Health در دوتا 2

آپلود عکس محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    کاربر نیمه فعال
    تاریخ عضویت
    Nov 2015
    شماره عضویت
    4415
    نوشته ها
    152
    تشکر شده: 829 بار در 223 ارسال

    Health در دوتا 2

    همه ما میدونیم Health یا جون چیه و اگه به صفر برسه هیرو/کریپ نابود میشه ولی Health به همینجا ختم نمیشه .


    Base Health Pool

    همون جان پایه هست ،این جان ربطی به Strenght هیرو نداره و مقدارش برای همه هیرو ها 200 هست.یعنی اگه Strenght شما 0 بشه باز 200 جان اضافه دارید


    Strenght

    به معنای قدرت هست هرچه زیاد تر باشه جان شما بیشتر میشه هر 1 Strenght به شما 20 تا جان اضافه میکنه.


    نمایش Health

    Health شما دوجا دیده میشه یکی بالای سرتون یکی هم کنار Status خودتون پایین صفحه.Health که بالای سر شماست از خونه هایی تشکیل شده که اینطور هستن:

    هر خونه کوچک : 250 تا جان
    هر خونه بزرگ که شامل 4 خونه کوچک میشه: 1000 تا جان

    Heroes health barversione3b049b4b317d54d480ca6ebf123892a

    *این مورد خیلی میتونه تو درگیری مفید واقع بشه مثلا هیروی Axe میتونه کار هیرویی که 300 تا Health داره رو تموم کنه،شما راحت از روی تعداد خونه ها میتونید بفهمید کی موقع استفاده از Ult شماست.

    شما از روی رنگ شماره های بالای سر تون میتونید بفهمید چند درصد Health داره:

    قرمز : پایین تر از 20%

    زرد : پایین تر از 40 %

    سبز: از 40% به بالا

    HP Comparisonversionc8a60706fa56ff056763768c4fee36f9

    Creep-hero ها Health bar مثل هیرو ها دارن ولی رنگشون تاریک تر هست.

    کریپ های جنگل و روشن و کریپ های لن Health bar یه تکه دارن.



    افزایش Health

    جان یا با Heal یا با reg یا با Strenght افزایش پیدا میکنه.

    فرق Heal با reg اینه که هیل روی Health بار عددی رو نشون نمیده (مثلا اگه شما با Voodoo Regeneration هیل بشید Health bar شما نشون نمیده که چقدر هیل گیرتون میاد) ولی Regeneration عدد ثابتی رو نشون میده .

    ولی باید توجه داشت بعضی از اسپل هایی که جون شمارو افزایش میدن ممکنه نه جز Heal محسوب بشن نه Reg و اسپل هایی که بر روی جان اثر داره (مثل Ice blast) رو نادیده بگیرند:

    Sunder iconversiona447475e593dd3ef51d19f6576ce122d
    Decay iconversion4ff9249769935255ebdb5502783121e4
    Time Lapse iconversion66ac23df61cb3a9c8ff276d07d32d2bf
    Supernova iconversiondedda41d8a82b416077dee31ee6762c1
    Shallow Grave iconversionbbfa2be738dcc4651b75f8ea8f2a27b7
    SG نقش Pre Heal رو داره که نمیذاره جان پایین تر از 1 بیاد.


    Effective Health :

    جان اصلی شما توی بازی اونی که میبینید نیست در واقع به طور طبیعی جان شما بیشتر از اون چیزی هست که توی Health bar نشون میده،دلیل اینه که شما درصدی آرمور و Magic Resistance دارید.موقعی جان Health Bar شما به صورت درستش کم میشه که دمیج دریافتی Pure یا Hp removal باشه.



    Maximum health

    جان حداکثر شماست که بیشتر از اون نمیتونید هیل بشید اینا اسپل هایی هستن که Maximum health را زیاد میکنن:
    1 11478076185



    Health regeneration

    جان شما به طور طبیعی بعد از ضربه خوردن خود به خود مقداری زیاد میشه که به اون میگن Health regeneration هر 1 Strenght مقدار 0.03 تا Health regeneration اضافه میکنه . Health regeneration در ثانیه انجام میشه.

    1 01478076185

    همه ی هیرو ها 0.25 HP/sec دارن به غیر از:

    1 21478076185


    Balance changelog

    6.88

    جان پایه هیرو ها از 180 به 200 تغییر یافت.

    به ازای هر Strenght جان از 19 به 20 تغییر یافت.
    ویرایش توسط frigidsoul : 11-02-2016 در ساعت 06:00 AM

  2. 17 کاربر مقابل از frigidsoul عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.

    alireza shadow (11-02-2016),Amin_AssAssin (11-03-2016),Apdentist (11-02-2016),A_W_Z_2 (11-02-2016),Dotauser (11-13-2016),erebor (11-02-2016),favel (11-02-2016),FCB (11-02-2016),Hossein.IR (11-02-2016),IR_Sepehr (11-02-2016),Milad._.R (11-02-2016),samdeloges (11-02-2016),Sharingan (11-02-2016),Soul Keeper (11-02-2016),UnHoLy666 (11-02-2016),Viper (11-02-2016),vonarian (11-03-2016)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Designed By ArTaBaZ & VBIran


اکنون ساعت 01:23 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


chatbox