بعد از 1 ماه اومدم ک بازی کنم دیدم خیلی خیلی اپدیت داده
ارکانا ioهم اومد![]()
بعد از 1 ماه اومدم ک بازی کنم دیدم خیلی خیلی اپدیت داده
ارکانا ioهم اومد![]()
حجم آپديت ٢٠٠ مگابايت
• مقداری باگ در Matchmaking اصلاح شد
• سیستم جدیدی به بازی اضافه شد که اکثر تمرکز آن بر روی پلیر هایی خواهد بود که بیشترین مزاحمت ایجاد کرده و Toxic میباشند در نهایت سیستم بن و low priority بهینه تر خواهد شد
• سیستم جدیدی اعمال شد که پلیر های جدید را طبق الگوی رفتاری نسبت به تعداد بازی که انجام دادند تشخیص میدهد و به بیان دیگر اسکیل آنها شدیدا بیشتر از تاریخچه بازی آنها باشد، در نهایت در صورت تکرار این اسکیل خارج از میزان بازی آن ID به بیانی تشخیص Smurf ها بوده و اکانت Smurf بن خواهد شد
• سیستم جدید تشخیص رفتار پلیر های چه خوب و چه بد بنام Behavior Score آپدیت شده
• با استفاده از سیستم جدید تمامی خریداران و فروشندگان اکانت و ربات ها و بوستر ها و هرگونه عملکردی همانند Feeding ناشیانه متکرر منجر به Ban های 8 ساله میشوند
(توضيح بعد از پست اصلي)
Economy Updates
• به بازی Treasure of the Emerald Revival اضافه شد ولی عرضه عمومی نشده است
• این Treasure شامل ست های Naga Siren, Necrophos, Monkey King, Enigma, Rubick, Shadow Fiend, Abaddon, Clockwerk بوده همراه شانس بسیار Rare برای ست Terrorblade
• از صفحه اصلی Battlepass International17 حذف شد
ویرایش توسط samdeloges : 10-05-2017 در ساعت 01:44 PM
Nothing is impossible, the word itself says I'm possible
Audrey Hepburn
چطور اين سيستم فروشندگان اكانت رو پيدا خواهد كرد؟
ام ام آر بوستر ها از بارز ترين فروشندگان اكانت هستند كه الگوريتم خاصي را برا بالا بردن رنك و به طور كلي بازي انجام ميدن كه اين الگوريتم پس از تغيير صاحب اكانت عوض خواهد شد و اين شناسايي بسيار راحت است و اكانت فروخته شده بعد از چند مدت بن خواهد شد اما چطور فروشندگان شناسايي ميشوند؟
از طريق متوقف كردن اكانت هاي اسمورف جلوي فروشندگان گرفته ميشود
همچنين منظور از فيد دادن هاي بيهوده هم ميتواند به معنا Afk بودن در بازي هم لابي هاي ابيوس باشد كه منجر به بن هاي طولاني ميشود
اين سيستم جديد در اوايل كار است و به طور حتم گريبان تعداد زيادي را خواهد گرفت و تعداد زيادي از آنها بيگناهند
Nothing is impossible, the word itself says I'm possible
Audrey Hepburn
کل مراحل smurf رو از اول تا آخر با ربات های خودشون بازی می کردن...۱ هفته بعد ۵ تا اکانت اماده calibrate حاضر میشد بازی می کردن همون روز 5 تا 4k تحویل می گرفتنThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
الان که دیگه 3.5 شده max رو خبر ندارم...ولی قدیما اینطوری بود. تازه low priotiry هم اینطوری بر می داشتن...من که خودم هیچوقت سمتش نرفتم ولی تو کانال گذاشتم گفتم هر کس خواست براش می گیرم
ارزشِ هر انسان به چیزی که به آن دست مییابد، نیست، بلکه به هدفی است که میلِ رسیدن به آن دارد.
- جبران خلیل جبران
این آپدیت الان یک کار آزمایشی هست اصطلاحا" که دارن انجام میدن
آپدیت بزرگ که انتظار میره ۱ هفته بعد از esl بیاد خیلی بزرگ تر از این حرفاست و قطعا بدنبال احیاء کردن بازی هستن
منبع این حرفم مصاحبه vp.lil هست.
فکر کنم valve متوجه steam chart ها شده و میخواد دست به کار بشه...ولی واقعیت اینجاست که انقدر عوضی تشریف دارن که تازه دارن دست به کار میشن!
از اونطرف هم یک حسی بهم میگه ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست...
من بیشتر احساس می کنم باعث و بانی این کارا PUBG با اون همه محبوبیت و رکوردشکنی هاش باشه با توجه به اینکه بازیش رایگان هم نیست.
