آموزش کامل هیروی IO - the wisp دوتا2

کوتاه کننده لینک محل تبلیغات شما آپلود عکس
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    کاربر جدید
    تاریخ عضویت
    Nov 2015
    شماره عضویت
    4413
    محل سکونت
    تهران
    یوزرنیم استیم
    viper_pc
    نوشته ها
    3
    تشکر شده: 9 بار در 1 ارسال

    Lightbulb آموزش کامل هیروی IO - the wisp دوتا2

    بسم الله الرحمان الرحیم

    آموزش کامل هیروی io - the wisp در دوتاباز فروم


    این پست همچنان در حال تکمیل است!
    لطفا تا پایان کار صبر کنید!
    با تشکر!





    Io minimap iconversion0ee3e546e3caaf5e7f2242bd901ab58e
    IO - the wisp یک هیروی رنج (دورزن) و قدرتی (strength) میباشد که با ارتباط خودش با بقیه هیرو ها بهترین نقش خودش رو ایفا میکنه ، هیروی بسیار اجتماعی است و از تنها بودن در نبرد های بیزاره و نمیتونه از حداکثر توانایی هاش استفاده کنه.

    میتونه با استفاده از خط اتصال و شارژ دوباره ( نام لول های این هیرو ) میتونه قدرت خودش را با دوستان خودش به اشتراک بگذاره.
    میتونه با استفاده از spirit ( نام یکی از لول های هیرو) میتونه دشمنان را در لاین هرس کنه.
    میتونه با استفاده از relocate ( یکی از لول های این هیرو) بین خودش و یارانش در نقشه تغییر مکان دهد.
    با قابلیت گنک کردن هیروی دشمنان، دفاع از لاین های بدون محافظ، کمک به یاران در مناطق دور افتاده دشمن ، با اینکه IO مهارت های بسیار بالایی دارد بازی کردن با این هیرو بسیار غیر قابل پیش بینی می باشد.




    نقش هیرو
    Support
    / Escape / Nuker
    ساپورت قدرتمند - فرار‌ از گنک دشمن- گنک کردن دشمن
    9zy9 capture2




    Bio - بیوگرافی
    ایو در همه جا و در همه چیز است. به عنوان بزرگترین سازنده محکوم می شود، توسط محققان به عنوان چشمک یک چشم الهی پرستش می شود، یو سیارات را اشغال می کند،
    مانند گردانندگان بزرگ (تاریکی و نور) او یکی دیگر از مسافران باستانی است در زمان های قدیم، Io The Wisp اساسا جهان است - یک نیروی بزرگتر از زمان، سرگردان از حوزه های فراتر از فهم فانی است. یو چیزی جز مجموع تمام نیروهای جذاب و مضر در ماده نیست، بلکه یک تظاهرات معقول شاروانی است که ذرات را با یکدیگر همپوشانی می کنند. این تنها در انحراف کنترل این نیروها است که حضور یو را می توان در فضایی فیزیکی تجربه کرد. نیروی خیرخواه، تعاونی، یو قدرت خود را به دیگران متصل می سازد تا قدرت متحدان افزایش یابد. انگیزه های آن نامشخص است، قدرت آن غیر قابل تصور است،اینکه یو از طریق فیزیکی حرکت می کند، بیان کامل اسرار جهان است.
    اسکیل ها

    Tether - لینک (اسکیل اول)

    Tether iconversion5daaa3acf6bc977f6851744b5c4e5983 با لینک شدن Io و یک هیروی دوست سرعت حرکت هر دو افزایش پیدا میکند. اگر io کاری کند که مانا یا سلامتی اش پر شود هیروی لینک شده 1.5x ازان را دریافت میکند. اگر دشمن بین لینک Io و دوستش قرار بگیرد slow (کم شدن سرعت) میشود. اگر فاصله ی io و دوستش زیاد شود لینک بین ان دو پاره میشود. io همچنین خودش میتیواند هر لحظه که خواست ارتباط را قطع کند.

