آموزش هیروی Chen - دوتا 2 (پچ 7.07)

آپلود عکس محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما
نمایش نتایج: از 1 به 6 از 6
  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    کاربر متخصص
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    شماره عضویت
    6923
    یوزرنیم استیم
    Mr.Shhh
    نوشته ها
    51
    تشکر شده: 159 بار در 37 ارسال

    آموزش هیروی Chen - دوتا 2 (پچ 7.07)


    مقدمه

    Chen هیرویی با اسکیل های مفید برای فارم و هیل و کمک به هم تیمی ها


    داستان هیرو
    Chen متولد در Godless Hazhadal Barrens،در طایفه قانون شکنی بزرگ میشه که در گرمای صحرا زندگیشون رو میگذروندن. با سَبکی باستانی حیوانات را به بندگی خود درمی آوردند. مردم chen صحرای سخت Locuthi رو شخم زدن،گونه گیاهی منقرض "پناهگاه اژدها" که شن های صحرا رو طوری ذوب کرده که تبدیل به مجراهای شیشه ای برای جمع شدن باران های دوبار درسال،شده اند.
    همیشه با وجود گرسنگی و تشنگی،در برابر همدیگه و همسایه هاشون می جنگیدند،خاندان chen اشتباهی مرتکب شدند،روزی شوم،برای کاروان اشتباهی کمین کردند.
    در نبردی نادرست،خاندان chen پا پیش گذاشتن. شوالیه های مسلح Fold اقدام کوتاهی در صحرای Locuthi انجام دادن،اما در خیزآب ها مورد حمله و قتل قرار گرفتن. با جسد اژدهایان شان،باقی قبیله نیز ازین کار پیروی کردن. Chen تلاش کرد،ضربه زد،چنگ زد و نابود کرد_یا اینو میخواست.
    شکستشون داد،به روی زانوهاش،با حقارت با اعدامش روبرو شد،گردنش رو به تیغ پیشکش میکنه. Chen با شجاعت آشکار حرکت میکنه،مامور اعدام شمشیرش رو متوقف میکنه. به جای تیغ،به chen انتخابی میدن: مرگ یا گفتگو. Chen با ستمگری پیمان رو انتخاب میکنه. اون به Fold میپیونده و از گفتگوی خونی در زمان زره اش رو بدست میاره.
    حالا،با تعصب آیینی جدید،و با قدرت های تسخیر حیوان خودش،به دنبال ناباوران میگرده تا در عوض جایزه نهایی اون ها رو معرفی کنه

    u7vk chen minimap iconChen, the Holy Knight

    "You can learn faith at the end of a sword."

    1bsk role

    صداگذاری: Eric Newsome

    نقات مثبت
    با فارم در جنگل مشکلی نداره
    هیل گلوبال داره
    با تسخیر کریپ های جنگل،از اسکیل هاشون استفاده میکنه
    گنکر قوی در اول بازی
    پوشر تاثیرگذار در بازی


    نقات منفی
    هیروی سختی برای یادگیریه
    مکانیزم فرار نداره
    تا حدودی گوشت
    نیازمند و وابسته به اسکیل ها

    zwb bio


    اسکیل اول
    k3sn q

    باعث میشه دشمن در حرکت اسلو شده و از اسپل ها و اتک ها دمیج بیشتری بخوره

    انیمیشن:0.3+0.77
    رنج اعمال: 800(با آقانیم 1000)
    اسلو حرکت دشمن:18%/24%/30%/36%
    افزایش دریافت دمیج: 18%/24%/30%/36%
    مدت زمان: 8 ثانیه
    مانا: 70
    کولدان: 14/13/12/11

    +اگر قبل از زدن بلک توسط دشمن،این اسکیل رو استفاده کنید،اسلو و افزایش دریافت دمیج اعمال میشه
    +با BKB و لینکن و Dagger از دمیجش فرار میکنید

    توضیحات
    1)این اسکیل با سرعت 2000 به سمت دشمن پرتاب میشه ،تاثیر اسکیل بلافاصله با زدن آن ایجاد میشه،اسکیل رو بدون هدف واقعی ترک میکنه.
    2)هر سه نوع دریافت دمیج رو افزایش میده



    اسکیل دوم
    k4vu w

    دمیج تصادفی برای محک ایمان اون زده میشه. مقدار تصادفی hp خودی ها رو هیل میکنه. وقتی روی خودش زده میشه،همیشه حداکثر تاثیر رو داره

    دمیج: Pure
    انیمیشن:0.3+0.77
    رنج انجام اسکیل: 600(با آقانیم 800)
    حداقل دمیج: 50/100/150/200
    حداکثر دمیج: 100/200/300/400
    حداقل شفادهی: 25/50/75/100
    حدکثر شفادهی: 50/100/150/200
    کولدان: 16 (با تلنت 6) ثانیه
    مانا: 60/80/100/120