تازشم وقتی که هیرو جدید بدی بیرون اونم موقعی که ملت هنوز دارن تو سر و کله هم میزنن واسه core بازی کردن هیچ تاثیری توی احیای بازی یا جلب توجه بازیکن نداره...فوق فوقش ۱ ماه اول بازی می کنن بعد دوباره روز از نو روزی از نو...
bayani (10-08-2017),fever361 (10-05-2017),samdeloges (10-05-2017),Slayer (10-06-2017),vonarian (10-06-2017)
من کلا یه هفته LOL بازی کردم اما اگه بشه سیستمی شبیه به اون که قبل بازی از شما لاینی که میخوای بری رو میپرسه و براساس اون گیم فایند میکنه درست کنن خوبه با این تفاوت که ما تو دوتا اگر اشتباه کنم 6 تا موقعیت داریم (Mid-Carry-Sup-Offlane-Jungle-Roam) . البته به شرطی که بتونن یه اسکور جدا واسه role (یا بهتر همون موقعیت های ) هر بازیکن درست کنن که تو پروفایلشم ثبت شه و یه آمار دقیقتری نسبت به این چیزیکه تو پروفایل هست برای بازیکن به نمایش بزاره ...This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
بله منم با این قضیه موافقم. باید یکطوری بازیکنا رو بر اساس role مورد علاقه بازیشون تفکیک کرد و گذاشت تو یک تیمThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
ولي من به طور كلي با اين روش لول مخالفم چون دوتا٢ بازي خشكي نيست و در طول يك گيم ممكنه تغيير رول پيدا كنيم براي مثال در صورتي كه يك ساپورت براي تيم كافي نباشه يكي ديگه ميتونه سمي ساپ پلي بده...This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
يا مثلا ممكنه نياز باشه هيرويي كه پوشر نيست آيتم پوشينگ ببنده يا هيروي كري آيتم جمعي بياره يا حتي داست بخره خب يعني چه؟ اگه گفت ميخوام كري پلي بدم نبايد داست بخره؟
بعضي هيرو ها بيش از يك نقش پلي ميتونن بدن حتي توي يك بازي
ضمن اينكه بيشتر شش نقش در دوتا وجود داره و نقش هايي مثل آنتي كري هستند كه حتي نوشته هم نشدن
كري-ساپورت- اينيشيتور-جانگلر-روامر-تانك-ديزيبلر-ناكر-آنتي كري-پوشر-درابلر-و semi ها
خب كه چي؟ من دوست دارم كري كنم ولي ساپورتينگم خيلي خوبه(مثال)
يا من كريستال دوست دارم ولي الان حال ميكنم كري پلي بدم بعد ميرم توگيم ميبينم نه حال كري نيس همون ساپ برا تيم بهتره
اصن فلسفه ي all pick همينه:
هر چي عشق ميكنيو هوس كردي بشين(البته اگه آدم باشي شرايط تيمو در نظر ميگيري)
تغييرات گيم پلي كاري براشون نكرد نميدونم منظور از تغيير بزرگ چيه! چطور گيمو زنده ميكنن؟؟
ویرایش توسط samdeloges : 10-05-2017 در ساعت 10:45 PM
Nothing is impossible, the word itself says I'm possible
Audrey Hepburn
@Slayer
من نظرمو گفتم
شايدم خشك نشه
شايدم بشه
بايد ديد چيكار ميكنن
Nothing is impossible, the word itself says I'm possible
Audrey Hepburn
سه شنبه ٩ آبان
حجم آپديت ١.٥ گيگابايت
يكي از سنگين ترين آپديت هاي تاريخ دوتا محسوب ميشه كه علاوه بر اضافه شدن دو هيرو تعداد زيادي تغييرات در گيم پلي، مپ بازي، هيرو ها و تلنت ها مشاهده ميشه دو آيتم iron talon و poorman’s shield از بازي حذف شدن و چند آيتم جديد و رنگارنگ به بازي اضافه شدن
از نظر گستردگي تغييرات اين پچ در كنار پچ هاي 6.86 6.88 و 7.00 قرار ميگيره
تغييرات بازي از پچ هفت به بعد بازي دوتا رو به سمت فانتزي تر شدن برده و گيم پلي را راحت تر كرده كه باعث ميشه مخاطبان از سنين پايين تر به بازي جذب بشن و توانايي بازي داشته باشن كه اين امكان در قبل از پچ هفت وجود نداشت و پلير دوتا٢ بايد از هماهنگي دست و ذهن برخوردار ميبود كه تا سنين حتي ١٥ سالگي هم به دست نمياد از جمله اين راحت شدن ها ميشه به از بين رفتن كامل orb ها و unique attack ها اشاره كرد كه از پچ ٧ شروع به كاهش كردند و در اين پچ كاملا حذف شدند كه باعث ميشه ممنوعيت بستن آيتم مشاهده نشه البته ناگفته نماند كه آيتم deffisual blade با اسكيل هاي مانا بريك استك نميشن
در ادامه در پست هاي بعدي به صورت مفصل به تغييرات آپديت خواهم پرداخت
ویرایش توسط samdeloges : 11-01-2017 در ساعت 07:30 AM
Nothing is impossible, the word itself says I'm possible
Audrey Hepburn
طراحی توسط ArTaBaZ و VBIran | کلیه حقوق این وبسایت برای دوتاباز محفوظ میباشد. 2022-2012©