لیست عوامل مهم تاثیر گذار در Behaviour score

کوتاه کننده لینک محل تبلیغات شما آپلود عکس
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    کاربر نیمه فعال
    تاریخ عضویت
    Nov 2015
    شماره عضویت
    4415
    نوشته ها
    156
    تشکر شده: 841 بار در 227 ارسال

    Exclamation لیست عوامل مهم تاثیر گذار در Behaviour score

    اینو توی فروم play dota پیدا کردم تمام موارد تست شده توسط کاربره و از بات استفاد ه شده :

    منبع:Player behavior data | PlayDota Archive


    • اذیت کردن یارات با اسپل هایی مثل Relocate, Test of Faith, Nightmare, Bloodrage, AI, and Disruption تشخیص داده میشه.
    • فید عمدی تشخیص داده میشه،حتی مردن غیر عمد ولی به تعداد زیاد اثر داره.کشتن کوریر ،رفتن طرف تاور دشمن و مردن،خرج نکردن گلد،فروش آیتما به تعداد غیر عادی،دادن دمیج بسیار کم ،نابود کردن آیتم.
    • چند تا گیم رو برای چند نفر دیگه خراب کنی. (یا دیسکانکت یا لیو دادن حتی بازی سیو تو لیو باشه!!!!(البته نه بازی هایی که همون اول میگه حساب نیست))
    • خرید آیتمای مشکوک.
    • داشتن بیلد مشکوک(مثلا 5 تا بوت رو باهم بخری ،چند تا ارب افکت بگیری،بری ولدمیر بخری در حالی که یارت خریده)

    • نت ضعیف!
    • مقدار پینگ هایی رو که میدی.(Alt +click(
    • مقدار پینگایی رو که در ثانیه میدی
    • مقدار پینگ هایی رو که یارات بهت میدن.
    • مقدار پینگ هایی رو که یارات در ثانیه بهت میدن
    • مقدار مسیج هایی رو که به یارات میفرستی
    • مقدار مسیج هایی رو که به همه میفرستی
    • مقدار مسیج آماده ای رو که میفرستی
    • Pauses
    • Unpauses
    • کشیدن خط روی نقشه
    • مقدار ویس چت
    • chat_mutes(?)
    • voice_mutes(?)

    این دوتا آخری معلوم نیست که اگه یارات mute کنن حساب میشه یا اگه تو mute کنی.

    اینم یه سری کد مربوط به flag (همون ریپورت)که توی لایبری دوتا پیدا میشه

    enum EIntentionalFeedingType {
    k_EIntentionalFeedingType_None = 0;
    k_EIntentionalFeedingType_ExcessiveDeaths = 1;
    k_EIntentionalFeedingType_MultipleCourierPurchases = 2;
    k_EIntentionalFeedingType_MultipleCourierDeaths = 4;
    k_EIntentionalFeedingType_LowActivity = 8;
    k_EIntentionalFeedingType_LowDamage = 16;
    k_EIntentionalFeedingType_HighUnspentGold = 32;
    k_EIntentionalFeedingType_SoldTooMuchItemValue = 64;
    k_EIntentionalFeedingType_TooManyDroppedItems = 128;
    k_EIntentionalFeedingType_ExcessiveTowerDamage = 256;
    }
    ویرایش توسط Fery : 04-21-2017 در ساعت 12:36 AM

  2. 5 کاربر مقابل از Fery عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.

    bayani (04-21-2017),erebor (04-21-2017),FCB (06-22-2017),TeNSai (04-21-2017),Viper (04-21-2017)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Designed By ArTaBaZ & VBIran


اکنون ساعت 10:37 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


chatbox