قهرمانان hidden در تمام شرایط قابل تشخیص نیستند.
    4-7- یک تاخیر 0.75 ثانیه ای برای فعال یا غیر فعال شدن دارد.
    4-8- حالا به قهرمانان invisible واکنش نشان می دهد(Patch 6.80)
    5-این توانایی با دیگر منابع Evasion بصورت کاهشی قابل جمع است.
    5019 01514402092 یادداشت ها:
    1- شانس کریتیکال به طور متوسط در هر حمله 19.5%/36%/52.5% ( 16px Talent tree symbolversiond9a05984a3432eb764534e45939bc31f 26%/48%/70%) افزایش می یابد.
    2- شانس این فرایند با منابع متعدد کریتیکال قابل جمع است .
    2-1- اگر دومنبع از فرآیند ضربه کریتیکال همزمان شوند، ضریب بالاتر دارای اولویت می باشد.
    3- Coup de Grace (کشتن از روی ترحم) از توزیع شبه تصادفی استفاده می کند.
    4- یک بخش از این تاثیر بصری (یک تابش سفیدی روی سلاحش است) در طی بازی این شروعی از یک حمله است، که اشکار است این حمله درحال رفتن کریتیکال هست.

    درخت استعداد:
    برای نقش Tank
    5019 11513943500
    برای نقش Hard carry
    5019 01513945896
    اینم یک آمار درخت استعداد از دوتا باف که نشون میده درصد پیروزی با کدوم انتخاب بیشتر بوده.
    5

    نحوه گرفتن مهارت ها براساس پچ 7.03 برای هیروی phantom assassin:
    5019 01489518498
    آیتم بندی برای هیروی Phantom Assassin:
    5019 01514311694
    5019 01500751248
    مطلبی بود که من درهنگام ترجمه مقدمه باهاش روبرو شدم و ذهنم درگیر کرده بود.......دوتا 2 ادعا کرده بودکه این هیرو یکی از بهترین قاتلان Support ها توی کل بازی است که حتی میتونه با یک کریتیکال اونها از پا در بیاره ......در وهله اول این فقط یک جنبه واهی داره و واقعی نیست
    شما حتی بهترین ایتم ها رو ببندید بازهم چنین کاری نشدنی است .......اما شاید این بهتربن راه حل نباشد اما تنها راه حل موجود است تنها با اوردن divin میشه این داستان تبدیل به واقعیت کرد اما باید به یاد داشته باشید هیرو هایی نظیر axe و lc و... درکمین شما خواهند بود....
    شما باید انتخاب کنید توی دشمنان هیرو هایی که شما به انها miss میدهید بیشتر هستند یا قویتر از mkb استفاده کنید وگرنه battle fury بهتر است و در ادامه شما باید بین butterfly و Assalut یکی را برگزینید که هر کدام خصیصه خاصی داره اما در واقع انتخاب بین miss بیشتر یا
    Armor بیشتر است.اگر توی بازی دیدید که حریفهاتون خیلی سریع حرکت می کنند و یا blink دارن ایتم eye of skadi خیلی بدرد تون میخوره چون slow اش با مهارت اول این هیرو جمع میشه و 80 % حریف رو اهسته میکنه وگرنه ایتم Abyssal Blade گزینه مناسب تری برای شما است هرچند که این
    دو ایتم خاصیت های خیلی زیادی دارن و انتخاب بین انها را دشوار میکنه. نکته ای حائر اهمیت است اینست که Divine باید بعد از این سه ایتم battle fury .... power boot.... life steal بسته شود و موکول کردن ان به اخر بازی کاری اشتباه است . چون در اوسط بازی زمانی که ایتم را بستید به
    راحتی می توانید هیروهای دشمن را مغلوب خود کنید .بستن bkb بعد از Divine یک الزام هست مگر اینکه دشمن توانایی کشتن شما را نداشته باشد اما احتیاط شرط عقل است. اما اگر در میان درگیری divine خود را از دست دادید جایگزین ان Deadalus ببندید تا divine را از تیم مقابل پس بگیرید.
    البته این نکته رو هم باید یادآور شوم که اگر در تیمی بازی می کنید که غیر اعتماد هستند میتونید divine رو به عنوان اخرین ایتم در نظر بگیرید.

    77
    روش بازی:
    Phantom Assassin20px Phantom Assassin iconversionb8488ea01d1c46ea4afbaca67a9f6af6 یک carry مشهور برای شانس ذاتی اش در اندازه اسیب گسترده کریتیکالش هست ، خیلی اوقات دشمن را تنها با یک چرخش می کشد. او در شکار کردن قهرمانان اسیب پذیر تخصص دارد ، انها را با Stifling Dagger 16px Stifling Dagger iconversion06dec2a46efc1eee4fadebf4bee505bd اهسته می کند و روی مدافع با Phantom Strike 16px Phantom Strike iconversion390766c913c2e2c69356962fb684332b جهش می کند.
    مانند دیگر carry ها ، فانتوم اساسین به یک مقدار مناسبی از طلا و ایتم های موثر نیازدارد. از انجا که او بر وارد اوردن ضربات فیزیکی کریتیکال وابستگی کامل دارد، او به disables (غیر فعال) شدن حساس هست و باید به یک Black King Bar 20px Black King Bar iconversion3b260e404db95d92a71ae02d60f6159b در بسیاری از مبارزات تیمی تکیه کند.

