این آموزش بر اساس آخرین تغییرات مپ 6.74c می باشد.
معرفی هیرو:
Storm Spirit یک هیرو از باشگاه جوانان آدرنالین است،که مسلما بهترین سرعت را در بین هیروها میتواند ایجاد کند که غیر قابل مهار است.
زمانی که Storm با آیتم های زیادی مجهز شود در میدان نبرد بسیار سلامت و چابک خواهد بود به طوری که به دشمنان آسیب میرساند و از مکانی به مکان دیگر جست میزند.
Raijin هم متکی به ضربات فیزیکی و هم متکی به جادوها و افسونهایش به صورت نسبی است.
اثر باقی مانده (Static Remnant) جادوی اصلی وی برای ایجاد خسارت است.او وقتی از این قابلیت استفاده میکند یک کپی از خودش را در پشت سرش قرار میدهد.
گرداب الکتریکی (Electric Vortex) یک افسون ناتوان کننده بسیار قوی است بدین صورت که هدف را گرفته و آن را به سوی Static Remnant میکشاند.
یکی از تاکتیک های عمومی این هیرو هم استفاده از این افسون برای کشیدن دشمنان خود به کپی خودش است.
بار اضافی (Overload) این حرکت را کامل میکند و ضربه بعدی Storm را تبدیل به یک انفجار الکتریکی میکند و این اتفاق هر بار پس از اینکه Raijin از جادویی استفاده کرد پدیدار میشود.
با این وجود توانایی اصلی Raijin به طور مسلم همان گلوله رعد آسا (Ball Lightening) وی است. این انتقال هیچ کولداونی (Cooldown) ندارد و به فاصله خاصی محدود نمیشود که بدین معنی است که Raijin میتواند هر چقدر که دلش بخواهد بپرد و راه های طولانی را طی کند البته تا زمانی که مانا لازم و Regeneration کافی برای بازیابی آن را
داشته باشد.
رفتار Raijin بسیار شبیه یک طوفان است به طوریکه در اوایل ضعیف است و در طول بازی با جمع آوری قدرت آنقدر قوی میشود که به یک نیروی غیر قابل مهار در طبیعت تبدیل میشود.
با تشکر از Mr.SaveH
داستان هیرو: به زودی قرار داده می شود.
مشخصات هیرو:
19+1.5
22+1.8
23+2.6
Affiliation:Sentinel
Damage:45-55
Armor:5.08
Movespeed:295
Attack Range:480
Attack Animation:0.5/0.3
Casting Animation:0.3/0.51
Base Attack Time:1.7
Missile Speed:1100
Sight Range:1800/800
نقاط قوت:
قابلیت فرار خوب
اسکیل ها با کولدان کم
اسکیل آلتیمیت قوی با قابلیت Global Cast Range
نقاط ضعف:
نیاز شدید به مانا(بدون مانا به هیچ دردی نمیخورد)
hp کم
نیاز شدید به آیتم
Alt Tab Mini Guide (آموزش سریع):
پنهان کننده:
اسکیل ها:
Static Remnant
Ability Type: Active
Targeting Type: Instant
Ability Hotkey: R
استورم از خودش یک روح بر جای میگذارد.این روح وقتی یونیتی نزدیکش شود انرژی درونش را آزاد می کند و مقداری دمیج میدهد و از بین میرود.برای 12 ثانیه پایدار است.
پنهان کننده: عکس اسکیل
Level 1 2 3 4 Mana Cost 70 80 90 100 Cooldown 4 4 4 4 AOE 235 235 235 235 Effects 140 Damage 180 Damage 220 Damage 260 Damage
نکته
نوع دمیج:مجیکال
روح 1 ثانیه طول میکشد تا بعد از اسپل زدن،تشکیل شود.
روح ها دید هوایی دارند و می توانند آنور درخت ها و صخره ها را ببینند.
تخلیه انرزی در 260 AOE دمیج می دهد ولی یونیتی در 235 AOE وارد شود،انرژی تخلیه می شود.