    +روی bkb و لینکن تاثیر نداره اما اگه خودی bkb زده باشه اثرگذاره
    +روی کریپ های ancient تاثیر نداره



    اسکیل سوم
    0e5x e

    Chen کنترل یه کریپ دشمن یا جنگل رو بدست میاره. اگر hp پایه کریپِ تسخیر شده از حداقل ممکن پایین تر باشه،hp اون به حداقل میرسه
    میشه برای تلپورت خودی ها به بیس،زده بشه. اگر روی chen بزنید،تمام کریپ های تحت کنترلش پیش chen تلپورت میشن

    انیمیشن: 0.3+0.77
    رنج انجام اسکیل: 800(با تلنت 1000)
    حداکثر تعداد کریپ ها:1/2/3/4(با تلنت 5/6/7/8)
    حداقل اچپی پایه: 700/800/900/1000(با تلنت 1700/1800/1900/2000)
    تاخیر تلپورت: 6/5/4/3
    کولدان: 10
    مانا:70/90/110/130

    توضیحات
    1)با هر تسخیر کریپ،روی اون dispel پایه قرار میده که باف ها و دیباف ها رو ازش برمیداره.
    2)وقتی تعداد کریپ هاتون به حداکثر رسیده،اگه روی کریپ جدیدی این اسکیل رو بزنید(به اضافه ancient ها) اولین کریپ از آخر،می میره که مرگ کریپ توسط این اسکیل هیچ XP به کسی اضافه نمیکنه(مانای کریپ رو کاملا پرمیکنه)
    3)روی تموم کریپ ها (به جز Roshan و کریپ های احضاری اسکیل هیروها) تاثیر داره
    4)وقتی حداکثر hp کریپی زیر حداقل hp باشه،hp حداکثر و درست اون با تفاوت افزایش پیدا میکنه(این افزایش مقدار درست hp به عنوان heal حساب نمیشه. کریپ تنظیم hp ش رو تا مقداری داره)
    5)مقدار hp کریپ های تسخیر شده بیشتر از لول آپ کردن اسکیل یا یا انتخاب تلنت "حداقل hp" نخواهد بود
    6)آقانیم باعث میشه که با هر lvl up کردن اسکیل آخر،بتونید 1 کریپ ancient بیشتر تسخیر کنید
    7)باف این اسکیل جنبه اطلاعی داره و با dispell شدن آیکونش برداشته میشه
    8)کریپ های ancient با حداکثر اجازه تسخیر،اضافه میشن،پس نمیذاره chen کریپ تسخیری بیشتر داشته باشه
    9)اگه ult نداشته باشید،این اسکیل بدون هیچ نتیجه ای روی ancientها اِعمال میشه،پس فقط مانا و کولدان هدر میره
    10)تلنت تعداد کریپ های تسخیری ancient رو افزایش نمیده
    11)اگه روی یونیتی اسکیل رو بعنوان تلپورت بزنید،یونیت از ضربه ها فرار میکنه و به جز ساختمان ها همه خودی ها تلپورت میشن
    12)روی یونیت های Invulnerable و Hidden زده نمیشه،اما اگه بعد از زدن اسکیل روی آنها،Invulnerable یا hidden بشن میشه تلپورتشون کرد
    13)تاخیر تلپورت برای همه انجام میشه حتی کریپ های تسخیری
    14)اگه روی خودتون بزنید تموم یونیت های تحت کنترلش رو تلپورت میکنه(یونیت های حاصل از آیتم ها)
    15)اسکیل،هر احضاری که داره یا کریپ های تحت سلطه دیگه ای رو افزایش میده. البته به جز ایلوژن ها
    16)برخلاف زدن اسکیل روی یونیت برای تلپورت،اگه روی خودش زده بشه کریپ های Hidden یا Invulnerable رو تلپورت میکنه
    17)محدوده های تلپورت براساس موقعیت chen بر تلپورت هستش،کریپ هایی که در رنج 120 چهار طرف chen ظاهر میشن
    18)چهار نقطه برای تلپورت استفاده میشه. وقتی بیش از 4 یونیت دارید،اونها به نزدیک ترین محل قابل حرکت این نقاط حرکت میکنن(نقاط تصادفی انتخاب نمیشن بلکه از الگوی ترمیم یافته ای پیروی میکنن.اولین کریپ تلپورت شده همیشه در سمت شمال chen ظاهر شده و کریپ های بعدی بطور ساعتگرد قرار میگیرن.