    نکات و شگرد ها:
    عمومی:
    - حتما متوجه شدید که Phantom Assassin تا حد زیادی تک هدفی است و خسارت این قهرمان با مقداری اندکی disable همراه می باشد ،پس او در حمله به اهداف متعدد در یکجا ، بصورت همزمان ناتوان هست.اولویت بندی با هدف اصلی (مشخص شده) است، به عنوان مثال Phantom Assassin باید دقیقا بداند کدام
    دشمنش را در این زمان می خواهد از بین ببرد ، بنابراین تغییر هدف جایز نیست.
    - با وجود اینکه intelligence پایه پایین و رشد پایین intelligence دارد ، Phantom Assassin فقط دو توانایی فعال کم مصرف (از مانا) دارد، پس او به ندرت به مشکل کمبود مانا برخورد می کند و نیازی ندارد برای افزایش بازیابی مانااش (به Base)برگردد. همچنین ، میزان مانا کم اش با شدت بازیابی مانا نامتناسب است این
    برایش یک مزیت است ، مانند Magic Wand 20px Magic Wand iconversionf901beee9f4fda615820b547b0d11fc8و Arcane Boots 20px Arcane Boots iconversiona270aa03d26e87551036c80f4bd2ab94متحدان ، Chakra Magic 16px Chakra Magic iconversione4a1a519cf4fc8f60ee7af88859dc08b، این اجازه را به او می دهد تا بر روی ساختار ایتم بندی برای افزایش خروجی اسیبش و همین طور پتانسیل carry اش تمرکز کند.
    --- مراقب باشید که این هم در برابر فانتوم اساسین می تواند ،برای ازبین بردن میزان مانا اندکش با توانایی مانند EMP ،16px Mana Break iconversion92f83c30a2f90d057f439a0b0772838f Mana Break 16px EMP iconversiondb3f59a1151a389e8b8b4381e61b5e49 و Mana Drain 16px Mana Drain iconversion87f6e1e55baf8fb07e33574d3b2fb2b6 به خوبی استفاده شود او قادر به استفاده از اسپل هایش یا استفاده ازتوانایی ایتم های فعال در داخل یک مبارزه تیمی می تواند باشد. همین امر در
    توانایی هایی که قابل تغییر هستند صادق است مانند Arcane Orb 16px Arcane Orb iconversionb5976c49c3c1cd39bbb0e8d6475a17c3و Intelligence Steal 16px Glaives of Wisdom iconversione6b9787f942c3029c9331d075916e62f ،همچنین قرار گرفتن در برابر Sanity's Eclipse 16px Sanity27s Eclipse iconversionc5f98e2e4599b7714e45c083989a5cd2 بشدت اسیب پذیراست.
    --- فکر می کنید چون که او روی دو توانایی غیر فعالش برای بقا (توانایی زنده ماندن) و خروجی اسیبش متکی است، فانتوم اساسین در مقابل توانایی های از نوع تاخیری بسیار اسیب پذیر می باشد ، به خصوص Silver Edge20px Silver Edge iconversion589a101cebb47901cbac5663ad96bd12.چون توانایی اش را در فرار از حمله فیزیکی از بین می برد، همچنین به عنوان اندازه کریتیکال،
    می تواند ناتوان در مبارزه ظاهر شود.
    - مانند بسیار از دیگر agility carries ، فانتوم اساسین در برابر شدت جادو و اسیب خالص (Pure) بسیار ضعیف است. در حالی که او افزایش مقدار مناسبی از زره بواسطه رشد agility بالا اش و بواسطه محو شدن می تواند از حمله ها بگریزد ، در نتیجه استرنج متوسطش می تواند میزان سلامتی را در حدی قرار دهد که
    به آسانی بوسیله spells خرد شود. این همچنین شامل ایتم هایی از قبیل Blade Mail20px Blade Mail iconversion1cd63c6607e44771a213838e9a659cf1 می شود، که می تواند به دشمن اجازه بدهد به نوبه خود خروجی اسیب فیزیکی بالا Phantom Assassin را علیه خودش استفاده کند.
    - از همه بالاتر spell immunity برای فانتوم اساسین در ایجاد ساختار ایتم بندی بسیار مهم است. توانایی است در مقابل مهارت های از بین برنده مانا ، جلوی شکستن دیباف می گیرد، و به فانتوم اجازه می دهد تا از اسیب جادویی عبور کند به اندازه ای می ماند که دشمنان کلیدی در جریان درگیری از بین بروند .
    - به عنوان یک hard carry ، فانتوم اساسین در راهکارهایی که او می تواند برود ،محدود هست.
    --- در حالت استاندارد ، فانتوم اساسین بازی می کند به عنوان یک ​safe lane carryکه توسط حداقل یک support پشتیبانی می شود. در laning او اخرین ضربه را صرف جمع کردن طلا و اذیت کردن دشمنان باقیمانده می کند ، مستقلا ایتم هایی را که برای شروع به کار فارم نیاز دارد تهیه می کند. او بخاطر داشتن یک
    کندکننده و اسیب در Stifling Dagger و یک spell تعقیب / گریز در Phantom Strike، در لاین جفت هم هستند ، می توانند به مارترد برای فراهم کردن زمینه و گرفتن kill از دشمنان خارج از لاین کمک کنند، و می تواند نسبتا از گنک شدن بگریزد اگر به توانایی هایش تکیه کند.
    --- بسته به حریف لاین ، فانتوم اساسین می تواند به عنوان یک solo mid بازی کند. در حالی که او فاقد اسیب پایه مناسب است و به راحتی می تواند هنگام نزدیک شدن قهرمان دشمن برای ضربه اخر اذیتش کند ، به او این اجازه را می دهد تا با خیال راحت ضربه اخر در برد مناسب وارد کند و همواره دشمن را مورد اذیت
    قرار دهد. هم Stifling Dagger و Phantom Strike می تواند استفاده شود به عنوان disabling و وارد کردن spells زمانی که supports متحد در mid برای گنک کردن می چرخد ، تجربه و طلا solo می تواند به فانتوم اساسین این امکان را بدهد که شروعی موثر در پیش از وقت معین داشته باشد.

