اینو توی فروم play dota پیدا کردم تمام موارد تست شده توسط کاربره و از بات استفاد ه شده :
منبع:Player behavior data | PlayDota Archive
- اذیت کردن یارات با اسپل هایی مثل Relocate, Test of Faith, Nightmare, Bloodrage, AI, and Disruption تشخیص داده میشه.
- فید عمدی تشخیص داده میشه،حتی مردن غیر عمد ولی به تعداد زیاد اثر داره.کشتن کوریر ،رفتن طرف تاور دشمن و مردن،خرج نکردن گلد،فروش آیتما به تعداد غیر عادی،دادن دمیج بسیار کم ،نابود کردن آیتم.
- چند تا گیم رو برای چند نفر دیگه خراب کنی. (یا دیسکانکت یا لیو دادن حتی بازی سیو تو لیو باشه!!!!(البته نه بازی هایی که همون اول میگه حساب نیست))
- خرید آیتمای مشکوک.
- داشتن بیلد مشکوک(مثلا 5 تا بوت رو باهم بخری ،چند تا ارب افکت بگیری،بری ولدمیر بخری در حالی که یارت خریده)
- نت ضعیف!
- مقدار پینگ هایی رو که میدی.(Alt +click(
- مقدار پینگایی رو که در ثانیه میدی
- مقدار پینگ هایی رو که یارات بهت میدن.
- مقدار پینگ هایی رو که یارات در ثانیه بهت میدن
- مقدار مسیج هایی رو که به یارات میفرستی
- مقدار مسیج هایی رو که به همه میفرستی
- مقدار مسیج آماده ای رو که میفرستی
- Pauses
- Unpauses
- کشیدن خط روی نقشه
- مقدار ویس چت
- chat_mutes(?)
- voice_mutes(?)
این دوتا آخری معلوم نیست که اگه یارات mute کنن حساب میشه یا اگه تو mute کنی.
اینم یه سری کد مربوط به flag (همون ریپورت)که توی لایبری دوتا پیدا میشه
enum EIntentionalFeedingType {
k_EIntentionalFeedingType_None = 0;
k_EIntentionalFeedingType_ExcessiveDeaths = 1;
k_EIntentionalFeedingType_MultipleCourierPurchases = 2;
k_EIntentionalFeedingType_MultipleCourierDeaths = 4;
k_EIntentionalFeedingType_LowActivity = 8;
k_EIntentionalFeedingType_LowDamage = 16;
k_EIntentionalFeedingType_HighUnspentGold = 32;
k_EIntentionalFeedingType_SoldTooMuchItemValue = 64;
k_EIntentionalFeedingType_TooManyDroppedItems = 128;
k_EIntentionalFeedingType_ExcessiveTowerDamage = 256;
}