    +با آقانیم میتونید کریپ های Ancient رو تسخیر کنید،در هر لولِ این اسکیل حداکثر یک کریپ


    Ultimate
    3zm7 r

    تموم یونیت های خودی(به علاوه کریپ های تحت کنترل)در هرجای مپ رو heal میکنه

    انیمیشن: 0.3+0.93
    محدوده: گلوبال
    هیل: 250/375/500(با تلنت 650/775/900)
    حداکثر تعداد کریپ های اِنسینت: 0 (با آقانیم 1/2/3)
    کولدان: 160/140/120
    مانا: 200/300/400

    توضیحات
    1)همه کریپ های تحت سلطه chen حتی کریپ های احضار شده آیتم ها و ایلوژن هاش رو هیل میکنه اما ایلوژن ها و کریپ های غیر هیرو رو هیل نمیکنه(Clone های هیروها رو هیل میکنه)
    2)تموم خودی ها رو حتی اگه Hidden یا Invulnerable باشن هیل میکنه
    3)صدای این اسکیل برای همه خودی ها قابل شنیدنه نه برای دشمنان


    محبوب ترین روش های اسکیل گیری از نظر سایت Dotabuff

    qj1o 1


    درخت استعداد

    0u15 talent

    در لول 10 اگه دیر به دیر lvlup میشید، +35% XP اما اگه توی laneتون هیروهای رنج قرار دارن و براتون بازی سخته(مثل اسنایپر) +200 Cast Range که از راه دورتر اسکیل هاتون رو بزنید
    لول 15: یا کولدان اسکیل سوم رو 10 ثانیه پایین بیارید برای پوش دادن یا فارم بهتر، یا اگه زود توی فایت میمیرید +7 Armor
    لول 20: در این مرحله اگه در برابر خواسته های تیم(خرید وارد و داست و..) یا حمایتشون شرمنده شدید +180 Gold/Min در غیراینصورت +1000 به حداقل HP اسکیل سومتون اضافه میشه(توضیحات اسکیل سوم رو بخونید)
    لول 25: +4 به شمار اسکیل سوم اضافه میشه یا با +400 هیل بیشتر،در فایت ها یا نجات هم تیمی،اون ها رو supp کنید


    محبوب ترین روش تلنت گیری بر اساس سایت Dotabuff

    kaoj 2

    درصد حضور در لین ها

    k32a lane


    پنهان کننده: ست های هیرو
    ohed set 2

    xm01 set


    آیتم ها

    شما ساپورتر هستید پس برای تیم تون j03c animal courier  radiant  icon و tw6h observer ward icon بگیرید

    برای خودتون هم vk9v tango icon ipb clarity iconبرای جبران مانا و HP

    چندتا wcgz iron branch iconبگیرید و نگهشون دارید چون برای آیتم بندی لازم میشه

    یه خورده که فارم کردید(اگه جانگلر میرید) eofm headdress iconبگیرید

    بوتتون هم تبدیل بشه بهbwnr arcane boots icon

    حالا که lr8l mekansm icon دارید با بوتتون میشه ou6d guardian greaves icon(اگه مانتون پایینه و بوتتون رو استفاده کردید اما مکانیزم رو نه،میتونید با راست کلیک و انتخاب گزینه ای،دوباره مکانیزم و بوتتون رو جدا داشته باشید و دوباره ماناتون رو پر کنید)

    rd7a aghanim 39 s scepter iconهم اختیاریه

    niur force staff icon خیلی مفیده باری نجات یارها یا رسیدن یه هیروی دشمن

    اگه دشمن درحال زدن اسپل خاص(مثل Ult SF) هستش یا اگه اسپل سنگینی بخورید کارتون تمومه، dph3 eul 39 s scepter of divinity iconرو بگیرید

    01jk scythe of vyse iconMana Regen عالی میده و دشمن رو برای چند ثانیه HEX میکنه(مثل لول 3 Shadow Shaman)

    t7cl necronomicon 1 iconمیتونید بگیرید که دوتا یونیت با توانایی های خاص احضار میشه

    tw0m shiva 39 s guard iconدشمنان رو اسلو میکنه هم مانا بهتون میده و هم آرمور


    دشمنان
    شما تقریبا در برابر بیشتر هیروها ضعیف هستید که البته باز به شرایط بازی بستگی داره. چند نمونه در پایین هستن طبق انتخاب خود دوتا2

    9c1 downloadخوب فارم کرده باشه با فعال کردن اسکیل اولش کارتون تمومه

    c5h4 download  1 سایلنس میشید،جونتون رو برای خودش میکشه(میتونه تموم شارژ اسکیل سومش رو روی شما بزنه)

    f2hz download  2 بلید میل داشته باشه توی دوئل قورتتون میده

    95iv download  3 انقدر Slow میشید که فرار ناممکنه حتی با وجود کریپ هاتون(همیشه هم با خودش force داره)