    توانایی ها:

    Stifling Dagger
    Stifling Dagger iconversione0461a14b274f89d996eb91e771b9a29
    - Stifling Dagger یک spell چند منظوره هست که به فانتوم اساسین توانایی که برای وارد کردن اسیب خارج از برد melee اش می دهد . این یک توانایی خوبی هست که حداکثر به نظر می رسد اول می باشد ،در مدت زمان کند کردن و اسیب مقیاس بالا در صورتیکه مصرف مانا اش در هر سطح کاهش می یابد.
    - به طور کلی ، Stifling Dagger یک توانایی خوب در زدن اخرین ضربه هست با، ان برد استفاده بسیار وسیعیش بطوریکه فانتوم اساسین اجازه دارد کریپ های دشمن خارج از بردش بکشد بدون اینکه مورد اذیت قرار بگیرد . ان می تواند همچنین استفاده شود به نوبه خود ازنظر سلامتی حریف را اذیت کند و در طول
    زمان حریف را از پا در بیاورد ، هرچند مراقب باشید از دشمنانی که Magic Stick را برای خنثی کردن این توانایی در لاین می خرند.
    - Stifling Dagger's برد استفاده وسیعیش این اجازه را می دهد برای وارد کردن خسارت به دشمنان در بردش جایی که انها ممکن است فکر کنند که ایمن هستند .از جمله موارد استفاده ان در لغو کردن بازیابی دشمن هست، Healing Salve و Clarity ار جمله انها می باشد ،که می تواند به فانتوم اساسین
    یک برتری در لاین بدهد.
    - به عنوان یک disable بکار می رود ، فانتوم اساسین می تواند با استفاده از Stifling Dagger تا حد زیادی دشمن را اهسته کند و مانع از فرار راحت انها شود ، در اینصورت او و متحدانش برای کشتن راحت بیشتر انها این امکان را می یابند. همچنین ، ان می تواند برای پوشش فرار یک هم تیمی استفاده شود ،
    دشمن تعقیب کننده را اهسته می کند پس انها نمی توانند در داخل بردی برای حمله یا استفاده از disables برسند .
    - Stifling Dagger معمولا یک حمله توسط فانتوم اساسین روی هدف خود است ، که می تواند حمله modifiers و فرایند مبتنی بر شانس modifiers در بردش وارد کند. فانتوم اساسین برای گرفتن Unique Attack Modifiers را نسبت به بیشتر دیگر کری ها برایش مزیت بزرگتری به حساب می آید. ، که او می تواند
    این modifiers در برد وسیعی علیه حریف های گوناگون بکار بگیرد.
    - Stifling Dagger می تواند همچنین استفاده شود به عنوان یک راهی برای disables کردن دشمن از دور با توجه به تاثیر گرفتن ضربه از برخی ایتم ها مانند Skull Basher 20px Skull Basher iconversion4b70b943fdea1742393d6e4cbd2ccf14و Monkey King Bar20px Monkey King Bar iconversion82cfb4cf3551bb29ef1cb6efc0495df9. با ایتم هایی مانند اینها فانتوم اساسین می تواند channeling spells و Town Portal Scrolls20px Town Portal Scroll iconversion0791beb3701d30779b388bd46cc4f601 حتی بدون بودن
    در برد melee غیرفعال (disable ) کند.

    Phantom Strike
    Phantom Strike iconversion351fa347d9deee4e4da9a3fe3a6892ad
    - Phantom Strike یک توانایی شبه blink هست که فانتوم اساسین بر روی واحد هدف تلپورت می کند، زمانی سرعت حمله اش افزایش می یابد که به یک واحد دشمن حمله کند.
    - افزایش سطح Phantom Strike زمان استراحت (cooldown) ان را کاهش می دهد ، چالاکی فانتوم اساسین را ، برای تعقیب و هم گریز افزایش می دهد. کاهش cooldown به فانتوم اساسین اجازه می دهد تا بطور پیوسته دشمنان در حال فرار را گیر بندازد و انها را درفواصل طولانی اگر نیاز باشد دنبال کند.
    - همچنین Phantom Strike می تواند به طور یکسان هم متحدان و دشمنان را هدف قرار بدهد ، ان می تواند به عنوان یک spell فرار برای دور شدن از رسیدن دشمنان درحال تعقیب استفاده شود . برای این منظور ، نیز در نظر داشته باشید که متحدان لازم نیست که در همان ارتفاع فانتوم اساسین قرار داشته باشند ،
    بنابراین ان می تواند در گذر از مقیاس صخره و درختان استفاده شود تا ناحیه ای مابین مارترد و تعقیب کننده اش قرار بگیرد .
    - با توجه به استفاده کم از مانا و کولدان ، Phantom Strike می تواند برای افزایش سرعت حمله فانتوم اساسین هنگام فارم کردن creeps ، به ویژه neutral های اردوگاه سودمند باشد. با این حال، در نظر داشته باشید که سرعت حمله جایزه فقط تا زمانی که او در حال حمله به هدفی از Phantom Strike ادامه می یابد،
    بنابراین استفاده از آن تنها هنگام تمرکز روی یک کریپ برای حملات پی در پی لازم است.
    - زمانی که برای پرش بر روی قهرمانان دشمن استفاده می شود، سعی شود در ترکیب Phantom Strike با یک Stifling Dagger منتهی بشود. Stifling Dagger مقدار اندکی اسیب اولیه ، اهسته کردن و میدان دید بر روی هدف، به فانتوم اساسین برای رسیدن در برد Phantom Strike این امکان را می دهد، حمله به آنها
    در حالی که اهسته هستند و بواسطه راحتی در پرشش جلوی انها را می گیرد . اگر زمان و برد اجازه بدهد ، نسبت به برد Phantom Strike برای خاتمه دادن، اول پرش بر روی هدف درست بطوریکه Stifling Dagger بعد از آن به منظور حداکثر رساندن تعداد حملات وارده بر روی دشمن آهسته متصل بشود.
    - در مورد انتخاب اهداف با Phantom Strike بسیار مراقب باشید ، و در انجام ان محتاط باشید. خروجی آسیب فوق العاده فانتوم اساسین آن را وسوسه به پرش بر روی هر هدف بالقوه می سازد ، اما مراقب باشید که دشمنان می توانند او را طعمه نمایند و این به یک موقعیت نامطلوب به دور از پشتیبانی متحدان می باشد.
    همچنین، دشمنان خاص با دسیبل مستقیم مانند Slithereen Crush​ 16px Slithereen Crush iconversiond8708208cf7d8a987c21db24faab9e21 و Berserker's Call​ 16px Berserker27s Call iconversion19ceb4cfd02bea394de7bbfccc844305 فورا می توانند مارترد را هنگامی که او بر روی آنها می پرد استان کنند، و با یک Ghost Scepter 20px Ghost Scepter iconversionf4c03087b5990664d46ec48e398d42a3که می تواند به سادگی به یک ethereal تبدیل شود در برابر حمله های شما مصونیت می یابند پشتیبانی می شوند.
    - همراه با Phantom Strike ، Helm of the Dominator همیشه می توانید مطمئن باشید که فانتوم اساسین یک راه فرار دارد. قرار دادن یک کریپ تحت کنترل در یک منطقه بی خطر هنگامی که در حال فارم هست می تواند به او اجازه دهد تا فورا با پرش دور شود اگر دشمنان قصد دارند تا او را گنک کنند ، و کریپ را نیز
    می توانید در دیده بانی برای میدان دید در موارد نیاز استفاده کنید.
    - متوجه شدید که Phantom Strike در مقابل پرتابه های وارده دشمن not disjoint است. با قرار دادن فاصله بین فانتوم اساسین و هر تعقیب کننده ممکن است برای اطمینان از ایمنی واقعا کافی نباشد ، به عنوان مثال stuns هدف قرار داده شده هنوز هم می تواند او را دنبال کند، و disables منطقه ای
    مانند Fortune's End​​،16px Storm Hammer iconversiondab465793538dbdff910e80c12b36674 Storm Hammer​ 16px Fortune27s End iconversionffb7806d37f5d95dbd17e940cda176ee و Concussive Shot​ 16px Concussive Shot iconversion532c8d7b9c1897b68db46b309e6aa79d همچنین خطر disabling متحدانی که فانتوم جهش می کند بر رویشان وجود دارد.