Electric Vortex
Ability Type: Active
Targeting Type: Unit
Ability Hotkey: E
استورم از انرژی اش برای کشیدن دشمن به سمت خودش استفاده می کند.در این مدت استورم اسلو می شود.
پنهان کننده: عکس اسکیل
Level 1 2 3 4 Mana Cost 100 110 120 130 20 20 20 20 20 Casting Range 300 300 300 300 Duration 1 second 1.5 seconds 2 seconds 2.5 seconds Effects Pulls 100 units over 1 second Pulls 150 units over 1.5 second Pulls 200 units over 2 second Pulls 250 units over 2.5 second
نکته
نوع دمیج:مجیکال
این اسکیل وقتی اسپل شود،استورم را 50% برای 3 ثانیه اسلو می کند.
Overload
Ability Type: Passive
Targeting Type: N/A
استورم زمانی که یک اسکیل بزند،توسط نیروی الکتریکی،درونش شارژ می شود.این شارژ در اتک بعدی او رها می شود.به خود یونیت و یونیت های اطراف دمیج وارد می کند و اسلو می کند.
Level 1 2 3 4 AOE 275 275 275 275 Duration 0.6 seconds 0.6 seconds 0.6 seconds 0.6 seconds Effects 30 Damage 50 Damage 70 Damage 90 Damage
نکته
نوع دمیج:مجیکال
این اسکیل 80% ms و 50% اتک اسپید تمامی یونیت های اطراف را برای 0.6 ثانیه کم می کند.
استفاده کردن از آیتم ها این اسکیل را فعال نمی کند.
Ability Type:Active
Targeting Type:G
Ability Hotkey:G
استورم با انرژی مخلوط میشود،شکل ظاهریش را از دست میدهد و تا مانایش خالی شود به محل مورد نظر در مپ میرود.وقتی در این حالت است،به یونیت های اطراف خود بر اساس میزان مسافتی که طی کرده است،دمیج وارد میکند.اسپید و میزان دمیج هر لول آپ بالا میرود.
پنهان کننده: عکس اسکیل
Level 1 2 3 Mana Cost Depending on distance traveled Depending on distance traveled Depending on distance traveled Cooldown 0 0 0 Casting Range Global Global Global AOE 125 200 275 Effects Moves the Storm Spirit to the targeted location doing 8 damage per 100 units traveled at 1250 movespeed Moves the Storm Spirit to the targeted location doing 12 damage per 100 units traveled at 1875 movespeed Moves the Storm Spirit to the targeted location doing 16 damage per 100 units traveled at 2500 movespeed
نکته
نوع دمیج:مجیکال
اگه استورم میان حرکت کردن در این اسکیل مانایش تمام شود،درجا متوقف می شود.
مانای مصرفی : 15+7% از کل ظرفیت مانا.
مانای مصرفی برای هر 100 یونیت حرکت کرده:10+1% از کل ظرفیت مانا.
میتوان در حین حرکت کردن از اسکیل 1 این هیرو استفاده کرد.
وقتی استورم از این اسکیل استفاده می کند آرمورش invulnerable می شود.
این اسکیل درختان را نابود می کند.
نحوه اسکیل گیری:
روش اول:(برای بازی های عادی)
1.Static Remnant
2.Overload
3.Static Remnant
4.Overload
5.Electric Vortex
6.Ball Lightning
7.Static Remnant
8.Overload
9.Static Remnant
10.Overload
11.Ball Lightning
12.Electric Vortex
13.Electric Vortex
14.Electric Vortex
15.+
16.Ball Lightning
17-25+
روش دوم:(برای بازی های Cm و بازی هایی که استورم نقش Disabler داره)
1.Static Remnant
2.Overload
3.Electric Vortex
4.Electric Vortex
5.Electric Vortex
6.Ball Lightning
7.Electric Vortex
8.Static Remnant
9.Static Remnant
10.Static Remnant
11.Ball Lightning
12.Overload
13.Overload
14.Overload
15.+
16.Ball Lightning
17-25.+
نحوه آیتم بستن:
آیتم های اوایل بازی:
یا
اگر به سولو میروید آیتم بندی نوع اول پیشنهاد میشه اگر به لاین میروید آیتم بندی نوع دوم.