    پنهان کننده: تاریخچه هیرو


    Version
    Description
    7.07d
    Increased base attack damage from 22-32 to 27-37 (total attack damage is now 48-58).
    Increased movement speed from 300 to 310.
    7.07c
    Reduced Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion mana cost from 100/110/120/130 to 70/90/110/130.
    Level 10 right talent: Increased experience gain bonus from 20% to 35%.
    Level 10 left talent: Increased cast range bonus from 125 to 200.
    7.07
    Increased attack range from 600 to 650.
    Increased base health regeneration from 0 to 1.5.
    Increased base mana regeneration from 0.01 to 0.9.
    Removed Test of Faith (Teleport) icon.png Test of Faith (Teleport).
    Test of Faith icon.png Test of Faith
    Can now be cast on allies to heal them for half the damage values. Always heals for max values when cast on self.
    Reduced mana cost from 90/100/110/120 to 60/80/100/120.
    Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion
    Can now be cast on allied units to teleport them home after a 6/5/4/3 second delay. When cast on self, all of Chen's creeps are teleported to him after the delay. [?]
    [U] Changed legecy key from R to F.
    Increased mana cost from 100 on each level to 100/110/120/130.
    Reworked talents:
    Old:
    Level 10: +125 cast range or +30 movement speed
    Level 15: 10s Test of Faith icon.png Test of Faith cooldown reduction or +250 health
    Level 20: 1000 Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion minimum creep health or +120 gold per minute
    Level 25: +200 Hand of God icon.png Hand of God heal or +2 Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion max units
    New:
    Level 10: +125 cast range or +20% experience bonus
    Level 15: 10s Test of Faith icon.png Test of Faith cooldown reduction or +7 armor
    Level 20: +1000 Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion minimum creep health or +180 gold per minute
    Level 25: +400 Hand of God icon.png Hand of God heal or +4 Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion max units
    7.06f
    Increased Hand of God icon.png Hand of God heal from 225/350/475 to 250/375/500.
    7.06e
    Increased Hand of God icon.png Hand of God heal from 225/325/425 to 225/350/475.
    Level 20 right talent: Increased gold per minute bonus from 90 to 120.
    7.06d
    Increased Hand of God icon.png Hand of God heal from 200/300/400 to 225/325/425.
    7.06
    Increased Strength attribute symbol.png strength gain from 1.5 to 1.8.
    Reduced base health regeneration from 0.25 to 0.
    Reduced Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion cooldown from 30/26/22/18 to 10 on each level.
    Level 20 left talent: Replaced 45 seconds respawn time reduction with 1000 Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion minimum creep health bonus.
    7.05
    Level 10 right talent: Increased movement speed bonus from 25 to 30.
    Level 20 left talent: Increased respawn time reduction from 40 to 45.
    7.02
    Level 10 right talent: Increased movement speed bonus from 15 to 25.
    Level 15 left talent: Replaced 25% spell damage amplification bonus with 10 seconds Test of Faith icon.png Test of Faith cooldown reduction. [?]
    Level 15 right talent: Increased health bonus from 200 to 250.
    7.00
    Increased Penitence icon.png Penitence slow and damage amplification from 15%/20%/25%/30% to 18%/24%/30%/36%.
    Test of Faith icon.png Test of Faith now displays how much damage it dealt above the target.
    Test of Faith (Teleport) icon.png Test of Faith (Teleport) now disjoints projectiles upon teleporting.
    Added talents:
    Level 10: +125 cast range or +15 movement speed
    Level 15: +25% spell damage amplification or +200 health
    Level 20: -40s respawn time or +90 gold per minute
    Level 25: +200 Hand of God icon.png Hand of God heal or +2 Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion max units
    6.87
    Hand of God icon.png Hand of God no longer fully heals all units under Chen's control [?]
    6.86d
    Aghanim's Scepter icon.png Aghanim's Scepter no longer reduces Hand of God icon.png Hand of God's cooldown from 160/140/120 to 30.
    6.86
    Increased base Strength attribute symbol.png strength from 20 to 23.
    Penitence icon.png Penitence
    Reduced mana cost from 100 to 70.
    Increased duration from 5/6/7/8 to 8 on each level.
    6.85
    Increased Penitence icon.png Penitence slow and damage amplification from 14%/18%/22%/26% to 15%/20%/25%/30%.
    Test of Faith icon.png Test of Faith
    Reduced mana cost from 175 on each level to 90/100/110/120.
    Reduced cooldown from 24 to 16.
    6.84c
    Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion now provides a base health minimum of 700/800/900/1000 instead of a raw 75/150/225/300 health bonus.
    6.83
    Test of Faith (Teleport) icon.png Test of Faith (Teleport) now teleports all of Chen's units towards him cast on self.
    Uses the same delay as when cast on allied heroes.
    Increased Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion max units from 1/1/2/3 to 1/2/3/4.
    6.82
    Penitence icon.png Penitence
    Now directly amplifies damage, instead of attempting to re-deal a percentage of the damage taken as physical damage.
    Increased cast range from 600 to 800.
    Increased slow and damage amplification from 8%/16%/24%/32% to 14%/18%/22%/26%
    Rescaled duration from 7 on each level to 5/6/7/8.
    Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion now pierces spell immunity (can convert spell immune units).
    Aghanim's Scepter icon.png Aghanim's Scepter now also allows Holy Persuasion to be cast on ancient creeps (maximum 1 ancient creep per level of Hand of God).
    6.81
    Reduced Penitence icon.png Penitence cooldown from 14 to 14/13/12/11.
    6.79
    Test of Faith (Teleport) icon.png Test of Faith (Teleport) is now dispellable.
    Increased Hand of God icon.png Hand of God cooldown from 140/130/120 to 160/140/120.
    6.76
    Increased Penitence icon.png Penitence damage amplification from 7%/14%/21%/28% to 8%/16%/24%/32%.
    Increased Hand of God icon.png Hand of God cooldown from 120 on each level to 140/130/120.
    6.75
    Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion no longer has the ability to teleport allied units.
    Test of Faith icon.png Test of Faith now grants a secondary ability to teleport allied units.
    Test of Faith (Teleport) icon.png Test of Faith (Teleport):
    Teleports heroes to fountain after a delay. Instant teleport for persuaded creeps.
    Cast range: 600
    Teleport delay: 6/5/4/3
    Mana cost: 200
    Cooldown: 24
    6.72
    Moved the teleportation part of Test of Faith icon.png Test of Faith to Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion.
    6.71
    Reduced Test of Faith icon.png Test of Faith cooldown rescaled from 30/28/26/24 to 24.
    6.70