    Blur
    Blur iconversion12251eb41674c195f5a052a8b07ad617
    - Blur به فانتوم اساسین گریز در برابر حملات فیزیکی میدهد، و همچنین مخفی می نماید او را از دیده شدن در mini-map هنگامی که هیچ دشمنی در نزدیکیش نباشد .
    - یک نکته باارزش در مورد Blur اینست که به بقای فانتوم اساسین در برابر اذیت دشمنانش در میدان نبرد می تواند کمک کند. با این حال ، ابزار قوی تری نسبت به دیگر توانایی هایش می دهد ، این بهترین مصونیت به عنوان اخرین توانایی تا حداکثر (التیمیت) هست.
    - مراقب باشید که دشمنان زیرک تقریبا همیشه ساختار Monkey King Bar 20px Monkey King Bar iconversion82cfb4cf3551bb29ef1cb6efc0495df9به منظور مقابله با Blur استفاده می کنند، به طوری که نمی شود بر روی آن برای محافظت در برابر حملات فیزیکی در اواخر بازی تکیه کرد. با این وجود، باز هم برای بقای فانتوم اساسین در اواسط بازی می تواند مورد استفاده باشد و
    اطمینان حاصل شود که دشمنانش قبل از اینکه انها قادر به تکمیل آن شوند نیاز به یک زمان بسیار برای تلاشی سخت تر برای کشتنش دارند .
    - حتی اگر دشمن در فکر ساختار Monkey King Bar نباشد ، آنها ممکن است راههایی برای غلبه به فانتوم اساسین بدون نیاز به تیکه بر حملات فیزیکی داشته باشند ،هنگام رویاروی با تیمهای دارای سلاح های سنگین ، برای گرفتن توانایی Blur که ممکن است از درجه ارزش گذشته باشد عاقلانه نباشد و به جای ان
    Attribute Bonus 16px Attribute Bonus iconversiona24bdc95567f7c1fb2e8760e893e00c9 ، برای افزایش سلامتی ، زره و اسیب پایه فانتوم اساسین باید گرفت.
    - به طور کلی، Blur بهترین مجازات برای بکار گیری علیه قهرمانان دشمن منتخبی که نمی توانند تا حد زیادی از خرید Monkey King Bar بهره مند شوند. به عنوان مثال، ایلوژن های Phantom Lancer 20px Phantom Lancer iconversion6f044f9ffa5c9ca0a40c3055701a2319تنها می تواند از ضربه واقعی و نه از آسیب خام و سرعت حمله بهره مند شوند، در حالی که همین امر در مورد
    Chaos Knight20px Chaos Knight iconversion104c8d024870b18914f9b9c6e89de06dهم یکسان است. در موارد دیگر، Sven 20px Sven iconversion2fa5408042d00a6d7081157d3d94de2bنمی تواند افزایش دهد قدرتش را بوسیله God's Strength 16px God27s Strength iconversionce7998716bd058a90900cd4ddec88e6cبه خاطر اینکه bonus strength برایش فراهم نمی کند، و Riki 20px Riki iconversion68b5462f915004f3b20688d2bb8bc50bنمی تواند بخرد به عنوان یک ایتم اگیلیتی برای افزایش اسیب از Cloak and Dagger​16px Cloak and Dagger iconversion655afd325cc427d3a217a293b31d6f05 ، انها شش فرجه هستند که می تواند
    اثر بخشی بالایشان به یک بار محدود باشد .
    - توانایی Blur برای مخفی کردن فانتوم اساسین در نقشه کوچک است به او اجازه می دهد تا در مناطقی که push و farm می کند جایی که دیگر carries نمی تواند بدون خطر انجام دهد . مگر در مواردی که دشمن به طور مستقیم درخطوطی که آنها حاضر نیستند را کنترل کند ، آنهاممکن است بی اطلاع باشندکه
    فانتوم اساسین در آن منطقه است.
    - اثر Blur به فانتوم اساسین در شناسایی دشمنان اجازه می دهد زمانی که در نزدیکی او هستند، تا زمانی که آنها نامرئی نیستید. اگر اثر تاری اطراف بدن او و وضعیت شمایلش از بین برود، به احتمال زیاد بدین معنی است که یک قهرمان دشمن نزدیکش می باشد، و فانتوم اساسین می تواند بر این اساس اقدام کند.