چند نوع آیتم بندی داریم که بستگی به شرایط داره و من دو نوع رایج آن را میگم:
1.ابتدا قبل هر چیزی یک بسته .این آیتم بندی در شرایطی مناسب است که از اسپل های حریف آسیب زیادی میبینید و سپس آیتم های دیگه را ببندید.
2.ابتدا یک بسته مانای شما را تامین می کند و اجازه میدهد مسافت بیشتری را طی کنید و خیلی مناسب است در شرایطی که هیرو های حریف اسپل زن نیستند.
البته دو آیتم بالا همیشه برای استورم بسته می شوند ولی اول بستن هر کدام بستگی به شرایط دارد. در ضمن بعضی ها می گویند پس boot چی،اگه مانای هیرو بالا باشه نیازی به بوت نداره وقتی آیتم های بالا رو داره و با اسکیل آلتیمیت همه جا میره. ولی بعد بستن یکی از این آیتم ها boot بسته بشه خوبه چون هیرو ms کمی داره.
boot:برای این هیرو بهترین بوت چون هیل کمی داره و این سفتش میکنه اتک اسپید هم میده.
ادامه آیتم ها:
سفتش میکنه،مانا و هیلشو تامین می کنه و از اسپل ها هم جلوگیری میکنه.
ظرفیت مانا،هیل رو بالا میبره و مانا و هیل هم تامین میکنه.
ماناشو تامین می کنه و اتک اسپید و دمیج خوبی هم میده سایلنسش هم که حریف رو ناتوان می کنه.
آیتم عالی اینتلجنس بالایی که میده ماناشو تامین میکنه و hex هم که راحت میتونه حریف رو بگیره.
اینتلجنس بالایی که میده ماناشو تامین می کنه و آرمور هم میده.
بعضی وقت ها هم آیتم جواب میده اگه اسپل های حریف خیلی خطرناک باشه.
هیرو ها:
هیرو های یار:
هیرو هایی که مانا میدهند:
اتکر ها:
کافیه با اسکیل 2 بکشونه حریفو سمت خودش و یاراش با اتک لهش کنن.
استانر ها:
استان
هیرو های ضد:
مانا برنر ها:
همه چیه این هیرو به ماناشه حالا ماناش هم تخلیه شه که هیچی.
هیرو ها با قابلیت آنتی مجیک:
و
کافیه حریف این آیتم رو ببنده هیچ کاری ازتون بر نمیاد.
Silencer ها:
تمام قدرت هیرو به اسکیل هاش است حالا سایلنس شه که تمومه.
نحوه تعامل و بازی با هیرو:
نقش های هیرو:Carry - Initiator - Escape - Disabler
این هیرو نیاز به رفلکس بالایی داره و اگه رفلکستون پایینه پیک نکنید.
اول بازی یونیت بزنید و پول جمع کنید اگر هم سخت بود میتونید از اسکیل 1 استفاده کنید.
در تمامی بعضی همش از اسکیل هاتون استفاده کنید و طرف رو گیج کنید.
میتوانید مولوکولی آلتیمیت بزنید و اسکیل 3 رو شارژ کنید تا اتک هاتون دمیج اضافی بده و ماناتون حروم نشه.
همش باید از اسکیلاتون به نحو احسن استفاده کنید.
در درگیری ها سعی کنید اتک به اتک نکنید و عقب باستید و اسکیل بزنید(بگذارید همه اسکیل هاشون رو یاراتون خالی کنند چون اگه رو شما خالی کنن میمیرید)
همیشه سعی کنید در درگیری ها یهو با اسکیل آلتیمیت وارد شوید و دشمن را قافلگیر کنید.
با توجه به نقشتون که disable هم هست میتونید با یاراتون حریف رو راحت بکشید.
چشتون به ماناتون باشه اگه دیدید ماناتون کمه سعی کنید درگیری نکنید چون یکهو تموم بشه هیلتون هم بعدش تموم میشه !
" توضیحات و معانی اصطلاحات استفاده شده در لغتنامه دوتاباز(کلیک کنید) "
موفق باشید