    Reduced Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion cooldown from 30 to 30/26/22/18.
    6.67
    Reduced Test of Faith icon.png Test of Faith cooldown from 30 to 30/28/26/24.
    6.60
    Added Aghanim's Scepter icon.png Aghanim's Scepter upgrade for Chen: Reduces Hand of God icon.png Hand of God cooldown from 120 to 30.
    6.49
    Increased movement speed from 295 to 300.
    6.44
    Increased movement speed from 290 to 295.
    6.40
    Reduced movement speed from 295 to 290.
    6.31
    Hand of God icon.png Hand of God
    Increased mana cost from 150/200/250 to 200/300/400.
    Increased cooldown from 70 to 120.
    6.28
    Reduced movement speed from 300 to 295.
    Increased Test of Faith icon.png Test of Faith mana cost from 140 to 175.
    6.25
    Reduced movement speed from 310 to 300.
    6.20
    Reduced Penitence icon.png Penitence damage amplification from 8%/16%/24%/32% to 7%/14%/21%/28%.
    Increased Test of Faith icon.png Test of Faith max damage from 75/150/225/300 to 100/200/300/400.
    Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion
    Persuaded creeps now have 0 collision size.
    Persuaded creeps no longer die when Chen dies.
    Reduced max units from 1/2/3/4 to 1/1/2/3
    6.19b
    Fixed some bugs with Penitence icon.png Penitence damage amplification.
    Added disablehelp support for Test of Faith icon.png Test of Faith.
    6.18
    Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion
    No longer grants persuaded creeps 50% magic resistance.
    Changed legacy hotkey from U to R.
    6.17
    Fixed Test of Faith icon.png Test of Faith and Hand of God icon.png Hand of God disabling Chen during their cast time and being not interruptable.
    6.16
    Fixed a lag issue with Penitence icon.png Penitence.
    Fixed persuaded creeps dying when an illusion of chen dies.
    6.15
    Re-added and reworked Chen.
    Changed primary attribute from Strength attribute symbol.png strength to Intelligence attribute symbol.png intelligence.
    Reduced base Strength attribute symbol.png strength and gain from 22 + 2.6 to 20 + 1.5.
    Increased base Agility attribute symbol.png agility and gain from 13 + 1.4 to 15 + 2.1.
    Increased base Intelligence attribute symbol.png intelligence from 17 + 2.2 to 21 + 2.8.
    Rescaled base attack damage from 26-28 to 22-32 (total attack damage is now 43-53).
    Reduced base armor from 0 to -1 (total armor is now 1.1).
    Increased attack range from 500 to 600.
    Increased movement speed from [ Info Needed ] to 310.
    Replaced Battle Purge with Penitence icon.png Penitence
    Penitence icon.png Penitence:
    Forces a unit to accept punishment for their sins, causing them to move slower and accept more damage from attacks or spells.
    Cast range: 600
    Movement speed slow: 8%/16%/24%/32%
    Damage amplification: 8%/16%/24%/32%
    Duration: 7
    Mana cost: 100
    Cooldown: 14
    Notes: Amplifies damage by re-dealing the amount as physical damage.
    Replaced Holy Light with Test of Faith icon.png Test of Faith
    Test of Faith icon.png Test of Faith:
    If cast on enemy, will deal variable damage based on the unit's faith. If cast on allied hero, it will teleport him to safety. Instantly teleports Chen's persuaded units to safety.
    Cast range: 600
    Minimum damage: 50/100/150/200
    Maximum damage: 75/150/225/300
    Teleport delay: 6/5/4/3
    Mana cost: 140
    Cooldown: 30
    Notes: The damage is randomly chosen between the minimum and maximum damage. Can only teleport allied heroes or own units. Cannot target self.
    Replaced Perdition with Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion
    Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion:
    Takes control of a target enemy unit. Unit gains 50% magic resistance. If Chen dies, all his persuaded units also die.
    Cast range: 800
    Max units: 1/2/3/4
    Health bonus: 75/150/225/300
    Mana cost: 100
    Cooldown: 30
    Notes: Cannot be cast on heroes, ancient creeps, roshan and creep-heroes.
    Replaced Divine Intervention with Hand of God icon.png Hand of God
    Hand of God icon.png Hand of God:
    Fully regenerates your converted creeps. Heals all allied heroes on the map.
    Radius: Global
    Heal: 200/300/400
    Mana cost: 150/200/250
    Cooldown: 70
    6.04
    Removed Chen.
    6.03
    Increased Divine Intervention cooldown from 300/240/180 to 600/480/360.
    6.02
    Perdition can no longer be cast on buildings.
    6.01
    Perdition
    Increased mana cost from 60 to 120.
    Increased cooldown from 0 to 2.5.
    6.00
    Reworked Chen.
    Changed primary attribute from Intelligence attribute symbol.png intelligence to Strength attribute symbol.png strength.
    Increased base Strength attribute symbol.png strength and gain from 20 + 1.5 to 22 + 2.6.
    Reduced base Agility attribute symbol.png agility and gain from 15 + 2 to 13 + 1.4.
    Reduced base Intelligence attribute symbol.png intelligence and gain from 21 + 2.6 to 17 + 2.2.
    Rescaled base attack damage from 22-29 to 26-28 (total attack damage is now 48-50).
    Increased base armor from -1 to 0 (total armor is now 1.82).
    Reduced attack range from 550 to 500.
    Purge
    Renamed to Battle Purge
    Reduced movement speed slow from 100% to 10%/20%/30%/40%
    Now also slows attack speed by 10/20/30/40.
    Increased duration from 6 to 7.
    No longer deals 1000 damage to summoned units.
    Replaced Critical Strike with Perdition
    Perdition:
    Chen's ranged attacks are punishing when he reinforces them with a holy wrath. While active, adds damage based on Chen's maximum health.
    Cast range: 600
    Max health as damage: 3%/5%/7%/9%
    Mana cost: 60
    Cooldown: 0
    Notes: Is an active unique attack modifier. Can be used against buildings as well.
    Replaced Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion with Divine Intervention
    Divine Intervention:
    Calls upon the mercy and wrath of Hextar, the god of war. The next friendly hero to die will be resurrected with half hit points and mana soon thereafter. The target also becomes invulnerable for a short duration.
    Reincarnation delay: 3
    Invulnerability duration: 5
    Mana cost: 200/300/400
    Cooldown: 300/240/180
    Notes: When cast, all allied heroes and Chen himself get. The first one of them who dies gets resurrected. Does not trigger when aegis reincarnates the hero already.
    Patch history[edit]
    Patch
    Description
    20 Jan 2016
    Fixed a bug with Chen Chen's Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion and Lifestealer Lifestealer's Infest icon.png Infest that would break Chen Chen's selection state.
    11 Mar 2015
    Fixed Test of Faith icon.png Test of Faith's target sound not playing.
    12 Feb 2015
    [U] Added a cast Play sound to Test of Faith (Teleport) icon.png Test of Faith (Teleport).
    December 17, 2014 Patch Update 2