    Coup de Grace
    Coup de Grace iconversione76e5b467498df9c42d43a7ce2543db1
    - Coup de Grace چیزی است که به فانتوم اساسین این امکان را می دهد که به عنوان ساختار ایتم های اگلیتی می تواند آسیب فوق العاده بالای خروجی اش را از طریق افزایش سرعت حمله برای درصد شانس بیشتر و اسیب حمله بیشتر برای کریت های بزرگتر به یک تمام کننده قوی تهدید آمیز تبدیل کند. از آنجا که
    تصمیماتی که در طول درگیری اتخاذ می شود، بر اساس انتظارات خروجی خسارت و پایداری(توانایی زنده ماندن در نبرد) است فانتوم اساسین می تواند انتظارداشته باشد که دشمنانش را از طریق کریت ها ناگهانی و حیرت اورش از بین ببرد ,آنها را مجددا به فکر وا می دارد که چگونه می خواهند تیم خود را درگیر کنند.
    - وقتی می جنگید ، سعی کنید تعیین کنید که کدام یک از قهرمانان دشمن را می توان با Coup de Grace حذف کرد ،و قبل از اینکه آنها بتوانند در مبارزه شرکت کنند، آنها را از صفحه روزگار محو کنید. توانایی فانتوم اساسین برای مقابله با صدمات شدید فیزیکی ناگهانی می تواند او را در از بین بردن پشتیبانی صحیح
    با ایتم های قوی و طلسم ها در مبارزات یاری نماید قبل از اینکه آنها را بدانند از کجا ضربه خوردند؟ (اینجاست که میگن یکی از من خوردی یکی از دیوار)
    - از آنجا که از توزیع شبه تصادفی استفاده می کند ، استفاده Coup de Grace می تواند به طور موثر مشکل باشد. عدم موفقیت این توانایی در یک حمله احتمال گرفتن شانس ان را برای حمله بعدی افزایش می دهد . بنابراین انباشته شدن تعدادی از حملات عادی قبل از یک درگیری با دشمن می تواند شانس
    وارد اوردن crit را افزایش دهد.
    -به یاد داشته باشید که همانند شانس crit در Stifling Dagger اعمال می شود،Phantom Assassin می تواند به طور بالقوه از اندازه اسیب فوق العاده اش در فاصله زیاد استفاده کند. به خاطر داشته باشید که آن توزیع به عنوان یک متغیر مجزا از حملات Phantom Assassin نگهداری می شود،
    بنابراین محاسبه شانس یک crit با محاسبه شانس دیگری کاهش نمی دهد.
    -به طور کلی بهتر است به جای تمرکز بر روی یکی یا دیگری ساختار ایتم بندی را انتخاب کنیم که هم دارای سرعت حمله و هم اسیب باشد. Phantom Strike می تواند برای افزایش درصد شانس در یک درگیری از طریق افزایش سرعت حمله مورد استفاده قرار بگیرد، با این حال نمی توان آن را به عنوان یک منبع ثابت
    از محاسبه شانس مورد استفاده قرار داد.

    کلیپی از دوتا: (برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید)
    5019 01481817023
    قسمتی از ریپلی:
    5019 01481864392

    131
    RAMPAGE!!! Phantom Assassin در PACH 7.07 :
    به این میگن فانتوم اساسین!!!!!!!
    5019 01514405182

    برای مشاهده ریپلی ها آنها از حالت فشرده خارج کنید ، بعد به درایوی که steam نصب کردید بروید و سپس ریپلی را در ادرس زیر کپی کنید:

