ساختن و طراحی ایتم دوتا2 برا ورک شاپ - صفحه 7

کوتاه کننده لینک محل تبلیغات شما آپلود عکس
صفحه 7 از 7 نخستنخست ... 567
نمایش نتایج: از 61 به 66 از 66
  1. Top | #61

    عنوان کاربر
    کاربر جدید
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    شماره عضویت
    2355
    یوزرنیم استیم
    IranDota2
    نوشته ها
    1
    تشکر شده: 0 بار در 0 ارسال
    خواستم فقط یک تبریک به دوست عزیزمون بگم که این زحمت رو بجون خریده و آیتم رو طراحی کرده. به امید روزی که ایرانیان در جامعه جهانی دوتا2 حرف اول رو بزنند.
    بدلیل تبلیغات حذف شد.

  2. Top | #62

    عنوان کاربر
    کاربر جدید
    تاریخ عضویت
    Mar 2014
    شماره عضویت
    2541
    یوزرنیم استیم
    xsict , qassamzed
    نوشته ها
    5
    تشکر شده: 5 بار در 3 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mr.Legendary نمایش پست ها
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    به این راحتی که میگی نیست و با 4 تا ویدئو دیدن هم کارت راه نمیوفته
    اگه شما علاقه داری آیتم بسازی حداقل یک دوره باید بری 3dmax یا mudbox ببینی اونم بصورت پیشرفته و با کلی تمرین بتونی یک ایتم داغون بسازی
    الان شما تو جوی فکر میکنی به همین سادگیه و یک پیشنهاد دیگه اگر رفتی حرفه ای یاد گرفتی بهتره بری یک جایی استخدام شی ماهی 700 800 تومان حقوق بگیری تا اینکه بیای اینجا آیتم بسازی :دی

    ولی حرف هایی که زدم عین واقعیت بود داداش
    حرف سعید جان درسته:d
    عزیزم اینی شما ساختی باmudbox مال 1سال پیش باید باشه چون الان هیروها اپدیت سنگینی شدن و کارایی خیلی سختی میبره که یک سانت هم اینور واونور نشه
    ورکشاپ اسان است شک نکنید چون خودم سال ها کار کردم ومیکنم اگر3dmax بلد نیستید برید توی مالتی مدیا کار کنید
    HUD SKIN-LOADING SC- ANC- کار کنید که سخت هم نیست فقط فتوشاپ میخواد ویک اموزش چگونگی فیکس که به زودی با یکی از سایت هایی که بنرش بالا هست
    به توافق برسیم میگذاریم واینو هم بگم مالیاتی در استیم وجود نداره کل درصد فروش به صورت لحظه ای توی اکانتتون میتونید ببینید وهروقت خواستید پول را بگیرید و اینکه اکانت شماVIP میشود موفق باشید:

  3. Top | #63

    عنوان کاربر
    کاربر جدید
    تاریخ عضویت
    May 2014
    شماره عضویت
    2718
    یوزرنیم استیم
    zegile
    نوشته ها
    2
    تشکر شده: 1 بار در 1 ارسال
    آقا من خیلی مشتاق ساخت آیتمم.کلی هم ایده دارم حتی واسه هیروهایی که هنوز ست ندارن.فقط نمیدونم چطوری ایده هامو به مرحله ساخت برسونم.لطفا راهنمایی کنید.

  4. کاربر مقابل از zegile عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    Reza Y (05-16-2014)

  5. Top | #64

    عنوان کاربر
    مدیر سابق
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    شماره عضویت
    649
    محل سکونت
    تهران
    یوزرنیم استیم
    Ir_devil
    نوشته ها
    594
    تشکر شده: 2,277 بار در 468 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط zegile نمایش پست ها
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    آقا من خیلی مشتاق ساخت آیتمم.کلی هم ایده دارم حتی واسه هیروهایی که هنوز ست ندارن.فقط نمیدونم چطوری ایده هامو به مرحله ساخت برسونم.لطفا راهنمایی کنید.
    کار خیلی مشکلیه باید با یکی از برنامه های 3 بعدی مثل 3dsmax , blender و ... آشنایی کامل داشته باشی من دنبالش رفتم پشیمون شدم برگشتم

  6. 2 کاربر مقابل از MasteR عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.

    akpro (05-16-2014),Reza Y (05-16-2014)

  7. Top | #65

    عنوان کاربر
    کاربر جدید
    تاریخ عضویت
    May 2014
    شماره عضویت
    2757
    یوزرنیم استیم
    SÅṧÅN
    نوشته ها
    1
    تشکر شده: 5 بار در 1 ارسال
    دوستان عزیز میخواستم یه موردی رو مطرح کنم ، نمی خوام حالتونو بگیرم خدای نکرده ولی برای ساخت آیتم همانطور بقیه دوستان گفتن باید با نرم افزار های 3D مثل 3D max و یا Cinema 4D و یا Blender و ... هر نرم افزاری که Mesh Modeling باشه میتونید استفاده کنید ، مرحله بعد استفاده از نرم افزار های Sculpt Modelingـه مثل Zbrush و Mudbox و .... و مرحله Skining و یا Wraping که تکستچر کارتون رو روی مدل آماده کنید که با Photoshop , Corel , .... باید کار کنین ...
    نیاید بگید برنامش چیه چون تفکرتون چیزی مثل سیمز نباشه که یه دکمه فشار بدید خشکل بشه ! شدیدا کار میخواد من خودم مدرس 3d Max و Mudbox و Rhino و .... هستم و میتونم بگم اصلا کار ساده ای نیست این کار ها ! مخصوصا قوانینی که Valve داره مثل :
    Texture ها Skin شده و با UWV خودشون
    پلیگون های محدود برای مدل کردن ( خیلی باید مدلتون تمیز و با حداقل پلیگون باشه )
    عدم کلیژن مدلتون ( هنگام تکون خوردن کرکتر مثلا سپرش تو چشش نره :دی یا دستش از تو شنلش رد نشه )
    اگه مدل کاملا Solid نیست و انیمیت شدس باید Skeleton Rig شده باشه ( خودش تخصصیه کسی بلد باشه میتونه همین الان به سادگی با حقوق حداقل ماهی 2 تومن تو شرکت انیمشن کار کنه )