    Added extra buffer space to creeps teleporting to Chen with Test of Faith (Teleport) icon.png Test of Faith (Teleport).
    11 Jun 2012
    Fixed the following spells being castable on magic immune allies: The ability does not exist., The ability does not exist., The ability does not exist., Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion, Decrepify icon.png Decrepify, Astral Imprisonment icon.png Astral Imprisonment, Shadow Word icon.png Shadow Word and The ability does not exist..
    24 May 2012
    Updated Chen Chen's texture.
    17 May 2012
    Fixed Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion working on Spirit Bear.
    Added healing overhead messages for Mekansm icon.png Mekansm, Chen Chen, Lifestealer Lifestealer, Necrophos Necrophos, and Witch Doctor Witch Doctor.
    10 May 2012
    Fixed turn rates for the following heroes: Lifestealer Lifestealer, Alchemist Alchemist, Clockwerk Clockwerk, Bounty Hunter Bounty Hunter, Dark Seer Dark Seer, Dazzle Dazzle, Ancient Apparition Ancient Apparition, Brewmaster Brewmaster, Chen Chen, Silencer Silencer, Lone Druid Lone Druid, Spectre Spectre and Spirit Breaker Spirit Breaker.
    03 May 2012
    Fixed unit conversion spells (Enchant icon.png Enchant, Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion, etc) not removing existing debuffs properly.
    26 Apr 2012
    Fixed a case where casting an ability to control a unit (ie. Chen Chen's Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion), then querying the unit before the ability fired would not end up with the unit in a selected state and the abilities would not be usable.
    12 Apr 2012
    Fixed DisableHelp not working for Chen Chen's Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion.
    08 Mar 2012
    Fixed Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion interrupting allied channeling spells on cast (rather than upon tping).
    01 Dec 2011
    Fixed Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion allowing Wildkin's channeled Tornado (Wildwing Ripper) icon.png Tornado to go uninterrupted.
    17 Nov 2011
    Fixed the following ability interactions with Repel icon.png Repel/Purge: The ability does not exist., Weave icon.png Weave, The ability does not exist., The ability does not exist., Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion, The ability does not exist., Shadow Word icon.png Shadow Word, Focus Fire icon.png Focus Fire, Shukuchi icon.png Shukuchi, Berserker's Call icon.png Berserker's Call, The ability does not exist..
    03 Nov 2011
    Fixed Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion not removing buffs from the converted creep
    Fixed Hand of God icon.png Hand of God working on dead heroes
    07 Aug 2011
    Fixed Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion not restoring converted unit's mana.
    04 Aug 2011
    New Chen Chen spell icons.
    Added in missing Chen Chen Aghanim's Scepter icon.png Aghanim's Scepter tooltip.
    Updated Chen Chen's visuals.
    Chen Chen will only immediately teleport units he controls.
    Fixed Neutrals not spawning correctly after one of the pack had been dominated away. This happened constantly while playing Chen Chen and prevented the camp from coming back until my poor unit got killed.
    Dominated units no longer have phased collision. Affects Chen Chen, Enchantress Enchantress, and Helm of the Dominator icon.png Helm of the Dominator.
    03 Aug 2011
    Abilities that dominate creeps clear out the players that used to be able to control them. This prevents Chen Chen and Enchantress Enchantress from being able to control the same creeps.
    02 Aug 2011
    Fixed Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion to break channels on its target.
    22 Jul 2011
    Fixed double-kill credit due to Chen Chen's Penitence.
    16 Jul 2011
    Fixed Penitence icon.png Penitence effect being delayed.
    Fixed Penitence icon.png Penitence projectile speed.
    Fixed Test of Faith icon.png Test of Faith working on ancients.
    Fixed Test of Faith icon.png Test of Faith's teleporation not interrupting a unit.
    Fixed Hand of God icon.png Hand of God working on illusions.
    08 Jul 2011
    Dominating another creep and he's already pushed it to the limit, the oldest dominated creep will now be killed.
    Fixed Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion to not be self-castable.
    Holy Persuasion icon.png Holy Persuasion-dominated creeps and Enchantress Enchantress' Enchant icon.png Enchant-dominated creeps now have phased collision, just like units dominated with Helm of the Dominator icon.png Helm of the Dominator.
    Hand of God icon.png Hand of God to work on all of his controlled units.
    He will only kill his own units when trying to dominate more only if he is currently the Owner of the unit
    01 Jul 2011
    New Hero: Chen Chen