    steamapps\common\dota 2 beta\game\dota\replays

    تیم های هماهنگ با هیروی Phantom Assassin:
    51
    ضعیف در برابر:
    پرش با Phantom Strike 16px Phantom Strike iconversion390766c913c2e2c69356962fb684332b باعث می شود Phantom Assassin یک هدف فوق العاده آسان برای Berserker's Call باشد، تلاش برای گنک Axe با Phantom Strike یک خودکشی است.
    Black King Bar به طور کلی در برابر توانایی ها و ساختار آیتم های Axe بی فایده است. به عنوان مثال، Blade Mail می تواند Phantom Assassin را با ضربه کریتیکال خودش ، زمانی که توسط Caller Berserker به دام افتاده
    و نمی تواند متوقف شود، به کشتن دهد.
    Bristleback iconversion4eb8a08523264494d27e1e7bb8f66d29 نگه داشتنBristleback برای او بسیار دشوار است و باعث میشود فانتوم اساسین را از بین ببرد و تقریبا گنکش کاری غیرممکن است.
    Bristleback
    می تواند فانتوم اساسین را بکشد یا بسیار بد صدمه بزند.
    Bane iconversionf63b7231cd7c403c8c23db3cb9b4e273 Enfeeble 16px Enfeeble iconversionb50009c6bec022f250fdd9fc6a821c4a به شدت خسارت فانتوم اساسین را کاهش می دهد، مانند ضریب کریتیکالش در نهایت وقتی اسیب پایه اش کاهش می یابد بسیار ضعیف می شود.
    Fiend's Grip 16px Fiend27s Grip iconversion8f5ecc1cb2f329782f4375e475161b65 فانتوم اساسین را کاملا بی استفاده می کند و از Black King Bar 20px Black King Bar iconversion3b260e404db95d92a71ae02d60f6159b رد می شود.
    Broodmother iconversion68c765efb73634336dfb841b0c580096 توانایی های تک هدفی Phantom Assassin در برابر گروهی ازspiderlings او را بسیار درمانده می سازد .
    از آنجایی که فانتوم اساسین هست همیشه بر ضربه کریتیکال وابسته است، Broodmother معمولا زمان کافی برای استفاده از Spin Web 16px Spin Web iconversiondaf9171e8cb7971fbe23902110d07f65 برای محافظت از خود را خواهد داشت.
    Centaur Warrunner iconversione00bdf2e03c76f0cf3ae43436222d3f1 16px Return 28Centaur Warrunner29 iconversion3997a60e9ad9437f227e13641393693d Return باز میگرداند حمله فانتوم اساسین را برعلیه خودش ، همچنین او در معرض اسیب با هر ضربه قرار می دهد، و از ظرفیت سلامتی بزرگش اطمینان دارد که ضربه های بسیاری (برای کشتنش)نیازمند خواهد بود.
    اگر Centaur Warrunner ابتدا روی فانتوم اساسین پرش کند، او(فانتوم اساسین) قادر به فعال کردن 20px Black King Bar iconversion750229a1069701c3a1ffe112dd0dd96a Black King Bar نخواهد بود و ممکن است با کمک 16px Double Edge iconversiona66f383a8d7c2aeaffa38d8827d886e6 Double Edge او را شکست دهد.
    Stampede 16px Stampede iconversion1b3454b5ba40109ad19a2d93ecfbee53 می تواند یک متحد تحت حمله توسط Phantom Assassin را نجات دهد، و کند شدن توسط Stifling Dagger را خنثی می کند. اگر او صاحب یک20px Aghanim27s Scepter iconversion9606c26add88587575f8318fe45ead99 Aghanim's Scepter باشد، او می تواند مانع از کشته شدن یک دوست با سلامتی کم با یک کریتکال شود.
    Dragon Knight iconversionb9c69bb5f9d6b5903ca52442e5ab8c0c به لطف زره عالی که 16px Dragon Blood iconversion722b1dc511529a360212e88d85561da3 Dragon Blood می دهد کشتن آن برای فانتوم اساسین مشکل است، چراکه او به اندازه 100% در برابر اسیب فیزیکی مقاوم است.
    Dragon Tail16px Dragon Tail iconversion8438e219b3826501f55096d356837fabاستان میکند به محض وارد شدن فانتوم اساسین به او ،مانع می شود که او از سرعت حمله جایزه استفاده کند.
    16px Elder Dragon Form iconversiond4dedd821c31a72946504b02c17ab188 Elder Dragon (اسیب اسپلش) از طریق ضربه Blur فانتوم اساسین را از بین می برد، به Dragon Knight اجازه می دهد برای مقدار 75٪ آسیب برای وقتی که مستقیما بدون 20px Monkey King Bar iconversionf0516fcf8d637c9d26ed02ea9ae13e2f Monkey King Bar حمله میکند .
    Dragon Knight یکی از معدود قهرمانی است که می تواند در safely solo lane در برابر فانتوم اساسین همراه با یک پشتیبان بازی کند.
    Lion iconversionbfbe8bc46ae801edb943660f693aec5d وقتی که او برای حمله پرش می کند ، با بکار گیری سریع انیمیشن Hex 16px Hex 28Lion29 iconversion94ea910289065ec5f7936c4412e0753a و Earth Spike16px Earth Spike iconversion78a12644ab3023c648ddfd766666b0e4 به راحتی فانتوم اساسین را گیر می اندازد.
    Finger of Death 16px Finger of Death iconversion72b56f4c64816225b094a499d2e40e09 اغلب در ابتدا و اواسط بازی قبل از اینکه فانتوم اساسین بتواند کار دیگری انجام دهد به کار او پایان می دهد.
    Morphling iconversion069a728ffec35c1a80d2e9834e2749b6 Morphling's زره بالایش را به عنوان یک عامل مستقیم علیه فانتوم اساسین بکار می برد، باعث می شود حملات انجام شده به او خسارت بسیار پایینی داشته باشد.
    فانتوم اساسین همچنین به خسارت های متوالی بسیاراسیب پذیر است و Morphling's می تواند با استفاده از ضربه Ethereal Blade 20px Ethereal Blade iconversion1d712fe611429c6b6d6ae3f1605b6d9a و Adaptive Strike 16px Adaptive Strike iconversion4e5649642de171f9e0b70a10a8a4070b بصورت ترکیبی سرعتش را پایین بیاورد .
    Omniknight iconversion47e14f0547688118a098704d4ad76e02 Purification 16px Purification iconversion3ea4813e5931299d9b2053357d49d66bبه راحتی فانتوم اساسین را وقتی که او برای حمله ‍‍پرش می کند ، را می گیرد.
    Guardian Angel 16px Guardian Angel iconversiona854b878707e94ea92411f41789d1143، فانتوم اساسین را بی استفاده می کند، چون او کاملا به حملات فیزیکی وابسته است.
    Phoenix iconversion06b716b4139abfe46d6cae938761f7ae Fire Spirits 16px Fire Spirits iconversion1b0591c36d121b80c463f98644cf3ca2 یک کاهش سرعت حمله شدیدی را اعمال می کند، به شدت مانع از خسارت خروجی فانتوم اساسین می شود. در حالیکه Phantom Strike 16px Phantom Strike iconversion45e8bbc853fee260733ec3617bb7a592 ممکن است کمی مشکل را حل کند،
    خروجی خسارت جادویی و خالص ققنوس کاملا Blur's evasion 16px Blur iconversion27c156c271d61319aa0f3d06d49c629a را نادیده می گیرد، که منجر به آسیب شدید به ظرفیت سلامتی اندکش می شود.
    Puck iconversionb70d87946ac5d109d42cfe89de7727de
    Razor iconversion5b02f1b1c1ded261a81e586fd55d3fe7
    Skywrath Mage iconversion7aaccade2d9875cd5da60ba8416a398f
    Spectre iconversionc12370c05307e503a77f924ea1420f21
    Tinker iconversione4ea45caf1a58232088478414945b016
    این پست به زودی تکمیل می شود.
    پنهان کننده: کاغد دیواری
    dota2hqeu dota 2 phantom assassin fan art 1600x900
    ویرایش توسط reza2h : 12-27-2017 در ساعت 11:47 PM

  2. 13 کاربر مقابل از reza2h عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.

