
نوشته اصلی توسط
Mohammad_ai69
tracert 146.66.152.1 بگیر که بفهمی مشکل از کجاست ، شما از دم درتون مودم رو تست کن از جایی که سیم مخابرات وارد ساختمان شده منظورمه ، زمانی که فهمیدی از خونست که اگر نمیدونی چکار بکنی بگو تا راهنمایی کنیم اگرم میدونی که هیچ ، اگر مشکل isp بود و حتی کارشناسان جواب درست حسابی ندادن( با کراشناس حرف بزن اکثر پشتیبانی چیز زیادی نمیدونن ) برو مخابرات و درخواست بده تا سوکت adsl خط شما رو یه بررسی کنن که فرسودگی نداشته باشه اگر اونجا هم مشکلت حل نشد به فکر isp دیگه ای باش . یه مودم دیگه هم میتونی بیاری تست کنی که اطمینان حاصل بشه از مودم نیست ممکنه مودمت نیاز به اپدیت یا تعمییر داشته باشه