داستان هیرو: بل از تاخت و تاز scourge یک نژاد خرس باهوش که furblog خوانده میشدند یک گروه عمیق ارام در قلب اشارا زراعت می کردند بعد از یورش undead ها furblog ها مجبور به ترک منطقه و رفتن پیش swntinel برای این که از ان ها حفاظت کند اما ان ها برای انتقام قویترین خودشان را برای مبارزه میفرستند تا دیگر undead ها مزاحمت ایجاد نکنند نام او vlfsaar ) ursa ) بود او که توانایی این را داشت که وقتی عصبانی میشود با سرعت وحشتناکی زربه بزند و برای زربه زدن از پنجه های تیز خود استفاده میکرد
معرفی:Ulfsaarخرس جنگجو ( و یا به سادگی خرس ) یک قهرمان agility غوغا که تمرکز اصلی توانایی " افزایش آسیب autoattack است ، اجازه می دهد برای برخی از آسیب پایدار چشمگیر ترین در کل بازی است.
او در افزایش آسیب را بر علیه یک هدف متخصص . توانایی او اجازه می دهد او را به حمله تا حداکثر سرعت ( 400 IAS ) و به دست آوردن آسیب پاداش با هر ضربه متوالی در یک هدف واحد . با این توانایی ، فتح و غلبه و خشم فروشگاه محصولات آموزشی ، خرس می تواند اهداف فربه برای به اندازه 700 آسیب در هر ضربه وحشیانه. او jungler وحشی و مهاجم ساده ، قادر به انفرادی حتی روشن در سطوح پایین است اگر او ارائه Vladmir یا lifesteal دیگر . خرسحمل است که می تواند گلوله برفی اگر او پرورشی است ، اما مجموعه ای از توانایی های ضد غوغا موجود حتی اوایل بازی و عدم وجود خود را از هر گونه counterspells ، به خصوص به nukers قوی و قهرمانان با توانایی برای فرار او از او یک قهرمان متکی را در جادوها دیگر در تیم او . اگر چه یک قهرمان چابکی، افزایش قدرت خرس را می سازد او را بسیار با دوام و نهایی خود اجازه می دهد تا آسیب خود را به مقیاس با ساختن آیتم های قدرت .
منبع اصلی: انجمن رسمی دوتا در ایران
skil1:Earthshock با زدن ای اسکیل هیرو ضربه ای به زمین وارد می کند نه تا شعاع 385 یاردی هیرو دشمن را slow و دمیج می زند مقدار دمیج و slow به شرح زیر است: level1:90 damage, 25% slow level2:140 damage, 35% slow level3:190 damage, 45% slow level4:240 damage, 55% slow
skil2:با زدن این لول 400 تا به اتک اسپید هیرو اضافه میشود و به ترتیب 3/4/5/6 ضربه به دشمن با ان اتک اسپید وارد میکند(ضربات اضافه تر از مقدار ذکر شده با اتک اسپید معمولی زده خواهد شد) مقدار تاثیر گذاری این لول 15 ثانیه می باشد
کولدان:10
مانا به ترتیب:45/55/65/75
==
skil3:این لول به صورت خودکار فعال است و به شما این امکان را میدهد که در هر ضربه ای که به دشمن وارد میکنید مقداری دمیج اضافه در اتک بعدی به دشمن وارد شود که این مقدار در هر اتک به مقدار قبلی اضافه می شود مقدار دمیج اضافه به صورت زیر است:
level1:15 level2:20 level3:25 level4:30
توجه:شما فقط 6 ثانیه فرصت دارید تا به دشمن اتک بدهید در غیر این صورت خواصیت جمع بندی دمیج این لول reset می شود.زمانی که این لول بر روی دشمن فعال است یک پنجه قرمز رنگ بر روی سر حریف دیده می شود
skil6:با فعال کردن این لول درصدی از hp شما به دمیج ضربه شما اضافه می شود و ماندگاری این لول 15 ثانیه است مقدار درصدی که از hp شما به دمیج شما اضافه می شود به صورت زیر است