    amin00988 (09-20-2016),DeadEffect (08-17-2017),erfan5763 (10-05-2020),evilkingofdark (06-16-2016),FCB (06-01-2016),Fundamental (09-22-2016),Hossein.IR (09-20-2016),IR_Sepehr (09-29-2016),Mohammad.S (05-15-2017),samdeloges (09-28-2016),Sharingan (06-01-2016),UnHoLy666 (10-06-2016),[DR.[mmL (06-15-2016)

  3. Top | #2

    عنوان کاربر
    کاربر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    شماره عضویت
    335
    نوشته ها
    280
    تشکر شده: 471 بار در 185 ارسال
    خب مگه دنبالت بودن که سریع گذاشتی. اول کاملش میکردی بعد میذاشتی خب

  4. کاربر مقابل از Mamad Warlord عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    Apdentist (05-31-2016)

  5. Top | #3

    عنوان کاربر
    مدیر انجمن دوتا 2
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    شماره عضویت
    369
    محل سکونت
    Tehran
    یوزرنیم استیم
    HexyRose
    نوشته ها
    220
    تشکر شده: 504 بار در 222 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mamad Warlord نمایش پست ها
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    خب مگه دنبالت بودن که سریع گذاشتی. اول کاملش میکردی بعد میذاشتی خب
    خوب اگه بخواد کامل بنویسه ک باید 5 ساعت پشت سیستم باشه

    اینجوری نصفشو مینویسه و نصف دیگشو هم بعدا کامل میکنه . اکثر اموزش هارو اینطوری مینویسن

  6. Top | #4

    عنوان کاربر
    کاربر متخصص
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    شماره عضویت
    1805
    محل سکونت
    China
    نوشته ها
    1,419
    تشکر شده: 2,630 بار در 1,213 ارسال
    جنبه منفی بدون اولتی هیچه؟ این دیگه بدترین دلیل ممکن بود.. مثل اینه که بگید اینوکر بدون اولتی هیچه،یا پودج بدون هوک هیچه یا sf بدون coil هیچه و یا... تازه اگرم میخواستید بگید بدون فلان هیچ هست ( miss -blur بهتر بود!)

    در ضمن pa وابستگی خیلی زیادی به آیتم نداره و راحت erly game -mid game رو با آیتم های خیلی راحت میزنه چون تا اون موقع هنوز کسی mkb نتونسته بخره.

    به نظرم از این آموزش که توسط پوریا نوشته شده هم کمک بگیرید.(آموزش هیروی Phantom Assassin - دوتا 2)
    “If you can't fly then run, if you can't run then walk, if you can't walk then crawl, but whatever you do you have to keep moving forward.”


  7. Top | #5

    عنوان کاربر
    کاربر نیمه فعال
    تاریخ عضویت
    May 2016
    شماره عضویت
    5019
    یوزرنیم استیم
    rf418
    نوشته ها
    160
    تشکر شده: 187 بار در 77 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط Apdentist نمایش پست ها
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    جنبه منفی بدون اولتی هیچه؟ این دیگه بدترین دلیل ممکن بود.. مثل اینه که بگید اینوکر بدون اولتی هیچه،یا پودج بدون هوک هیچه یا sf بدون coil هیچه و یا... تازه اگرم میخواستید بگید بدون فلان هیچ هست ( miss -blur بهتر بود!)

    در ضمن pa وابستگی خیلی زیادی به آیتم نداره و راحت erly game -mid game رو با آیتم های خیلی راحت میزنه چون تا اون موقع هنوز کسی mkb نتونسته بخره.

    به نظرم از این آموزش که توسط پوریا نوشته شده هم کمک بگیرید.(آموزش هیروی Phantom Assassin - دوتا 2)
    خیلی از هیرو ها بدون ultimate قوی هستند و میتونند PA رو همون اول بازی بکشند مثل sven -slark-viper- و هیروهایی از این دست زیادن ، PA واقعا بدون ایتم و ultimate هیچه.
    اموزش پوریا رو قبلا دیده بودم نمی خوام مثل اون باشه دقیقا یک copy و past واقعی انجام شده ....من براساس تجربیات خودم با هیروی PA می نویسم - یادش بخیر یه زمانی غولی بودم بااین هیرو حیف Replay هاش رو ندارم ....وگرنه همین جا میزاشتم تا همه ببینند.

  8. Top | #6

    عنوان کاربر
    کاربر متخصص
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    شماره عضویت
    1805
    محل سکونت
    China
    نوشته ها
    1,419
    تشکر شده: 2,630 بار در 1,213 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط reza2h نمایش پست ها
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    خیلی از هیرو ها بدون ultimate قوی هستند و میتونند PA رو همون اول بازی بکشند مثل sven -slark-viper- و هیروهایی از این دست زیادن ، PA واقعا بدون ایتم و ultimate هیچه.
    اموزش پوریا رو قبلا دیده بودم نمی خوام مثل اون باشه دقیقا یک copy و past واقعی انجام شده ....من براساس تجربیات خودم با هیروی PA می نویسم - یادش بخیر یه زمانی غولی بودم بااین هیرو حیف Replay هاش رو ندارم ....وگرنه همین جا میزاشتم تا همه ببینند.
    sven هم بدون اولتی واقعا هیچ کاری نمیتونه بکنه یا viper . غول رنک چند؟

    شما هر چقد هم حرفه ای باشید از اون حرفه ای تر نیستید! هیچ کپی پیستی هم نکرده و دقیقا بر اساس تجربه خودش نوشته،به جای اینا اشتباهتون رو جبران کنید من پدر کشتگی با کسی ندارم.!
    ویرایش توسط Apdentist : 06-01-2016 در ساعت 01:31 PM
    “If you can't fly then run, if you can't run then walk, if you can't walk then crawl, but whatever you do you have to keep moving forward.”