    پنهان کننده: تصاویر
    2dvf chen aghanims

    6396 inspirational chen dota 2 game art wallpaper 4379 of chen dota 2 wallpaper hd


    منبع: dota2 - dotabuff

    توضیحات و معانی اصطلاحات استفاده شده در لغتنامه دوتاباز
    ویرایش توسط Your Nightmare : 01-29-2018 در ساعت 05:36 PM
    Dark Promise

  2. 9 کاربر مقابل از Your Nightmare عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.

    ''iMM (01-29-2018),Alx (02-01-2018),FCB (01-30-2018),Mahdi-Void (02-05-2018),masterhate (01-31-2018),Milad._.R (01-29-2018),reza2h (01-31-2018),samdeloges (01-29-2018),Viper (01-31-2018)

  3. Top | #2

    عنوان کاربر
    کاربر نیمه فعال
    تاریخ عضویت
    May 2016
    شماره عضویت
    5019
    یوزرنیم استیم
    rf418
    نوشته ها
    152
    تشکر شده: 170 بار در 70 ارسال
    باتشکر از اموزشتون خوبتون......همین که کسانی مثل شما در سایت هستند و امورش های مفید میگذارند بسیار عالی است
    اصلا قصد جسارت به شما رو ندارم .....فقط درحد ذکر نکاتی که به نظرم بهتره اصلاح بشن میگم
    منفی ترین قسمت اموزش داستان هیرو بود که اصلا خوب جمله بندی نشده بود( تقریبا من نصف داستان متوجه نشدم)
    نکته بعدی اینکه امورشتون فقط امدید اسکیل ها بطور کامل همراه بانکات ترجمه کردید به علاوه مختصری به هیروها و ایتم ها پرداختید .....اما من حتی یک استراتژی ابتدایی در امورشتون ندیدم شما باید همیشه این نکته رو توی اموزشتون لحاظ کنید که کسی این اموزش رو میخونه دفعه اولش هست که با این هیرو بازی میکنه....
    اما یک خاطره .....یکی از دوستام که دائما توی مسابقه هست بعضی موقع ها با هم تک به تک میزنیم یک بار جلوم چن رفت وقتی کریپ ها رسیدن تاور 2 دیدم هیچی اون ور نیست بعدش به من گفت یکی از استراتژیهایی جدیدا توی مسابقات میرن که چن رو افلاین میندازن اونم با اسکیل سومش دو به دونه کریپ ها رو می فرسته Base ....نتیجه اینکه باعث میشه هیروهای مقابل از لول اپ عقب بیافتن