level1:5% level2:6% level3:7% مانا:0 کول دان:25
قات مثبت: اسکیلهاش بسیار با هم سازگارند خیلی راحت roshan را می زند کنترل راحت نیاز نداشتن به مانای زیاد
نقات منفی: ضعیف در مقابل هیروهایی کهstun دارند نا توان در هنگام فرار
منبع اصلی at: اموزش بازی با هیروی ursa warrior
Copyright © * * * * * * * * * * * *
Melee - Carry - Jungler - Durable
راهنمایی:
یک مرحله در خشم فروشگاه محصولات آموزشی و ارائه Vladmir (یا Vampiric هاله شبح شاه ) اجازه می دهد تا خرس جنگجو به انفرادی روشن نسبتا زود ( به عنوان اوایل به عنوان سطح 1 اگر بازیکن خوش شانس می شود با bashes روشن ) . با این حال، باید توجه داشت که خشم فروشگاه محصولات آموزشی منحصر به فرد حمله تغییردهنده است ، و به عنوان مثل، اثرات lifesteal که آن نیز منحصر به فرد حمله از اصلاح ( مانند که از ناسالم ماسک) می باشد را lifesteal عطا کند ، به عنوان خشم فروشگاه محصولات آموزشی آنها را لغو می کند.
به عنوان یک قهرمان با قابلیت طبیعی کمی به زور درگیر مبارزه با ، موارد سرعت از جمله فاز چکمه دنبال کردن قهرمانان در حالی که گشت زنی به تنهایی مفید است.
Earthshock آهسته نسبتا موثر حتی بدون پلک زدن خنجر است، اما بدون در نظر گرفتن شرایط، شروع بهتر است از چپ به متحدان با توجه به برد کوتاه آن است. بهتر است که به جای آن استفاده می شود به طولانی شدن زمان دشمنان در محدوده می باشد.
در حالی که کوچک، فتح و غلبه دارای یک زمان بازیگران و باید preemptively بازیگران برای جلوگیری از زمان از دست رفته در وسط مبارزه کنند. هنگامی که با استفاده از پلک زدن خنجر یا سایه تیغه ، فتح و غلبه قبل از شروع به طوری که هم بازیگران آن شما را از حمله جلوگیری نمی کند و به شما اجازه استراحت خود را برایاستفاده های اضافی پایین تر اجرا شود ، رای دادند.
در حالی که در درجه اول برای آرام آن استفاده می شود، Earthshock تا به استراحت و مانا هزینه بسیار پایین و ، فرض کنید شما لازم نیست برای صرفه جویی در مانا برای توانایی و یا موارد دیگر ، می تواند برای منطقه دیگر از آسیب اثر هرزنامه ، با این حال ، با احتیاط از طولانی آن است انیمیشن بازیگران، آن را به عنوان ممکن است اجازه فرار دشمنان به عقب نشینی خارج از محدوده غوغا.
توجه به این که به دلیل آسیب خشم فروشگاه محصولات آموزشی خرس جنگجو را به طور مداوم افزایش می دهد ، در شرایط مساوی آینده به هیچ قهرمانان که در واقع می تواند او را به جنگ به تنهایی وجود دارد . در نظر بگیرید و به سرعت حمله ، و دوام افزایش اقلام به عنوان با توجه به منفعل و نهایی خود را خرس را واقعا باید مورد آسیب نمی زند.
با مدیریت مناسب از تانگو و پمادها ، خرس و روح مرده کمی قبل یا پس از مرگ پادشاه می تواند روشن در سطح 1 را بکشند. مراقب باشید ، با این حال که اکثر بازیکنان کهنه از این امر آگاه هستند و آن را قماری مخاطره انگیز است که در صورت موفقیت، خواهد تیم خود یک مزیت اوایل بازی بزرگ به من بدهید. همچنین این تاکتیک می تواند با خرس و یو ، و همچنین بسیاری از قهرمانان دیگر مانند ضد Mage را ، Lich به ، و Treant محافظ به دست آورد.