  9. Top | #7

    عنوان کاربر
    کاربر نیمه فعال
    تاریخ عضویت
    May 2016
    شماره عضویت
    5019
    یوزرنیم استیم
    rf418
    نوشته ها
    160
    تشکر شده: 187 بار در 77 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط Apdentist نمایش پست ها
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    sven هم بدون اولتی واقعا هیچ کاری نمیتونه بکنه یا غول رنک چند؟
    شرمنده من اصلا Rank بازی نمی کنم بیشتر normal اگه حال نداشته باشم با bot ....
    قبل از این شش تا اکانت داشتم که بخاطر leave زیاد بن شدش الان هم لولم 25 هستش .
    من غول رنک نیستم فقط بازی من با هیرو PA متوسط رو بالا است (اگر هم گفتم یک زمانی غولی بودم با PA واقعیت رو گفتم شما تا به حال یک به چهار یا یک به پنچ بودید با دشمن با هیروی PA توی مد normal .....من اینو تجربه کردم منتها ریپلی هاشو ندارم )
    ویرایش توسط reza2h : 06-01-2016 در ساعت 04:44 PM

  10. Top | #8

    عنوان کاربر
    کاربر ثابت انجمن
    تاریخ عضویت
    Nov 2014
    شماره عضویت
    3257
    محل سکونت
    تهران
    یوزرنیم استیم
    AB_Nightmare
    نوشته ها
    531
    تشکر شده: 544 بار در 310 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط reza2h نمایش پست ها
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    شرمنده من اصلا Rank بازی نمی کنم بیشتر normal اگه حال نداشته باشم با bot ....
    قبل از این شش تا اکانت داشتم که بخاطر leave زیاد بن شدش الان هم لولم 25 هستش .
    من غول رنک نیستم فقط بازی من با هیرو PA متوسط رو بالا است (اگر هم گفتم یک زمانی غولی بودم با PA واقعیت رو گفتم شما تا به حال یک به چهار یا یک به پنچ بودید با دشمن با هیروی PA توی مد normal .....من اینو تجربه کردم منتها ریپلی هاشو ندارم )
    اصل بازی توی رنک هست ! وگرنه شده من با یه هیرویی که به اصطلاح گنکر نیست و زیاد نمی تونه کیل بگیره RAMPAGE هم گرفتم (Bounty hunter) - منم فکر می کردم bloodseeker خیلی حرفه ای ام حتی آموزشش هم نوشتم ولی وقتی بازی های 4-5k رنک رو دیدم ، فهمیدم که حتی 10 درصد هم از این هیرو بلد نیستم ! شما می تونین تجربیات خودتونو به بقیه بگین ولی هیچوقت نمی تونین ادعای یک هیرو رو بکنین زمانی که : یا رنک بازی نکردین- یا رنک پایین دارین-یا رنک بالا دارین ولی درصد برد و میانگین kda شما با اون هیرو در حد قابل قبول نباشه !

    بهر حال امیدوارم آموزش رو تکمیل کنید . استفاده می بریم . ممنون

    "I'm the beast of bedtime tales."


  11. 2 کاربر مقابل از ABNightmare عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.

    The Viper (06-01-2016),[DR.[mmL (06-15-2016)

  12. Top | #9

    عنوان کاربر
    کاربر ثابت انجمن
    تاریخ عضویت
    Nov 2014
    شماره عضویت
    3257
    محل سکونت
    تهران
    یوزرنیم استیم
    AB_Nightmare
    نوشته ها
    531
    تشکر شده: 544 بار در 310 ارسال
    در ضمن آیتم basher رو از قلم انداختین . اگه حریف شما اتکر باشه و شانسشو داشته باشه که ضربه اتکش miss نشه ( اگه mkb داشته که بدتر) تا قبل از اینکه حریف basher نگرفته شما باید گرفته باشین ! نمونش هیروی Legion - به دلیل آیتم هایی که میاره اکثرا نقش roamer داره - و اگه آیتم های اتکر هم بگیره (مخصوصا جلوی شما mkb) شما بدون bash نمی تونین کاری انجام بدین و یه duel روی سرتون زد راحت میمیرین ! هیروی ursa هم همینطور / تجربه ثابت کرده.

    "I'm the beast of bedtime tales."


  13. کاربر مقابل از ABNightmare عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    The Viper (06-01-2016)

  14. Top | #10

    عنوان کاربر
    کاربر نیمه فعال
    تاریخ عضویت
    May 2016
    شماره عضویت
    5019
    یوزرنیم استیم
    rf418
    نوشته ها
    160
    تشکر شده: 187 بار در 77 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط ABNightmare نمایش پست ها
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    در ضمن آیتم basher رو از قلم انداختین . اگه حریف شما اتکر باشه و شانسشو داشته باشه که ضربه اتکش miss نشه ( اگه mkb داشته که بدتر) تا قبل از اینکه حریف basher نگرفته شما باید گرفته باشین ! نمونش هیروی Legion - به دلیل آیتم هایی که میاره اکثرا نقش roamer داره - و اگه آیتم های اتکر هم بگیره (مخصوصا جلوی شما mkb) شما بدون bash نمی تونین کاری انجام بدین و یه duel روی سرتون زد راحت میمیرین ! هیروی ursa هم همینطور / تجربه ثابت کرده.
    اونی شما میگی من توی نقش Ganker برای این هیرو استفاده میکنم ان شاا... اماده شد همینجا میذارم.
    سیستم hard carry که من تعریف کردم نیاز به basher نداره چون هیروهای حریف با چند ضربه مردن (اگه دوست داشتید ریپلی سوم رو نگاه کنید من از همین نقش استفاده کردم)...... هیروی Legion رو نمی دونم تا به حال با این ایتم بندی به پستم نخورده دقیقا توی ریپلی 3 دو تا هیرو mkb داشتن نامردا فقط منو میزدن.بعد یک نکته جالب اینکه از منم خیلی می ترسیدن نمی دونم چرا واقعا!!!!!!
    ویرایش توسط reza2h : 06-01-2016 در ساعت 10:13 PM

صفحه 1 از 10 123 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


اکنون ساعت 08:57 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.

طراحی توسط ArTaBaZ و VBIran | کلیه حقوق این وبسایت برای دوتاباز محفوظ می‌باشد. 2022-2012©



chatbox