    همه ی اینا به درک ! :دی با تمرین میشه چرا نشه :دی قسمت بدش اینجاس
    باید مدلتون شدیدا تو ورک شاپ طرفدار پیدا بکنه ! شدید منظورم خیلی خیلی شدیده ! مثال : مدل جدید life stealer فکر کنم اسمش Nyx باشه رو تیم Dota Fx و مدلر تیم Alliance ساختن و نزدیک 2 ماهه یوزر ها التماس میکنن ولو این مدل رو قبول کنه ! و تازه اومده ...
    چون مرحله بعد ! وقتی یه مدل خفن بدون ایراد پر طرفدار ساختی ولو میاد میبینه کپی رایتی نقض نشده باشه تو مدلت و تستش میکنه تو بازی ببینه باگ نداره بعد تازه اکسپت میشه !
    الان از درو دیوار ورک شاپ مدلر داره میریزه مثال خواستید کارهای( DFX ( dota fx ببینید چقدر وحشتناک کار میکنن و 70% کاراشون هنوز تایید نشده !!!!

    ولی خواستید کار کنید با 3d max شروع کنید و راهنمایی خواستید در خدمتم اصلا هم انتظار نداشته باشید تا برنامه رو بسم الله باز کردید یه مدل در بیارید تمرین زیادی میخواد ....

    پ.ن : راستی ! وقتی همه چی تایید شد قیمت تخیلی بدید هم ولو قبول نمیکنه !! ماکس مثلا برای بهترین کار یه ست 5-7$ بهتون میده 3-4$ هم خود ولو ( برای هر خریدی از مدلتون ) و ممکنه اصلا بگه پول نمیدم و تبلیغاتی برای کارای بعدیت قبول کنه ازت و تو Tresure ها بذاره کارتو !!!

    ولی وقتی کارتون تایید بشه یه مدل از همون آیتمی که خودتون ساختید بهتون کادو داده میشه با تگ Self Made که خیلی افتخار داره و اگه خیلی شناخته بشید برای تمامی مراسم مثل International و .... به بوت های Workshop Artist ها مجانی دعوت میشید
    اخرش هم اینه که بترکونین ولو استخدامتون میکنه که دیگه نونتون تو روغنه میرید USA !!!

    عزیز جان,خودت چیزی طراحی کردی و تایید شده!؟
    خیر دوست من چون هزاران تا اگه وجود داره مثل اینکه اگه طرفدار پیدا بکنه ! ( خیلی کار دشواریه که توی اون سیل مدلر ها طرفدار پیدا بکنی ) یا اگه ولو تایید بکنه ! تایید نکنه تمام زحمتت به فنا میره و باید بشینی ببنی که آیا ایشون حالا تایید میکنه یا نه ؟؟!! و زحمتی که براش باید بکشی طوریه که توی کشور خودت نصف این زحمت ، مدلی که اصلا نمیخواد Sculpt شده باشه و Skin نمیخواد کرده باشی یا اصلا نمیدونن کلیژن چیه ! مثل مدل پروژه های معماری ( رشته ی خودم ) حداقل 500 تومن حق الزحمته پس چرا بیام این همه وقت بذارم که آخرش !!!! میخواد ولو از فروشش ماکس 200-300 $ بریزه اوونم تو والتم !!! و یه ایتم Self Made و پروفایل حرفه ای بکنه ؟؟! واقعا به وقتش نمی صرفه این همه زحمت اونم نتیجه زحماتت به شاید و اگر باشه ..... شاید روزی برای تفریح بکنم ولی ترجیح میدم وقتش رو بذارم حقوق یگیرم ! و حقوق این رو ترجیح میدم چون پروژه قبلیم از شرکت دانشمیر یک مدل و رندر Photoreal می خواست ، 10 رندر در نهایت میخواست که رندر photoreal رندری قیمت بازار 400-800 تومنه و به من 6 تومن حقوق دادن و همراه با پیشنهاد کار از خودشون و شرکت Nextoffice ( معماری باشید میشناسیدشون ) .
    تازه هم دانشجوی فوق معماری هستم پس چرا بخوام وقتم رو برای شایدهای شدیدا پرکار ولو بذارم ؟؟؟!! این بحث رو ادامه نمیدم و پست جدید هم ندادم که موضوع فروم به بی راهه کشیده نشه ، اگه سوالی بحثی بود پ.خ بدید در خدمتم
    ویرایش توسط SaSaN : 05-29-2014 در ساعت 03:57 PM

  8. 5 کاربر مقابل از SaSaN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.

    A_W_Z_2 (05-28-2014),MasteR (05-29-2014),Milad._.R (05-28-2014),Sharingan (05-28-2014),Viper (05-29-2014)

  9. Top | #66

    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    تاریخ عضویت
    Mar 2014
    شماره عضویت
    2532
    نوشته ها
    12
    تشکر شده: 2 بار در 2 ارسال
    عزیز جان,خودت چیزی طراحی کردی و تایید شده!؟

    Sent from my HUAWEI G610-U20 using Tapatalk

صفحه 7 از 7 نخستنخست ... 567

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Designed By ArTaBaZ & VBIran


اکنون ساعت 09:42 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


chatbox