    نوع اسکیل: با هدفگیری
    اثر بر روی دوست و دشمن
    مانای مورد نیاز :۴۰
    رنج: ۱۸۰۰
    فاصله شکست لینک:۹۰۰
    افزایش سرعت حرکت(برای دوستان):۱۰٪/۱۲٪/۱۴٪/۱۶٪
    کم شدن سرعت حرکت(برای دشمنان):۱۰۰٪
    کم شدن سرعت اتک زدن(برای دشمنان):۱۰۰
    مدت زمان کم شدن سرعت: ۰.۷۵ ‌/ ۱.۲۵ / ۱.۷۵ ‌/ ۲.۲۵
    مدت زمان کل این اسپل ۱۲ ثانیه خواهد بود.
    نکات این اسکیل:


    • این اسکیل یک زیر مجموعه دارد‌که پس از فعال کردن این اسپل فعال میشود و به کمک ان میتوانید لینک را قطع نمایید.
    • لینک کردن یونیتی که 700 فاصله یا بیشتر با io دارد باعث میشود io وارد عمل شده و خودش را به سمت ان یونیت بکشد تا فاصله حفظ شود.
    • io با سرعت 1000 کشیده خواهد شد و تا رسیدن به فاصله 300 یونیت لینک شده، عمل کشیدن io ادامه خواهد داشت.
    • io ممکن است در فضاهای ناهموار کشیده شود و ممکن است حتی در جایی گیر کند.
    • io به ممحض کشیده شدن به سمت یونیت لینک شده تا شعاع 350 دور ورش را تمام درختان را هرس میکند.
    • زمانی که io در حال کشیده شدن به سمت یونیت لینک شده است. اگر io لینک کردن را متوقف کند عمل کشیده شدن در جا متوقف خواهد شد.
    • اگر در حال کشیده شدن io به سمت یارش به او حمله ی Forced Movement شود (حمله ای که موقعیت مکانی هیروی دشمن را عوض میکند- اسپل شارژ کردن اسپریت و سیخ کردن پادج مثالی از این نوع حمله است.) کشیده شدن متوقف میشود. نکته: همه ی انواع disable باعث از بین رفتن لینک نمیشود( برای مثال: میوت شدن که در ان ایتم ها غیر فعال میشود یا سایلنس که در ان اسپل ها غیر فعال میشوند. یا بلایند شدن و کور شدن که باعث میس شدن اتک(خطا رفتن اتک) میشود کاری با لینک io نخواهند داشت.
    • اگر io تنواند با کشیده شدن فاصله ی خودش و یارش را از 900 کمتر کند کشیدن متوقف شده و لینک اتصال پاره میشود.
    • اگر فاصله ی io فرد لینک شده بیشتر از 700 شود ظاهر لینک متصل کننده تغییر خواهد یافت.
    • در فاصله ی 700 رنگ لینک از تیل (نوعی سبز) به ابی تغییر رنگ خواهد داد و در فاصله 800 لینک کم سو تر میشود تا به شما بفهماند با رسیدن به فاصله 900 لینک کاملا قطع خواهد شد.
    • یونیت یا هیروی لینک شده از سایر اسپل های Io و همینطور مانا و سلامت io بهره خواهند برد.
    • هیروی لینک شده حتی اگر مخفی ( حالتی که حرکت، اتک، استفاده از ایتم هاو اسپل ها غیرفعال میشود) و یا غیر قابل اتک خوردن(محافظت کامل از تمامی دمیج های وارده - Invulnerability) باشد همچنان از قدرت های io در نکته بالا بهره مند خواهد بود.
    • بهره مند شدن از سلامتی و مانای io تنها در صورتی است که io سلامتی و مانای کامل نداشته باشد و در حال پر کردن ان ها باشد و نیروی لینک شده هم درصدی از ان را ببرد.
    • در صورتی که io از ایتم مثل بعضی بوت یا مکانزم برای پر کردن سلامتی و مانای خودش استفاده کند. مقدار رسیده به نیروی لینک شده بستگی به مانا و سلامتی دارد که به io داده شده است.
    • نیروی لینک شده نمیتواند بیشتر از خود io از منابع بهره مند شود.(یادتان باشد که io فداکاری میکند اما به این معنی نیست که خودش را قربانی کند.)
    • تنها بار اولی که دشمن بین لینک io و یارش قرار میگیرد stun میشود. از دفعه ی بعد یا io باید لینک را قطع کرده و لینک جدیدی درست کند یا اینکه دشمن اگر دوباره وارد شود فقظ slow میشود و استان نمیشود.
    • اگر io به یک هیروی نامرئی لینک شود دشمنان تنها لینک تقلبی را میبینند که به مکان قبلی که هیروی یار مرئی بوده است متصل است. و موقعیت فعلی هیروی یار را نمیبینند.




    قطع لینک - Break Tether
    Break Tether iconversion2f9fb0301e01c25e07fde0fad7eb9f71 لینک متصل بین io و دوستش را قطع میکند.
    این زیر مجموعه اسکیل اول است که تنها با فعال بودن ان فعال خواهد شد.



    • این به عنوان یه اسکیل حقیقی شناسایی نمیشود برای همین در صورتی دشمن شمارا سایلنس کند و یا کاری کند که نتوانید از اسپل ها استفاده کنید. این گزینه همچنان فعال خواهد بود.
    • با این شبه اسپل میتوانید لینک متصل فعلی را با لینک جدیدی جایگزین کنید( اگر در نکات اسپل قبلی خوانده باشید تنها بار اولی که دشمن وارد لینک شود استان میشود.) با این اسکیل میتوانید هر بار لینک را نوسازی کنید و دشمن را به مراتب استان کنید.
    • به محض استفاده از این شبه اسکیل تمامی فعالیت های چنلینگ io متوقف میشود. (چنل کردن برای مثال آلتیمیت دکتر ویچ با چنل کردن انجام میگیرد.)



    ارواح -Spirits
    Spirits iconversion0c094e8e6e4be60d90c61cee0584b319 با این اسکیل 5 روح پاک و نورانی به صورت دایره وار دور io به رقص در می ایند و اورا پوشش میدهند. اگر یکی از این روح ها به هیروی دشمنان برخورد کند منفجر میشود و تمامی کریپ و یونیت های دشمن در نزدیکی انفجار دمیج وارد میکند. کریپ ها به طور فجیحانه ای از روح ها دمیج میخورد اما باعث منفجر شدن ان نمیشوند. در پایان زمان اسپل اگر روحی باقی مانده باشد منفجر میشود و در صورت وجود دشمن در نزدیکی اش دمیج وارد میکند.


    شعاع دمیج در صورت انفجار روح ها :300
    دمیج انفجار :25/50/75/100
    در صورتی که از لیست تلنت های io (استعدادها - talents) این اسپل انتخاب شود. دمیج انفجار به ترتیب زیر خواهد بود.
    175/200/225/250
    شعاع برخورد : 70
    دمیج برخورد :8/14/20/26
    مدت زمان این اسکیل : 19 ثانیه

    نکات این اسکیل:
    .


  2. 9 کاربر مقابل از RaDo عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.

    amin00988 (07-02-2017),FCB (06-28-2017),Hossein.IR (06-28-2017),Mahdi-Void (06-28-2017),Mohammad_ai69 (06-28-2017),pishva (06-29-2017),qwerty (06-27-2017),RaLiYaN (06-27-2017),samdeloges (06-28-2017)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


اکنون ساعت 11:29 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.

طراحی توسط ArTaBaZ و VBIran | کلیه حقوق این وبسایت برای دوتاباز محفوظ می‌باشد. 2022-2012©



chatbox