  4. کاربر مقابل از reza2h عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    Milad._.R (02-01-2018)

  5. Top | #3
    Alx
    Alx آنلاین نیست.

    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    تاریخ عضویت
    Sep 2015
    شماره عضویت
    4188
    نوشته ها
    91
    تشکر شده: 104 بار در 71 ارسال
    سلام.

    یه نکته هم من بگم در مورد هیرو های ضدی که نوشتین. اصولا این هیرو به عنوان ساپورت پلی میشه. پس درست نیست که بیاین لژیون یا کلینکز رو تو هیرو های ضد بزارید، (این رو تو یه آموزش دیگه هم دیدم) چون اصولا شما قرار نیست هیروی کری رو بزنید که حالا بگید ضد این هست و بلید میل ببندین!! هیرو ی ضد می تونه سایلنسر باشه که سایلنس می کنه یا ... (من خیلی وقته بازی نکردم زیاد از وضع مجود اطلاع ندارم :d).

  6. Top | #4

    عنوان کاربر
    کاربر ثابت انجمن
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    شماره عضویت
    64
    محل سکونت
    nether lands
    یوزرنیم استیم
    l_Viper_l
    نوشته ها
    411
    تشکر شده: 751 بار در 346 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط Alx نمایش پست ها
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    سلام.

    یه نکته هم من بگم در مورد هیرو های ضدی که نوشتین. اصولا این هیرو به عنوان ساپورت پلی میشه. پس درست نیست که بیاین لژیون یا کلینکز رو تو هیرو های ضد بزارید، (این رو تو یه آموزش دیگه هم دیدم) چون اصولا شما قرار نیست هیروی کری رو بزنید که حالا بگید ضد این هست و بلید میل ببندین!! هیرو ی ضد می تونه سایلنسر باشه که سایلنس می کنه یا ... (من خیلی وقته بازی نکردم زیاد از وضع مجود اطلاع ندارم :d).
    دلیل این که اون هیرو ها رو تو ضداش گذاشتن به جز اینکه اونا سریع chen رو میکشن بیشتر بخاطر اینه که chen که میره سریع پوش بده ench یا clinkz میان کریپاشو میگیرن یا lc میاد 1 میزنه رو کل wave پوش تعطیل میشه.


  7. 2 کاربر مقابل از Viper عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.

    Alx (02-01-2018),Your Nightmare (02-04-2018)

  8. Top | #5

    عنوان کاربر
    کاربر متخصص
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    شماره عضویت
    6923
    یوزرنیم استیم
    Mr.Shhh
    نوشته ها
    51
    تشکر شده: 159 بار در 37 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط Alx نمایش پست ها
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    سلام.

    یه نکته هم من بگم در مورد هیرو های ضدی که نوشتین. اصولا این هیرو به عنوان ساپورت پلی میشه. پس درست نیست که بیاین لژیون یا کلینکز رو تو هیرو های ضد بزارید، (این رو تو یه آموزش دیگه هم دیدم) چون اصولا شما قرار نیست هیروی کری رو بزنید که حالا بگید ضد این هست و بلید میل ببندین!! هیرو ی ضد می تونه سایلنسر باشه که سایلنس می کنه یا ... (من خیلی وقته بازی نکردم زیاد از وضع مجود اطلاع ندارم :d).
    دوست عزیز این هیرو نوعی پوشر هم حساب میشه مثل کلینز پس هیروهایی که تنهایی هم میتونن گنک کنن دشمنش حساب میشن،(در مورد سایلنسر هم خب یه جورایی دشمن هر هیرویی که اسپل زنه)در ضمن این هیروها توسط خود سایت دوتا2 جزو دشمناش قرار گرفتند(دشمن زیاد داره و 10 الی 12 تا هیرو بود که من مهم ترین هاش رو گذاشتم)درکل ممنون از نظرتون
    Dark Promise

  9. کاربر مقابل از Your Nightmare عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    Alx (02-01-2018)

  10. Top | #6
    Alx
    Alx آنلاین نیست.

    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    تاریخ عضویت
    Sep 2015
    شماره عضویت
    4188
    نوشته ها
    91
    تشکر شده: 104 بار در 71 ارسال
    در این مورد حرف ما صحیح هستش

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Designed By ArTaBaZ & VBIran


اکنون ساعت 01:49 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


chatbox