اسکیل ها
Tether - لینک (اسکیل اول)
|
با لینک شدن Io و یک هیروی دوست سرعت حرکت هر دو افزایش پیدا میکند. اگر io کاری کند که مانا یا سلامتی اش پر شود هیروی لینک شده 1.5x ازان را دریافت میکند. اگر دشمن بین لینک Io و دوستش قرار بگیرد slow (کم شدن سرعت) میشود. اگر فاصله ی io و دوستش زیاد شود لینک بین ان دو پاره میشود. io همچنین خودش میتیواند هر لحظه که خواست ارتباط را قطع کند. |
نوع اسکیل: با هدفگیری
اثر بر روی دوست و دشمن
مانای مورد نیاز :۴۰
رنج: ۱۸۰۰
فاصله شکست لینک:۹۰۰
افزایش سرعت حرکت(برای دوستان):۱۰٪/۱۲٪/۱۴٪/۱۶٪
کم شدن سرعت حرکت(برای دشمنان):۱۰۰٪
کم شدن سرعت اتک زدن(برای دشمنان):۱۰۰
مدت زمان کم شدن سرعت: ۰.۷۵ / ۱.۲۵ / ۱.۷۵ / ۲.۲۵
مدت زمان کل این اسپل ۱۲ ثانیه خواهد بود.
نکات این اسکیل:
- این اسکیل یک زیر مجموعه داردکه پس از فعال کردن این اسپل فعال میشود و به کمک ان میتوانید لینک را قطع نمایید.
- لینک کردن یونیتی که 700 فاصله یا بیشتر با io دارد باعث میشود io وارد عمل شده و خودش را به سمت ان یونیت بکشد تا فاصله حفظ شود.
- io با سرعت 1000 کشیده خواهد شد و تا رسیدن به فاصله 300 یونیت لینک شده، عمل کشیدن io ادامه خواهد داشت.
- io ممکن است در فضاهای ناهموار کشیده شود و ممکن است حتی در جایی گیر کند.
- io به ممحض کشیده شدن به سمت یونیت لینک شده تا شعاع 350 دور ورش را تمام درختان را هرس میکند.
- زمانی که io در حال کشیده شدن به سمت یونیت لینک شده است. اگر io لینک کردن را متوقف کند عمل کشیده شدن در جا متوقف خواهد شد.
- اگر در حال کشیده شدن io به سمت یارش به او حمله ی Forced Movement شود (حمله ای که موقعیت مکانی هیروی دشمن را عوض میکند- اسپل شارژ کردن اسپریت و سیخ کردن پادج مثالی از این نوع حمله است.) کشیده شدن متوقف میشود. نکته: همه ی انواع disable باعث از بین رفتن لینک نمیشود( برای مثال: میوت شدن که در ان ایتم ها غیر فعال میشود یا سایلنس که در ان اسپل ها غیر فعال میشوند. یا بلایند شدن و کور شدن که باعث میس شدن اتک(خطا رفتن اتک) میشود کاری با لینک io نخواهند داشت.
- اگر io تنواند با کشیده شدن فاصله ی خودش و یارش را از 900 کمتر کند کشیدن متوقف شده و لینک اتصال پاره میشود.
- اگر فاصله ی io فرد لینک شده بیشتر از 700 شود ظاهر لینک متصل کننده تغییر خواهد یافت.
- در فاصله ی 700 رنگ لینک از تیل (نوعی سبز) به ابی تغییر رنگ خواهد داد و در فاصله 800 لینک کم سو تر میشود تا به شما بفهماند با رسیدن به فاصله 900 لینک کاملا قطع خواهد شد.
- یونیت یا هیروی لینک شده از سایر اسپل های Io و همینطور مانا و سلامت io بهره خواهند برد.
- هیروی لینک شده حتی اگر مخفی ( حالتی که حرکت، اتک، استفاده از ایتم هاو اسپل ها غیرفعال میشود) و یا غیر قابل اتک خوردن(محافظت کامل از تمامی دمیج های وارده - Invulnerability) باشد همچنان از قدرت های io در نکته بالا بهره مند خواهد بود.
- بهره مند شدن از سلامتی و مانای io تنها در صورتی است که io سلامتی و مانای کامل نداشته باشد و در حال پر کردن ان ها باشد و نیروی لینک شده هم درصدی از ان را ببرد.
- در صورتی که io از ایتم مثل بعضی بوت یا مکانزم برای پر کردن سلامتی و مانای خودش استفاده کند. مقدار رسیده به نیروی لینک شده بستگی به مانا و سلامتی دارد که به io داده شده است.
- نیروی لینک شده نمیتواند بیشتر از خود io از منابع بهره مند شود.(یادتان باشد که io فداکاری میکند اما به این معنی نیست که خودش را قربانی کند.)
- تنها بار اولی که دشمن بین لینک io و یارش قرار میگیرد stun میشود. از دفعه ی بعد یا io باید لینک را قطع کرده و لینک جدیدی درست کند یا اینکه دشمن اگر دوباره وارد شود فقظ slow میشود و استان نمیشود.
- اگر io به یک هیروی نامرئی لینک شود دشمنان تنها لینک تقلبی را میبینند که به مکان قبلی که هیروی یار مرئی بوده است متصل است. و موقعیت فعلی هیروی یار را نمیبینند.
قطع لینک - Break Tether
|
لینک متصل بین io و دوستش را قطع میکند. |
این زیر مجموعه اسکیل اول است که تنها با فعال بودن ان فعال خواهد شد.
- این به عنوان یه اسکیل حقیقی شناسایی نمیشود برای همین در صورتی دشمن شمارا سایلنس کند و یا کاری کند که نتوانید از اسپل ها استفاده کنید. این گزینه همچنان فعال خواهد بود.
- با این شبه اسپل میتوانید لینک متصل فعلی را با لینک جدیدی جایگزین کنید( اگر در نکات اسپل قبلی خوانده باشید تنها بار اولی که دشمن وارد لینک شود استان میشود.) با این اسکیل میتوانید هر بار لینک را نوسازی کنید و دشمن را به مراتب استان کنید.
- به محض استفاده از این شبه اسکیل تمامی فعالیت های چنلینگ io متوقف میشود. (چنل کردن برای مثال آلتیمیت دکتر ویچ با چنل کردن انجام میگیرد.)
ارواح -Spirits
|
با این اسکیل 5 روح پاک و نورانی به صورت دایره وار دور io به رقص در می ایند و اورا پوشش میدهند. اگر یکی از این روح ها به هیروی دشمنان برخورد کند منفجر میشود و تمامی کریپ و یونیت های دشمن در نزدیکی انفجار دمیج وارد میکند. کریپ ها به طور فجیحانه ای از روح ها دمیج میخورد اما باعث منفجر شدن ان نمیشوند. در پایان زمان اسپل اگر روحی باقی مانده باشد منفجر میشود و در صورت وجود دشمن در نزدیکی اش دمیج وارد میکند. |
شعاع دمیج در صورت انفجار روح ها :300
دمیج انفجار :25/50/75/100
در صورتی که از لیست تلنت های io (استعدادها - talents) این اسپل انتخاب شود. دمیج انفجار به ترتیب زیر خواهد بود.
175/200/225/250
شعاع برخورد : 70
دمیج برخورد :8/14/20/26
مدت زمان این اسکیل : 19 ثانیه
نکات این اسکیل: